Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

silnik stoi a rozrusznik z kołem zamachowym działają


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2010 - 10:56

Do projektu STOLICZEK :D

#22 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 01 listopada 2010 - 11:11

Eeee... nie. Kiedyś szukałem ale big-blok'a v8,v10,v12 nawet miałem 6l diesla forda v8 na oku ale na tym się skończyło.
Teraz myślę o wysilonym 2.0 16v sedanie około 200KM na wolnossącym ale takim z prawdziwego zdarzenia, czytaj; wszystkie pompy na elektryczne, poza silnikiem(łatwa i szybka wymiana), zrobiony od podstaw dolot, wydech, głowica wyczynowa, walki własnego projektu tylko potrzebuję uszkodzonych silników żeby przed robotą docelowego bawić się na poszczególnych częściach ile mogą wytrzymać i na ile mogę się posunąć

#23 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2010 - 12:36

No to kurde powodzenia, taki silnik mnie tez interesuje. Zdaj relacje jak coś już zrobisz.

#24 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 01 listopada 2010 - 12:47

Spoko. Mam już wtryskiwacze(12 nie przeżyło), mam na oku komplet do przeróbki rozrządu na łańcuch, pompę paliwa, patent na pompę wody żeby była elektryczna, niestety jest problem z głowicą żeby jakąś dorwać(ale to na koniec i pewnie będzie po prostu dłubanka z 2,2 ) mam już przepustnice i zrobiłem mechanizm do niego ale jeszcze stelażyk trzeba pospawać. Tera się biorę za cały dół

#25 OFFLINE   Krzychucx

Krzychucx
  • 32 postów
  • Dołączył: 15-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 15:21

Panowie...został mi 2,0 16 v z uszkodzoną panewką korb. Uzbrojony (elektryka wtryski dolot przepustnica czujniki...fulll

gg 625416
(przepraszam moderatora za to w sumie ogłoszenie) mam nadzieję, że bardziej to jest propozycja pomocy komuś niż propozycja sprzedaży ( nie mam jeszcze uprawnien do działu "sprzedam")

Z tego co piszesz to wynika, że Omcia po prostu rzuciła palenie!

Jeżeli kręcisz wałem korbowym za pomocą koła pasowego i jest tak jak opisujesz to znaczy, że wałki współpracują ze sobą w sposób prawidłowy. Odnoszę wrażenie, że to stukanie w silniku to "szklanki", lub panewki (mniej prawdopodobne), lub coś o czym nie mam zielonego pojęcia. A fakt dlaczego auto nie odpala może być całkowicie niezwiązane z tym stukotem i to tylko zbieg okoliczności.





Może to głupio zabrzmi ale...wujo tak miał...w ciągniku...Pękł wal tuż przed kołem zamachowym...Silnik kręcił ( od przodu klucz i sprawdzanie czy kręci) ale nie zdawał mocy.
Dziwny przypadek ale tak sie stało

#26 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 01 listopada 2010 - 18:36

Stukać morze wszystko,,, często pompa wody bo jest obciążona rozrządem, często zawory, jak autko odpala to po prostu ściągasz pasek wieloklinowi i patrzysz czy pomogło jak tak to poruszaj wszystkim czy ma luzy, pompę w rozrządzie sprawdza się tak samo, sprawdź czy ci się rozrząd nie przeskoczył o ząb bo wtedy mogą zawory się pukać z tłokami. tylko uwaga przy rozrządzie ustaw najpierw wszystkie rolki na znacznikach a potem ściągaj pasek, można też po spartańsku, znaczysz kredą pasek z kołami tak żebyś wiedział gdzie się był pasek, kluczem odginasz napinacz a drugą rękom sprawdzasz pompę i rolki a jak masz wprawę to i napinacz wyczujesz.
Jak zawsze nie wykluczamy też panewki xD ale lepiej sprawdzić wszystko wcześniej zanim walniemy najgorszą diagnozę.

P.S. Jestem chętny na silniczek

Aha co do nie odpalania to sprawdź immo bo potrafi paść dosłownie w każdym momencie a jak msz starszy typ to trzy druciki i będzie rzył