Mapper, jak Ci załatwię, to masz z przekładką i gwarancją.
Co do przebiegu... Pozostawię bez komentarza. Pokażę Ci jak chodzi silnik w Omedze z 350k km, to Ci szczęka opadnie - chodzi na syntetyku.
Wicek ty bajkopisarzu... :-)
Napisany 25 września 2010 - 07:03
Mapper, jak Ci załatwię, to masz z przekładką i gwarancją.
Co do przebiegu... Pozostawię bez komentarza. Pokażę Ci jak chodzi silnik w Omedze z 350k km, to Ci szczęka opadnie - chodzi na syntetyku.
Napisany 25 września 2010 - 09:13
no i ile będe musiał dać za silnik? pewnie taz z przebiegiem 300 000km ?? pewnie będzie cieżko znaleźć zadbany za małą kase.
zobacze decyzja będzie po rozebraniu i ocenie stanu..
Napisany 25 września 2010 - 11:13
Zapraszam. Chodzi na 0W40 Mobila. Dźwięku silnika w kabinie nie usłyszysz. Generalnie delikatnie słyszalny jest jak jest zimny, jak rozgrzany to chodzi jak nowy.Wicek ty bajkopisarzu...
Napisany 25 września 2010 - 13:39
Napisany 26 września 2010 - 17:53
Zapraszam. Chodzi na 0W40 Mobila. Dźwięku silnika w kabinie nie usłyszysz. Generalnie delikatnie słyszalny jest jak jest zimny, jak rozgrzany to chodzi jak nowy.
Napisany 26 września 2010 - 17:56
Napisany 26 września 2010 - 18:20
kuzyn ma taką od nowości i leje 0W40 i fakt silniczek mruczy cudnieja nie wiem czy ktokolwiek z nas słyszał w omedze nówkę 2,5td
Napisany 26 września 2010 - 18:49
Napisany 26 września 2010 - 19:07
Nie słuchaj "speców". Ten silnik jeździł od kiedyś tam do 300k km na 10W40, od 35 tyś na 0W40 i suchuteńki.może jakbym miał od nowości to pewnie 0w40 bym lał, ale gdzie bym nie był to każdy za głowe się łapie że ten silnik się jeszcze nie zatarł i że suchy na syntetyku- bo przecie to za rzadki olej
Napisany 26 września 2010 - 19:52
Napisany 26 września 2010 - 19:55
Napisany 26 września 2010 - 20:34
Napisany 26 września 2010 - 20:44
Napisany 26 września 2010 - 20:58
Coś optymistycznie. Za rozrząd pewnie z 1400 najmniej. Głowica za 600 ok, ale do planowania, spawania i robienia gniazd. Wyjdzie 1000. Do tego dolicz uszczelki, olej, filtr. Tu masz już dobre 2800 zł. A niech podczas tego wyjdzie jakaś inna rzecz, którą też trzeba zrobić, a niech się okaże, że po remoncie silnik nie chodzi już tak jak kiedyś...Kompletny rozrząd to ok 1200 zł + ze 600 na głowice
Napisany 26 września 2010 - 21:00
Napisany 26 września 2010 - 21:15
Napisany 26 września 2010 - 21:35
Napisany 26 września 2010 - 23:10
Nie słuchaj "speców". Ten silnik jeździł od kiedyś tam do 300k km na 10W40, od 35 tyś na 0W40 i suchuteńki.
Napisany 27 września 2010 - 08:00
Czyżbyś należał do tych, którzy jak nie zobaczą, to nie uwierzą? Ja Cię nie zmuszam, mam gdzieś, czy ktoś wierzy, czy nie. Sam zalewałem ten silnik syntetykiem, mam auto na podwórku i jeżdżę nim raz na jakiś czas. Wcześniej zrobiłem tym autem 2 tyś km jako pasażer, zdąrzyłem poznać i zwrócić na to uwagę.