Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zapala i gaśnie na zimnym silniku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 21 października 2010 - 12:50

Witam ponownie. Sprawdziłem pompe jest ok. Okazało się że opaska uciskowa za wężu paliwowym (tuż przy samej pompie) jest strasznie luzna i delikatnie sączyła sie ropa. Opaskie załozyłem nową i jest wszystko OK. Dziś zapaliła i nie zgasła:D. Wielkie dzięki za wszystkie sugestie. A jeszcze jedno pytanie czy pompa paliwowa załańcza się przy cipłym silniku?? Bo u mnie to chyba nie. Jak auto zimnie to słychać pracę pompy a jak ciepłe to nie


Z tego co ja zauważyłem to pompa przy każdej próbie odpalenia się załącza potem to już wtryskowa sama zaciąga. Zapewne przez tą luźną opaskę zaciągała ci powietrza i dlatego takie objawy,ale ważne że już po problemie i oma śmiga:D

#22 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 21 października 2010 - 12:51

kolego cugiel,ja pisałem właśnie o 2.5 td(130km).odepnij pompke elektryczną i jedż aż w baku będzie poniżej 15 l paliwa-co się wtedy stanie??jadąc pod coś stromego można nawet nie zobaczyć lampki rezerwy zapalonej a autko się zatrzyma

#23 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 października 2010 - 06:45

Witam żeby niezakładać tematu podepne sie ostatnio zauważyłem jak wymieniałem filter paliwa. po odkreceniu tej małej śrubki po przekręceniu zapłonu ropka nie leci ,czyli pompka w baku walnieta autko jak ma mało paliwa to pali od strzała (chyba że chwilke postoi na przekreconym zaplonie to niechce odpalić tak szybko ale podejrzewam że to pompa)

#24 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 22 października 2010 - 11:44

Witam żeby niezakładać tematu podepne sie ostatnio zauważyłem jak wymieniałem filter paliwa. po odkreceniu tej małej śrubki po przekręceniu zapłonu ropka nie leci ,czyli pompka w baku walnieta autko jak ma mało paliwa to pali od strzała (chyba że chwilke postoi na przekreconym zaplonie to niechce odpalić tak szybko ale podejrzewam że to pompa)


jeżeli po odkręceniu tej śrubki na klucz 10 i przekręceniu zapłonu nie tryska ropa to coś z pompa paliwa w zbiorniku, sprawdź jeszcze czy dochodzi napięcie do pompki i ewentualnie podłącz ją na krótko wtedy będziesz miał pewność.

#25 OFFLINE   tomacha

tomacha
  • 13 postów
  • Dołączył: 23-08-2010
  • Skąd: Mława

Napisany 28 października 2011 - 14:03

Witam ponownie;). ponownie to samo:masakra:temperatura spada około zera a omega strajkuje po odpaleniu pracuje około minuty i:szpital:. Filtr paliwa wymieniłem. Dodam że po odpaleniu gaśnie natychmiast po obciążeniu silnika jakimkolwiek urządzeniem potrzebującym więcej prądu np. włączam bieg lub klime. Samo zapowietrzanie wykluczam ponieważ wczoraj gasła (tem. na zewn. ok. 5 stpni) dziś odpaliła i nie zgasła (tem. za zewn. ok. 0) Może być problem z elektryką?? Z góry dzieki za każdą poradę.

PS. a może moja omega nie lubi zimy i w taki sposób domaga się ciepłego garażu:)