

szpera z innego dyfra
#21
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 20:25
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:25
tak
[ATTACH]9256[/ATTACH]
To jest ze szperą rozumiem?
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:31
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:50
aha, czyli gdyby nie miał szpery to za simeringiem by nie było tej tulei, tylko sam wieloklin na półoś?
na fotkach slabo widac ale
most ze szpera ma jakby krzyzak 2 pery krzyzujace sie
w moscie bez szpery jest widoczny tylko pojedynczy pret
#28
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:30
nie... odpuściłem ją bo szukam 3.9To od Ciebie kupiłem?
ale dam ci informacje które być może cie zainteresują, rozmawiałem z tym sprzedawcą
i zapytałem się o przełożenie, dostałem taką odp.
po katalogach wyszło że jest to 4,22 który był montowany w standardzie w OM Bfl z silnikami 2,2 - caravan z fabrycznym hakiem.dyfer jest z policyjnego 3,2v6 a tam byly seryjnie montowane mosty z ograniczonym poślizgiem 45% POWTAŻAM SERYJNIE PRZEZ GM!! tylko niektore cywilne egzemplaze byly w nie wyposazane. glównie najmocniejsze benzynowce i 2.5tds. dane techniczne z katalogów mowią że przełożenie powinno być 37:10 miałem go w 2,5 v6 i nie bylo różnicy w prędkości czy mocy..
o ile katalog nie kłamał to być może trafiłeś białego kruka;) ale i tak proponuje policzyć wszystkie zęby.
przy okazji dzięki serek za cenne info. na pewno dam znać

#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 16:34
#31
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 18:01
mam pytanie czy w moście jest możliwość regulacji luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym a dyferencjałem poprzez zmianę położenia samego kosza dyfra z wieńcem zębatym? Czy jednak reguluje się ten luz tylko wałkiem atakującym?
z ego co mi wiadomo to luz reguloje sie głownym wałkiem, tam gdzie przykreca sie wał....dokrecajac odpowiednio srubę głowna...
