Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

co sie dzieje z ta woda


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 06 października 2010 - 12:37

Mialem to samo u mnie byl to waz od nagrzewnicy wkoncu pękł całkiem i wyciek odrazu sie znalazł:jump:


w którym miejscu on jest?

#22 OFFLINE   Ksiadz

Ksiadz
  • 309 postów
  • Dołączył: 02-08-2009
  • Skąd: Gdynia

Napisany 06 października 2010 - 18:30

w którym miejscu on jest?


sory ze tak pozno ten waz u mnie był za kolektorem ssoncym i mechanik mial do wyboru albo sciagnac pokrywe albo opuscic silnik ja osobicie sam tego nie znalazlem na kanale u siebie jak stalem nic nie cieklo nawet na wlaczonych nawiewach a w czasie jazdy nie cala minuta i pusto,Tylko ze ja mam 2,5Td nie wiem czy u biebie jest tak samo.

#23 OFFLINE   karpiol

karpiol

    fighter

  • 163 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Słupca/Wilczna PSL

Napisany 13 października 2010 - 10:54

też mam problem.
wywala mi płyn chłodniczy korkiem, silnik na wolnych obrotach tak jakby dzwonił ale to wydaje mi się że jest układ wydechowy do wymiany bo jak się trochę gazu doda to pracuje już cicho. Silnik zaraz po odpaleniu ma trochę falujące obroty to znaczy zaraz po odpaleniu na ssaniu jest 1500obr i jak się ruszy to zaczynają falować i po chwili się unormuje tak na 900obr. Co to może być?? Nie wiem może to też jakoś pomoże w diagnozie szarpie przy przełączaniu się na gaz.

EDIT. Byłem zbadać go tak amatorsko po swojemu i:
- wywala płyn spod korka
- duszące spaliny
- rozrzedzony olej (brązowy)
- spadek mocy

Diagnoza uszczelka pod głowicą!

jakie koszta orientuje się ktoś??

#24 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 13 października 2010 - 16:45

też mam problem.
wywala mi płyn chłodniczy korkiem, silnik na wolnych obrotach tak jakby dzwonił ale to wydaje mi się że jest układ wydechowy do wymiany bo jak się trochę gazu doda to pracuje już cicho. Silnik zaraz po odpaleniu ma trochę falujące obroty to znaczy zaraz po odpaleniu na ssaniu jest 1500obr i jak się ruszy to zaczynają falować i po chwili się unormuje tak na 900obr. Co to może być?? Nie wiem może to też jakoś pomoże w diagnozie szarpie przy przełączaniu się na gaz.

EDIT. Byłem zbadać go tak amatorsko po swojemu i:
- wywala płyn spod korka
- duszące spaliny
- rozrzedzony olej (brązowy)
- spadek mocy

Diagnoza uszczelka pod głowicą!

jakie koszta orientuje się ktoś??


Z tą UPG to zależy od regionu Polski. W Wawie 1000-2000zeta.

#25 OFFLINE   karpiol

karpiol

    fighter

  • 163 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Słupca/Wilczna PSL

Napisany 13 października 2010 - 17:05

Z tą UPG to zależy od regionu Polski. W Wawie 1000-2000zeta.


strasznie drogo. Tutaj u nas dzwoniłem do warsztatu (tam gdzie zawsze jeżdżę) to powiedzieli mi 600-700zł

#26 OFFLINE   sir15

sir15

    Była 2.0 8v X20SE (115 KM

  • 298 postów
  • Dołączył: 27-03-2009
  • Skąd: Zawiercie

Napisany 13 października 2010 - 19:32

strasznie drogo. Tutaj u nas dzwoniłem do warsztatu (tam gdzie zawsze jeżdżę) to powiedzieli mi 600-700zł


dokładnie ceny zaczynaja się od 450zł w góre

#27 OFFLINE   karpiol

karpiol

    fighter

  • 163 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Słupca/Wilczna PSL

Napisany 14 października 2010 - 09:17

słuchajcie o mogło rozdupczyć się coś jeszcze dodatkowo np.:
- tłoki
- pierścienie
- blok
- głowica
nie znam się za dobrze dlatego pytam. chciałbym się mniej więcej przygotować na te wydatki.

czy żeby wyżej wymienione elementy padły to samochód musiał by też paść kompletnie, to znaczy nie odpalać ani nie jeździć??

