Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

szpera z innego dyfra


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 października 2010 - 20:25

czyli jak wyjęciu półosi można rozróżnić dyfer czy ma szpere?

#22 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2010 - 21:10

tak
[ATTACH]9256[/ATTACH]

#23 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 21:25

tak
[ATTACH]9256[/ATTACH]


To jest ze szperą rozumiem?

#24 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2010 - 21:28

To jest ze szperą rozumiem?

tak jak i twój:)

#25 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 października 2010 - 21:31

aha, czyli gdyby nie miał szpery to za simeringiem by nie było tej tulei, tylko sam wieloklin na półoś?

#26 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 21:32

tak jak i twój:)


To od Ciebie kupiłem? :)

#27 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 października 2010 - 21:50

aha, czyli gdyby nie miał szpery to za simeringiem by nie było tej tulei, tylko sam wieloklin na półoś?


na fotkach slabo widac ale
most ze szpera ma jakby krzyzak 2 pery krzyzujace sie
w moscie bez szpery jest widoczny tylko pojedynczy pret

#28 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2010 - 22:30

To od Ciebie kupiłem? :)

nie... odpuściłem ją bo szukam 3.9

ale dam ci informacje które być może cie zainteresują, rozmawiałem z tym sprzedawcą
i zapytałem się o przełożenie, dostałem taką odp.

dyfer jest z policyjnego 3,2v6 a tam byly seryjnie montowane mosty z ograniczonym poślizgiem 45% POWTAŻAM SERYJNIE PRZEZ GM!! tylko niektore cywilne egzemplaze byly w nie wyposazane. glównie najmocniejsze benzynowce i 2.5tds. dane techniczne z katalogów mowią że przełożenie powinno być 37:10 miałem go w 2,5 v6 i nie bylo różnicy w prędkości czy mocy..

po katalogach wyszło że jest to 4,22 który był montowany w standardzie w OM Bfl z silnikami 2,2 - caravan z fabrycznym hakiem.
o ile katalog nie kłamał to być może trafiłeś białego kruka;) ale i tak proponuje policzyć wszystkie zęby.

przy okazji dzięki serek za cenne info. na pewno dam znać:)

#29 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2010 - 22:35

37:10 to 3.7

#30 OFFLINE   qter

qter
  • 114 postów
  • Dołączył: 13-07-2009

Napisany 31 października 2010 - 16:34

mam pytanie czy w moście jest możliwość regulacji luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym a dyferencjałem poprzez zmianę położenia samego kosza dyfra z wieńcem zębatym? Czy jednak reguluje się ten luz tylko wałkiem atakującym?

#31 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2010 - 18:01

mam pytanie czy w moście jest możliwość regulacji luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym a dyferencjałem poprzez zmianę położenia samego kosza dyfra z wieńcem zębatym? Czy jednak reguluje się ten luz tylko wałkiem atakującym?


z ego co mi wiadomo to luz reguloje sie głownym wałkiem, tam gdzie przykreca sie wał....dokrecajac odpowiednio srubę głowna... :)