Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

valtek czerwony naprawa...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 listopada 2010 - 10:56

DEMON MV6, to czy reduktor daje rade to też zależy od filozofii gazonika.
Mondeo 1,8 115 koni na alasce ciśnienie z 1,2 spada do 0,5, ale do odcięcia na bogato mimo zapętlenia. Niby wyrabia, ale ja bym założył coś lepszego. Dlatego może i alaska wyrobi te 140 koni, ale na pewno nie w każdych warunkach. Dlatego osobiście nie wsadziłbym jej do samochodu powyżej 100koni.

#22 OFFLINE   daaroo

daaroo
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-10-2006
  • Skąd: Kóniec świata

Napisany 15 listopada 2010 - 17:39

DEMON MV6, to czy reduktor daje rade to też zależy od filozofii gazonika.
Mondeo 1,8 115 koni na alasce ciśnienie z 1,2 spada do 0,5, ale do odcięcia na bogato mimo zapętlenia. Niby wyrabia, ale ja bym założył coś lepszego. Dlatego może i alaska wyrobi te 140 koni, ale na pewno nie w każdych warunkach. Dlatego osobiście nie wsadziłbym jej do samochodu powyżej 100koni.


kolego jak zapetla to wtryski caly czas otwarte. Zapetla bo brakuje gazu. Reduktor ma trzymac w miare rowne cisnienie.
aaa...

#23 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 listopada 2010 - 17:44

daaroo przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, sam bym wsadził coś lepszego. teoretycznie jesli przy zapetleniu jest bogato to tak może być (instrukcja STAGa). Ja wole jak mam spadek 0.2 max 0.4 bara, wtedy można ładnie wystroić i zapas na inne korekty jest.

#24 OFFLINE   daaroo

daaroo
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-10-2006
  • Skąd: Kóniec świata

Napisany 15 listopada 2010 - 19:12

to wiesz też, że przy zapetleniu stag wywala blad.
aaa...

#25 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 listopada 2010 - 22:29

Właśnie, wywala komunikat, nie błąd :) Instrukcja podaje, że jeśli sonda przy zapętleniu jest bogata to można komunikat pominąć, więc w podanym przykładzie z mondeo reduktor teoretycznie wyrabia, ale zapętlenie i spadki ciśnienia tego rzędu są nie do przyjęcia :)

#26 OFFLINE   radzio_g

radzio_g
  • 92 postów
  • Dołączył: 15-07-2008
  • Skąd: Katowice

Napisany 27 maja 2012 - 21:30

silver dawal u mnie rade przez 2 lata - cisnieniowo dalej wyrabia ale termicznie juz nie. przy mrozach wiecej niz 130 nie pojade. wtyrski mam iplus;a instalka elpigaz stella


Beast,
widzę po Twoim poście, że masz Elpigaz Stellę. Rzeźbię ten temat u kumpla od paru dni - jest problem z podłączeniem się do sterownika. Udaje się to zrobić powiedzmy raz na 30-40 prób (!). Zwyczajowo pojawiają się błędy typu C01, C10; C13 też chyba. Próbowałem zarówno na sofcie 6.0.2.0 (ten się w ogóle łączy, choć jak pisałem raz na wiele, wiele prób) jak i na wcześnieszych (w ogóle się nie łączą). Oprócz tego po przekręceniu kluczyka w stacyjne dzieją się dziwne rzeczy z kontrolką wewnątrz samochodu - mniej więcej co drugi raz zaświeca się i gaśnie po 1-2 sekundach. Niemożliwe jest w ogóle uruchomienie samochodu na LPG - gdy wciśniesz kontrolkę i przytrzymujesz przycisk przy uruchomieniu to nie zdążysz nawet uruchomić rozrusznika - po 2-4 sekundach kontrolka gaśnie zupełnie. Próbowaliśmy podłączania do sterownika zarówno z obydwoma wtyczkami (szersza i węższa) podpiętymi, jak i z odpiętą szerszą. Nie ma żadnych różnic, problemy te same.
Nie napisałem, że samochod to Renault Megane dwójka z silnikiem 1,6 16V (jeśli dobrze pamiętam). Reduktor ANA04, wtryskiwacze Stella, dysze bodajże 3mm.
Przy okazji dopytam o same wtryskiwacze - próbowaliśmy dla tej instalacji wyregulować listwę Valtek z czerwonymi cewkami elektrozaworów (o odpowiedniej rezystancji). Poradniki mówią, że skok powienien wynosić 0,5mm +/-0,01 najlepiej. Udało nam się to wyregulować, ale okazało się, że taki skok powoduje zalanie silnika (przynajmniej takie są objawy). Oryginalna listwa posiada skoki tłoczków ok. 0,3mm. Czy to normalne? Dodam, że ciśnienie LPG na reduktorze to 1,4 bara. Nie wiem co jeszcze napisać. Możesz pomóc?
> Radek <