

valtek czerwony naprawa...
#21
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2010 - 10:56
Mondeo 1,8 115 koni na alasce ciśnienie z 1,2 spada do 0,5, ale do odcięcia na bogato mimo zapętlenia. Niby wyrabia, ale ja bym założył coś lepszego. Dlatego może i alaska wyrobi te 140 koni, ale na pewno nie w każdych warunkach. Dlatego osobiście nie wsadziłbym jej do samochodu powyżej 100koni.
#22
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2010 - 17:39
DEMON MV6, to czy reduktor daje rade to też zależy od filozofii gazonika.
Mondeo 1,8 115 koni na alasce ciśnienie z 1,2 spada do 0,5, ale do odcięcia na bogato mimo zapętlenia. Niby wyrabia, ale ja bym założył coś lepszego. Dlatego może i alaska wyrobi te 140 koni, ale na pewno nie w każdych warunkach. Dlatego osobiście nie wsadziłbym jej do samochodu powyżej 100koni.
kolego jak zapetla to wtryski caly czas otwarte. Zapetla bo brakuje gazu. Reduktor ma trzymac w miare rowne cisnienie.
#23
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2010 - 17:44
#24
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2010 - 19:12
#25
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2010 - 22:29


#26
OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 21:30
silver dawal u mnie rade przez 2 lata - cisnieniowo dalej wyrabia ale termicznie juz nie. przy mrozach wiecej niz 130 nie pojade. wtyrski mam iplus;a instalka elpigaz stella
Beast,
widzę po Twoim poście, że masz Elpigaz Stellę. Rzeźbię ten temat u kumpla od paru dni - jest problem z podłączeniem się do sterownika. Udaje się to zrobić powiedzmy raz na 30-40 prób (!). Zwyczajowo pojawiają się błędy typu C01, C10; C13 też chyba. Próbowałem zarówno na sofcie 6.0.2.0 (ten się w ogóle łączy, choć jak pisałem raz na wiele, wiele prób) jak i na wcześnieszych (w ogóle się nie łączą). Oprócz tego po przekręceniu kluczyka w stacyjne dzieją się dziwne rzeczy z kontrolką wewnątrz samochodu - mniej więcej co drugi raz zaświeca się i gaśnie po 1-2 sekundach. Niemożliwe jest w ogóle uruchomienie samochodu na LPG - gdy wciśniesz kontrolkę i przytrzymujesz przycisk przy uruchomieniu to nie zdążysz nawet uruchomić rozrusznika - po 2-4 sekundach kontrolka gaśnie zupełnie. Próbowaliśmy podłączania do sterownika zarówno z obydwoma wtyczkami (szersza i węższa) podpiętymi, jak i z odpiętą szerszą. Nie ma żadnych różnic, problemy te same.
Nie napisałem, że samochod to Renault Megane dwójka z silnikiem 1,6 16V (jeśli dobrze pamiętam). Reduktor ANA04, wtryskiwacze Stella, dysze bodajże 3mm.
Przy okazji dopytam o same wtryskiwacze - próbowaliśmy dla tej instalacji wyregulować listwę Valtek z czerwonymi cewkami elektrozaworów (o odpowiedniej rezystancji). Poradniki mówią, że skok powienien wynosić 0,5mm +/-0,01 najlepiej. Udało nam się to wyregulować, ale okazało się, że taki skok powoduje zalanie silnika (przynajmniej takie są objawy). Oryginalna listwa posiada skoki tłoczków ok. 0,3mm. Czy to normalne? Dodam, że ciśnienie LPG na reduktorze to 1,4 bara. Nie wiem co jeszcze napisać. Możesz pomóc?