Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

valtek czerwony naprawa...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   oisel

oisel
  • 53 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: lubuskie

Napisany 03 listopada 2010 - 20:50

czytam i czytam i nie wyczytalem...:(
czy da sie sprawdzic jakos czy valteki czerwone sa dobre????
bo styka mi tylko prawa strona jak odlacze 1szy wtryskiwacz to przestaje tykac podlacze kabelek i zaczyna tykac a z koleji jak odlacze inny kabelek z tej listwy to tyka dalej bez problemu no i czemu tyka tylko jedna strona?????

#2 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2010 - 22:22

Tak waldeemary są dobre ożywam ich jako podkładki pod koło samochodu aby się nie staczał.Tak naprawdę to należy sprawdzić cewkę czy ma zamknięty obwód i czy zgadza się oporność a następnie mycie czyszczenie i kalibracja. powodzenia

#3 OFFLINE   oisel

oisel
  • 53 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: lubuskie

Napisany 04 listopada 2010 - 09:31

a w razie W jak sie okaze ze cewki sa ok to po myciu i czyszczeniu valtekow wystarczy je skalibrowac przez interfejs czy tak jak pisza trzeba miec jeszcze jakis przyrzad do tego???
A i najwazniejsze czy podczas ich rozkrecania tych valtekow czegos lepiej nie ruszac???
dzieki

#4 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 04 listopada 2010 - 20:30

Sprawdzenie działania listwy : zaciskaj po kolei przewody gazowe od poszczególnych wtryskiwaczy i tam gdzie nie będzie zmiany w pracy silnika po zaciśnięciu, to ten jest padnięty . Po regeneracji wtryskiwaczy należy wyregulować skok tłoczka . Jest do tego przyrząd. Najlepiej zlecić to w punkcie monterskim który posiada takowy i zna się na tym .

#5 OFFLINE   oisel

oisel
  • 53 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: lubuskie

Napisany 04 listopada 2010 - 20:55

hmmm bradzo praktyczny sposob napewno jutro to przetestuje:)

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 listopada 2010 - 22:20

Sprawdzenie działania listwy : zaciskaj po kolei przewody gazowe od poszczególnych wtryskiwaczy i tam gdzie nie będzie zmiany w pracy silnika po zaciśnięciu, to ten jest padnięty . Po regeneracji wtryskiwaczy należy wyregulować skok tłoczka . Jest do tego przyrząd. Najlepiej zlecić to w punkcie monterskim który posiada takowy i zna się na tym .


i tak co pare tys km. waldemary to shit a nie wtrysk




 


#7 OFFLINE   DEMON MV6

DEMON MV6
  • 38 postów
  • Dołączył: 05-11-2010
  • Skąd: SULEJÓW

Napisany 07 listopada 2010 - 09:28

witam jezeli moge cos podpowiedziec to tak valtek czerwony to listwa 3 omowa troszke głosna ale dobra i wytrzymuje spore dystanse na naszym gazie . Montuje instalacje gazowe i sam mam takie listwy u siebie i spisuja sie dobrze oplaca sie zainwestowac w nowe zestawy regeneracyjne do tej listwy . pozdrawiam

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 listopada 2010 - 11:39

no no ...za pierwszym razem 40-50 tysi wytrzymuje. a po regeneracji do regulacji co pare tysiecy. sa lubiane przez gazownikow bo z alaska taki KIT mozna kupic za 600-800 pln a z montazem wychodzi ponad 2000 wiec zarobek dobry. szczegol ze nadaje sie do aut do 100KM




 


#9 OFFLINE   oisel

oisel
  • 53 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: lubuskie

Napisany 07 listopada 2010 - 11:56

dziekuje za wszystkie sugestie a wracajac do tematu to zrobilem zdjecia z interfejsu i opisalem obszerniej ten temat w linku
http://forum.omegakl...4598#post584598
bardzo prosze zerkniecie tam i moze to wyjasni sprawe czy faktycznie mam jedna listwe do wymiany...
dziekuje.

