Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tak sie dzieci naprawialo kiedys auta!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 00:03

Wrocila mi wiara, ze sa jeszcze ludzie ktorzy maja checi i umiejetnosci do naprawy tego co maja, a nie jedynie bezmyslnego wymieniania na "uzywki".
Facet to fanatyk, ale za to jaki fanatyk. Poklony za to co zrobil z autem i jak to udokumentowal.
Tylko, ze ja bym pewnie bal sie po tym wszystkim wyjechac z garazu taka perelka...
http://www.r3vlimite...ad.php?t=148000

#2 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 listopada 2010 - 01:18

U nas tez byl jeden taki projekt. Koles robil przerobke z omegi na omenatora >>
Jesli nie widziales, to obejrzyj (audio mozna zawsze wylaczyc ;) ) jest kilka czesci.
A ten projekt tez mega...

#3 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 01:36

U nas tez byl jeden taki projekt. Koles robil przerobke z omegi na omenatora >>
Jesli nie widziales, to obejrzyj (audio mozna zawsze wylaczyc ;) ) jest kilka czesci.
A ten projekt tez mega...


Senator godny podziwu, zalozenie podobne. Mi jednak w BMW opadla szczeka po tym jaka dokladnosc detali ma facet i jakie poswiecenie. Praktycznie kazda czesc rozebral i poskladal od nowa (skrzynia, hamulce lacznie z tloczkami, wiekszosc elektryki itd).

Tak czy inaczej podziwiam ludzi ktorzy zanim wymienia bezsensownie czesc rozbiora ja i sprobuja naprawic.

#4 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 listopada 2010 - 01:57

Mi jednak w BMW opadla szczeka

Wlasnie dopiero skonczylem OGLADAC 1. strone. Takze ten projekt jest bardziej MEGA. Brak slow.

#5 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 02:39

Wszystko pięknie oprócz 2 detali. Jakoś po macoszemu potraktował tylne szczęki hamulcowe, bo wnętrze nie błyszczało tak jak inne elementy no i straszne druciarstwo z tymi miedzianymi przewodami hamulcowymi, że nie kupił oryginalnych, tylko sam rzeźbił. Naprawa g***em i patyczkiem :pokoj: ŻAL! :D

A tak na serio to koleś jest dla mnie megaprzekozakiem i mój rozum nie ogarnia tego jak można być tak cierpliwym i dokładnym :D

Takze ten projekt jest bardziej MEGA. Brak slow.


ale i tak jest

not very gifted

:D



 


#6 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 listopada 2010 - 08:10

znam mechaniora a zarazem kierowcę rajdowego z czasów Bublewicza , który w podobny sposób wyremontował swojego Peugeota z lat 60-tych ale ten z BMW jest the beast nie ma co szacunek dla takich ludzi , mojej babci przydała by się podobna reanimacja.

#7 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 08:34

Wlasnie dopiero skonczylem OGLADAC 1. strone. Takze ten projekt jest bardziej MEGA. Brak slow.


Aaa. No to musisz przeleciec kolejne 12. Prawie na kazdej masz podobna ilosc zdjec i to co facet robi powala. Samo to ile czasu poswiecil na lakierowanie, ale jak zobaczysz co zrobil ze skrzynia...

#8 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 08:41

Ten gość od BMW to jakiś kosmita musi być :D Człowieki nie mają tyle cierpliwości...swoją drogą potężny manual dla wszystkich lubiących grzebać w E30 i tych zaczynających zabawy z blacharką czy lakierowaniem.
Swoją drogą zastanawiam się czemu nie pomalował tej bety u siebie w garażu, po tylu jazdach z blachami i szpachlą to lakierowanie jest najprzyjemniejszą i wcale nie taką trudną pracą - zwłaszcza na czarnym, ale na nowe szczęki to już mógł nie żałować kasy :D

Króliczki z Duracella mnie roz..bały :D

#9 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 09:20

Swoją drogą zastanawiam się czemu nie pomalował tej bety u siebie w garażu, po tylu jazdach z blachami i szpachlą to lakierowanie jest najprzyjemniejszą i wcale nie taką trudną pracą - zwłaszcza na czarnym, ale na nowe szczęki to już mógł nie żałować kasy :D

Króliczki z Duracella mnie roz..bały :D


Bo chcial uzyskac lakiej jak lustro (pokazal wczesniej jak ciezej sie maluje czarny Black Jet niz np bialy).
A szczeki napisal, ze wlozyl nowe tuz przed calym procesem wiec je zostawil.

Fajnie pokazal skladanie dyfu i testowanie zebow na paste.

Wszystko pięknie oprócz 2 detali. Jakoś po macoszemu potraktował tylne szczęki hamulcowe, bo wnętrze nie błyszczało tak jak inne elementy no i straszne druciarstwo z tymi miedzianymi przewodami hamulcowymi, że nie kupił oryginalnych, tylko sam rzeźbił. Naprawa g***em i patyczkiem :pokoj: ŻAL! :D


Miedziane przewody robione samemu to normalka w UK (on jest akurat z IR, ale tam jest to samo). Tu zestaw do zakuwania lezy u wiekszosci ludzi w garazu, a rurki miedziane mozna kupic w kazdym motoryzacyjnym.

#10 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 09:46

Nie tylko w UK - w Norwegii to samo z tymi hamulcami, ale jak na przeglądzie musisz wymienić przewodu z powodu byle plamki to ja się nie dziwię ;)

#11 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 09:54

Nie tylko w UK - w Norwegii to samo z tymi hamulcami, ale jak na przeglądzie musisz wymienić przewodu z powodu byle plamki to ja się nie dziwię ;)


U nas to samo z przegladami. Jak przelecisz przewody szczotka to przejdzie, jak nie to oblewaja.
Z drugiej jednak jak ktos ma checi to sam moze to zrobic. I za takie dzialania facetowi nalezy sie szacunek. nie sztuka jest kupic regenerowane elementy. Sztuka jest zregenerowac je samemu. Tym bardziej, ze to nie technologia kosmiczna i tak naprawde najczesciej taka naprawa kosztuje grosze.

#12 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 listopada 2010 - 10:37

Ja na przeglądy lecę spód biteksem w sprayu i już im się nie chce grzebać :D Ale mają jakąś fobie na punkcie przewodów...przecież to nie stal, że przerdzeweieje

#13 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 listopada 2010 - 18:53

Miedziane przewody robione samemu to normalka w UK (on jest akurat z IR, ale tam jest to samo). Tu zestaw do zakuwania lezy u wiekszosci ludzi w garazu, a rurki miedziane mozna kupic w kazdym motoryzacyjnym.


to tak jak i w Polsce , ja jak miałem mazdę i oryginalne stalowe przewody hamulcowe przerdzewiały , to wszystkie w ten sposób dorobiłem , tylko trzeba końcówkę przynieść do sklepu żeby gwint i średnicę dobrać

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#14 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 listopada 2010 - 20:46

Studies have shown that if you leaves large bundles of wires together for
long enough they will actually, slowly, when your not looking, tie themselves
into knots making them a complete bas*ard to unravel again.
I believe the same phenomena has been found in christmas tree lights
aswell. Anywho, a couple of hours, a bag of nails and a hammer had
the loom strung up on the wall like so.........


Hahaha, gosciu jest swietny :) Jestem na 9. stronie i lece wstecz.

#15 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 maja 2011 - 17:25

Saab SRT10 >> http://www.zatzy.com...-megapower.html

#16 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 maja 2011 - 22:07

Saab SRT10 >> http://www.zatzy.com...-megapower.html


to się nazywa tuning