


= SB dla tradycjonalistów =
#121
OFFLINE
#122
OFFLINE
#123
OFFLINE
#124
OFFLINE
#125
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:07
#126
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:10

#127
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:11
oooo... i psuja jest tez


#128
OFFLINE
#129
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:12
no jeszcze mu trochę brakuje
ile trzeba 6 miesięcy i zobaczysz jak się to potoczy ;-)
siema Dave, a co Ty na swapa się szykujesz??
#130
OFFLINE
#131
OFFLINE
#132
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:16
Bzyku... chcialbym koszta poznac..., to przez zime bede cos myslal.
#133
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:16
Ja się zmobilizuje i w piątek idę upuścić troszkę krwi
chcialbym koszta poznac..., to przez zime bede cos myslal.
sprzedaj to co masz i kup to co trzeba :-D
#134
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:19
to juz ma u mnie dozywocie, wiec w gre wchodzilby tylko swap...sprzedaj to co masz i kup to co trzeba
#135
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:22
#136
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:25
hehehe... Laczkow to ci u mnie dostatek... predzej na bene by poszlo... Trza pomyslec.zostanie na nowe laczki
#137
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:38
#138
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:44
W koncu trzeba zawalczyc ze smokiem, a nie tylko z jaszczurkamiale jakoś mi przeszło

#139
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 21:50
trzeba zawalczyc ze smokiem
skoro tak to 4.4 BMW bo 12-stka już się nie zmieści, a wtedy to dopiero będzie jechało i technika ta sama. Angol 540 lub 740 i jesteś gość. Pomyśl o tym, bo te 218 w 3.2 szybko Ci się znudzi. Więc skoro coś robić to robić to porządnie. Koszta praktycznie te same i nie V6 tylko V8 i ten wolny "bulgot" z pod maski mmhhhh...
#140
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 22:23
Dobrze gada, dać mu wódki:Dskoro tak to 4.4 BMW bo 12-stka już się nie zmieści, a wtedy to dopiero będzie jechało i technika ta sama. Angol 540 lub 740 i jesteś gość. Pomyśl o tym, bo te 218 w 3.2 szybko Ci się znudzi. Więc skoro coś robić to robić to porządnie. Koszta praktycznie te same i nie V6 tylko V8 i ten wolny "bulgot" z pod maski mmhhhh...