#10 OFFLINE   DEMON MV6

DEMON MV6
  • 38 postów
  • Dołączył: 05-11-2010
  • Skąd: SULEJÓW

Napisany 07 listopada 2010 - 12:05

jeżeli chodzi o kit to powiem tak; alaska śmiało obsłuzy auto do 140 km. a w omesi żeby jeździła poprawnie to silver ale to tak na marginesie

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 listopada 2010 - 12:22

alaska śmiało obsłuzy auto do 140 km.

tyle to podaje producent i jak jest nowa i z rozkreconym na max cisnieniem. po parunastu tysiacach ma problem z 136KM w omedze 2.0 (cisnieniowo). a widzialem taki KITy zamontowane w 3.0. nie ujmujac Tobie ale czytajac co piszesz nie dal bym ci auta do zagazowania




 


#12 OFFLINE   DEMON MV6

DEMON MV6
  • 38 postów
  • Dołączył: 05-11-2010
  • Skąd: SULEJÓW

Napisany 07 listopada 2010 - 12:48

powiem tak ja mam u siebie staga 300 plus silvera i valteka i jestem zadowolony z tej instalacji a jeżeli chodzi o alaske to jest to dobry i bezawaryjny reduktor .Oczywiscie masz prawo mieć inne zdanie na ten temat.

#13 OFFLINE   oisel

oisel
  • 53 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: lubuskie

Napisany 07 listopada 2010 - 13:02

no ok ale jak zmienic ta mieszanke na ubozsza tylko w listwie 1,2,3????
zeby to wyrownac???

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 listopada 2010 - 13:05

powiem tak ja mam u siebie staga 300 plus silvera i valteka i jestem zadowolony z tej instalacji a jeżeli chodzi o alaske to jest to dobry i bezawaryjny reduktor .Oczywiscie masz prawo mieć inne zdanie na ten temat.


silver dawal u mnie rade przez 2 lata - cisnieniowo dalej wyrabia ale termicznie juz nie. przy mrozach wiecej niz 130 nie pojade. wtyrski mam iplus;a instalka elpigaz stella




 


#15 OFFLINE   DEMON MV6

DEMON MV6
  • 38 postów
  • Dołączył: 05-11-2010
  • Skąd: SULEJÓW

Napisany 07 listopada 2010 - 18:18

silver dawal u mnie rade przez 2 lata - cisnieniowo dalej wyrabia ale termicznie juz nie. przy mrozach wiecej niz 130 nie pojade. wtyrski mam iplus;a instalka elpigaz stella


jeżeli moge wiedzieć to jak i gdzie jest wcięty reduktor do układu wodnego? bo powiem Ci ze w zeszłą zime mrozy były duze ale takich problemów nie miałem wiec moze warto sie przyjżeć jak to jest wciete. pozdrawiam

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 listopada 2010 - 19:09

jeżeli moge wiedzieć to jak i gdzie jest wcięty reduktor do układu wodnego? bo powiem Ci ze w zeszłą zime mrozy były duze ale takich problemów nie miałem wiec moze warto sie przyjżeć jak to jest wciete. pozdrawiam


w jednymy prawidlowy sposob w V6 czyli przed zaworem od razu za mostkiem. z valdemarami nie blyo takiego problemu ale na iplusach jak gaz spada do 30 stopni to zaczynaja poszarpywac




 


#17 OFFLINE   daaroo

daaroo
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-10-2006
  • Skąd: Kóniec świata

Napisany 09 listopada 2010 - 00:03

jeżeli chodzi o kit to powiem tak; alaska śmiało obsłuzy auto do 140 km. a w omesi żeby jeździła poprawnie to silver ale to tak na marginesie


mialem Alaske co prawda nie w Omedze a Nissanie 2.0 131KM. Alaska klekala powyzej 4500obr, wymienilem na Zavoli Zeta S i teraz autko ladnie ciagnie do 6000obr/min. Jesli chodzi o wtryskiwacze to z tanszych polecam Magic Jety.
aaa...

#18 OFFLINE   michauu

michauu
  • 182 postów
  • Dołączył: 02-07-2009

Napisany 14 listopada 2010 - 21:08

zeby nie otwierac nowego tematu,
czy to normalne ze waldki sie grzeja pod czas pracy? nigdy sie nad tym nie zastanawialem, ale dzis zauwazylem ze jedna szyna jest bardzo goraca goraca, przewod od filtra do szyny tez sie grzeje, a druga szyna taka srednio ciepla. Ma sie grzac? czy odsunac ten caly badziew od cieplych elementow silnika? teoretycznie cieply gaz jest bardziej lotny, ma to jakies znaczenie?

#19 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 14 listopada 2010 - 22:57

Gaz przy rozgrzanym silniku ma około 50-60 stopni, więc tak, musi się grzać :)

#20 OFFLINE   michauu

michauu
  • 182 postów
  • Dołączył: 02-07-2009

Napisany 15 listopada 2010 - 10:12

dziekuje bardzo