#28 OFFLINE   Lead

Lead

    O_o

  • 151 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Tarnobrzeg

Napisany 14 października 2010 - 10:04

Przygotuj się na planowanie głowicy i regenerację gniazd zaworowych ewentualnie. Uszczelniacze warto od razu zrobić, nowy rozrząd, oczywiście płyn, olej, filtr, świece.
Ja zrobiłem wielki błąd bo moja chlała olej a nie zrobiłem pierścionków poza uszczelniaczami, a teraz czapkę zrzucać znów to bez sensu.
Nic poważniejszego nie powinno Ci się "rozdupczyć" :D

#29 OFFLINE   karpiol

karpiol

    fighter

  • 163 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Słupca/Wilczna PSL

Napisany 14 października 2010 - 10:19

Przygotuj się na planowanie głowicy i regenerację gniazd zaworowych ewentualnie. Uszczelniacze warto od razu zrobić, nowy rozrząd, oczywiście płyn, olej, filtr, świece.
Ja zrobiłem wielki błąd bo moja chlała olej a nie zrobiłem pierścionków poza uszczelniaczami, a teraz czapkę zrzucać znów to bez sensu.
Nic poważniejszego nie powinno Ci się "rozdupczyć" :D



Planowanie głowicy to na pewno. Nowy rozrząd był zakładany 10tyś kilometrów wstecz, płyn, olej (miesiąc temu wymieniany :() rzecz oczywista.

mam nadzieje że nie dostane załamki w warsztacie :|

#30 OFFLINE   Lead

Lead

    O_o

  • 151 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Tarnobrzeg

Napisany 14 października 2010 - 10:27

Spokojnie nie łam się, jak jeździ to nic poważnego. U mnie było spalanie stukowe po padzie upg, nacisnąłem mocniej na gaz a spod maski huki jakbyś z flinty strzelał. I zajechałem tak do mechanika jeszcze XD

#31 OFFLINE   karpiol

karpiol

    fighter

  • 163 postów
  • Dołączył: 03-03-2010
  • Skąd: Słupca/Wilczna PSL

Napisany 14 października 2010 - 10:30

Spokojnie nie łam się, jak jeździ to nic poważnego. U mnie było spalanie stukowe po padzie upg, nacisnąłem mocniej na gaz a spod maski huki jakbyś z flinty strzelał. I zajechałem tak do mechanika jeszcze XD


łooo to jesteś kozak, ja to już nie ryzykuje na hol i do mechaniora :D

#32 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 15 października 2010 - 14:44

też mam problem.
wywala mi płyn chłodniczy korkiem, silnik na wolnych obrotach tak jakby dzwonił ale to wydaje mi się że jest układ wydechowy do wymiany bo jak się trochę gazu doda to pracuje już cicho. Silnik zaraz po odpaleniu ma trochę falujące obroty to znaczy zaraz po odpaleniu na ssaniu jest 1500obr i jak się ruszy to zaczynają falować i po chwili się unormuje tak na 900obr. Co to może być?? Nie wiem może to też jakoś pomoże w diagnozie szarpie przy przełączaniu się na gaz.

EDIT. Byłem zbadać go tak amatorsko po swojemu i:
- wywala płyn spod korka
- duszące spaliny
- rozrzedzony olej (brązowy)
- spadek mocy

Diagnoza uszczelka pod głowicą!

jakie koszta orientuje się ktoś??




u mnie robili remont silnika cieknaca woda u mnie raczej sie okazal uszkodzony korek ze zbiornika wyrownawczego wymienilem na nowy i ok strona z dobrymi czesciami www.bomis.webd.pl tez mam gesty bialy dym i raczej bym stawial na zapchana odme gdyz u mnie z pod leego dekla cieknal olej a takie sa objawy zapchanej odmy i podobno kopci jeszcze tego nie robilem z obrotami na zimnym silniku to normalne tez tak mam chwile pochodzi i ok a co do dwonienia tlumik poluzowany tez tak mam