

montaż układu samopoziomowania w b/b fl
#41
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2012 - 02:04
Przeszukuję forum i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Mam dwie omegi, jedną z oryginalnymi ksenonami drugą bez. Czy dużo jest roboty z przekładką, na co zwrócić uwagę, czy może jest gdzieś w internecie dokładka instrukcja przekładki ?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
#42
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2012 - 10:19
Jest ktoś w stanie rozpoznać, do czego są te wszystkie wtyczki? Pomijamy oczywiście wtyczki do lamp, silniczków i przetwornic
rozszyfrowywanie tych wtyczek mija się z celem. To nie jest kompletna instalacja do xenonów.
Samopoziom można sobie darować.
Zamiast tego najlepiej zainwestować w oryginalne lampy xenonowe ( z oryginalnym osprzętem) po profesjonalnej regeneracji.
Następnie porządne ustawienie świateł i wraz z układem zmywania reflektorów będzie to bezpieczny zestaw zarówno dla użytkownika jak i innych uczestników ruchu.
Zauważcie, że często ludzie mający oryginalnie xenon mają uszkodzony czujnik samopoziomu (wtedy lampy nisko świecą i układ nie działa), uszkodzone uchwyty regulacyjne luster i zawalone syfem soczewki co w połączeniu ze zmatowiałymi kloszami tworzy całość. Dodajmy do tego zużyte żarniki i jak to świeci? prawie wcale.
#43
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2012 - 12:05
#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 07:40
Samopoziom można sobie darować.
Nie zgadzam się z kolegą. Przez pewien czas jeździłem z niesprawnym układem samopoziomowania i jest wyraźna różnica przy pokonywaniu większych nierówności. Poza tym diagnosta sprawdza mi za każdym razem czy działają silniczki poziomujące, nie wiem co robi w przypadku niesprawności, bo na razie działały przy każdym przeglądzie.
#46
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 11:28
czyli co , a na przeglądzie jak mam po regeneracji lampy , spryskiwacze oraz ustawione na przyrządzie światła to się nie czepia ze nie mam samopoziomowania ?
Jeżeli Twoja Omega trzyma się kupy, będzie mieć spryski i lampy będą oryginalne xenonowe Hella z osprzętem ( i w pełni sprawne) to nie będziesz miał problemów z przeglądem. No chyba, że już naprawdę upierdliwy diagnosta będzie.
Przez pewien czas jeździłem z niesprawnym układem samopoziomowania i jest wyraźna różnica przy pokonywaniu większych nierówności.

Zauważcie, że często ludzie mający oryginalnie xenon mają uszkodzony czujnik samopoziomu (wtedy lampy nisko świecą i układ nie działa)
Kolego Karburator czytaj ze zrozumieniem

Jak masz uszkodzony czujnik to świecą Ci gorzej, niż dobrze ustawione oryginalne xenony w aucie z manualną regulacją wysokości świateł.
koniec kropka

#47
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 11:53
Kolego, co oznacza "świecą gorzej" ? Świecą w sensie natężenia światła tak samo, tylko nie oświetlają tyle powierzchni ile powinny i nie dostosowują się do ruchu pojazdu. To miałem na myśli, więc daruj sobie te mentorskie pouczenia, ok?Kolego Karburator czytaj ze zrozumieniem
Jak masz uszkodzony czujnik to świecą Ci gorzej, niż dobrze ustawione oryginalne xenony w aucie z manualną regulacją wysokości świateł.
#48
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 11:57
Jeżeli Twoja Omega trzyma się kupy, będzie mieć spryski i lampy będą oryginalne xenonowe Hella z osprzętem ( i w pełni sprawne) to nie będziesz miał problemów z przeglądem. No chyba, że już naprawdę upierdliwy diagnosta będzie.
jest w idealnym stanie , sa spryskiwacze , lampy Hella orginalne kupione niedawno do " beast " po regeneracji , ustawione na przyzadzie wiec mysle ze jest ok
#49
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 12:18
Kolego, co oznacza "świecą gorzej" ? Świecą w sensie natężenia światła tak samo, tylko nie oświetlają tyle powierzchni ile powinny i nie dostosowują się do ruchu pojazdu. To miałem na myśli, więc daruj sobie te mentorskie pouczenia, ok?
Czyli nie oświetlają "tyle powierzchni" ile oświetli zestaw kolegi:
, sa spryskiwacze , lampy Hella orginalne kupione niedawno do " beast " po regeneracji , ustawione na przyzadzie wiec mysle ze jest ok
pisząc "gorzej" miałem na myśli to co pisałem wcześniej:
często ludzie mający oryginalnie xenon mają uszkodzony czujnik samopoziomu (wtedy lampy nisko świecą i układ nie działa)
#50
OFFLINE
#51
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 20:06
Jak chcesz to zakładaj:)
czujniki - 280zł, instalacja pewnie ze 100zł z modułem i do spoooro pracy i będzies miał zrobione

#52
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 05:58
czy to jest prawidłowo zamontowany czujnik samopoziomowania z tyłu i przodu ?
#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 08:14
To nie ta strona. To jest od nivo.
czyli tył i przód sa po stronie kierowcy ?
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
#57
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 11:16
a po co wyświetlacz ?
Chcesz profi, to wyświetlacz pewnnie do programowania lub wymiany.
W wersjach z xenonem W Omegach B MID wyświetlał komunikat o zasięgu lamp w przypadku awarii układu. W B FL zapewne jest tak samo.
Czujniki po lewej stronie. Po dwa otwory montażowe na wahaczach.
#58
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 13:23
Czujniki po lewej stronie. Po dwa otwory montażowe na wahaczach
z tyłu na 4
z przodu na 3
??
#59
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 13:27
z tyłu na 4 z przodu na 3
Wybacz. Uwzględniłem tylko dolne mocowania czujników. Z górnymi jest dokłądnie tak jak piszesz.
Sorry za wprowadzenie w błąd

#60
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 14:08
a czy potrzebne sa te komunikaty ? w razie jak bede widział ze swiatła zle swieca to bym na kompie sprawdził czy sa błedy czujników ?