

Napinacz łańcucha rozrządu
#1
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 19:26
Jak mam zimny silnik i to łańcuch jest elegancko napięty a jak się nagrzeje to łańcuch robi się tak luźny ze szło by go z wałka rozrządu zdjąć ręką. nie ma teraz funduszy na robienie całego rozrządu, wiec myślę nad samym napinaczem ok 180zł. Jak ktoś to robił to niech napiszę co tam trzeba zdjąć żeby się do niego dostać?
#2
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 19:29
#3
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 19:30
Witam wymieniał już ktoś sam napinacz łańcucha? dużo jest z tym roboty?
Jak mam zimny silnik i to łańcuch jest elegancko napięty a jak się nagrzeje to łańcuch robi się tak luźny ze szło by go z wałka rozrządu zdjąć ręką. nie ma teraz funduszy na robienie całego rozrządu, wiec myślę nad samym napinaczem ok 180zł. Jak ktoś to robił to niech napiszę co tam trzeba zdjąć żeby się do niego dostać?
wymien calosc - nie kombinuj
#4
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 19:48
#5
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 20:00
#6
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 06:01
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 06:28
#9
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 13:14
Tak mało? Ja mam auto 3 tygodnie i już koło 2700 włożyłem, a jeszcze muszę wymienic rozrząd, olej, filtry, kupić jaśki bo nie ma. Nadal uważasz, że dużo włożyłeś?auto mam od poł roku i juz z 3 tys w nie wpakowałem
Co do problemu. Spróbuj sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i na ciepłym silniku, wymień olej na jakiś Valvoline lub Liqui Moly. Jeśli nic nie da, to wyłóż 2k i to zrób, zanim Ci strzeli.
#10
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 16:11
Tak mało? Ja mam auto 3 tygodnie i już koło 2700 włożyłem, a jeszcze muszę wymienic rozrząd, olej, filtry, kupić jaśki bo nie ma. Nadal uważasz, że dużo włożyłeś?
Co do problemu. Spróbuj sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i na ciepłym silniku, wymień olej na jakiś Valvoline lub Liqui Moly. Jeśli nic nie da, to wyłóż 2k i to zrób, zanim Ci strzeli.
jasne, że dużo
co za sens w kupione auto ładować dodatkowe pieniądze
kolega dobrze kombinuje, kupuje ome 95 rok i chce zrobić żeby polatało i to jak najtaniej
a wy radzicie wymianę rozrządu, która pewnie z robocizną kosztuje koło 1 tysiaka
#11
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 17:06
Co do wypowiedzi wyżej. Lepiej sprzedać póki jeździ i niech się kto inny męczy jak mu rozrząd strzeli?
Co do mnie, to w aucie muszę mieć wszystko porobione na cacy, wszystko musi działać, także nie wyobrażam sobie nie zainwestowania w nowo kupione auto. Jak to się mówi, największą wadą auta jest jego poprzedni właściciel, także trzeba ładować, aby było wsio ok.
#12
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 17:10
też tak mam

#13
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 17:21

#14
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 18:19
trzeba zdjąć; głowice, mise olejową, uchwyty od kompresora klimy i pompy wspomagania, może robił to ktoś bez ściągania misy i głowicy, można by silnik wyjąć. nie radze robić na szybko.
#15
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 20:03
znalazłem opisu troche co i jak:
http://bmw-diesel.pl...ymiana rozrzadu
teraz zbieram materiały i niedługo bede robic napisze jak wyszło i postaram się jakieś foto porobic.
No to autko się na mnie wkur....

#16
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 20:15
#17
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 20:39
zobacze decyzja będzie po rozebraniu i ocenie stanu..
#18
OFFLINE
Napisany 24 września 2010 - 20:45
no i ile będe musiał dać za silnik? pewnie taz z przebiegiem 300 000km ?? pewnie będzie cieżko znaleźć zadbany za małą kase.
zobacze decyzja będzie po rozebraniu i ocenie stanu..
przecież kolega Wicek powiedział że byś się odezwał na PW czyli ma jakieś namiary na silnik.
#19
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 06:22
#20
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 06:36
Co do przebiegu... Pozostawię bez komentarza. Pokażę Ci jak chodzi silnik w Omedze z 350k km, to Ci szczęka opadnie - chodzi na syntetyku.