


silnik stoi a rozrusznik z kołem zamachowym działają
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 11:11
Teraz myślę o wysilonym 2.0 16v sedanie około 200KM na wolnossącym ale takim z prawdziwego zdarzenia, czytaj; wszystkie pompy na elektryczne, poza silnikiem(łatwa i szybka wymiana), zrobiony od podstaw dolot, wydech, głowica wyczynowa, walki własnego projektu tylko potrzebuję uszkodzonych silników żeby przed robotą docelowego bawić się na poszczególnych częściach ile mogą wytrzymać i na ile mogę się posunąć
#23
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 12:36
#24
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 12:47
#25
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 15:21
gg 625416
(przepraszam moderatora za to w sumie ogłoszenie) mam nadzieję, że bardziej to jest propozycja pomocy komuś niż propozycja sprzedaży ( nie mam jeszcze uprawnien do działu "sprzedam")
Z tego co piszesz to wynika, że Omcia po prostu rzuciła palenie!
Jeżeli kręcisz wałem korbowym za pomocą koła pasowego i jest tak jak opisujesz to znaczy, że wałki współpracują ze sobą w sposób prawidłowy. Odnoszę wrażenie, że to stukanie w silniku to "szklanki", lub panewki (mniej prawdopodobne), lub coś o czym nie mam zielonego pojęcia. A fakt dlaczego auto nie odpala może być całkowicie niezwiązane z tym stukotem i to tylko zbieg okoliczności.
Może to głupio zabrzmi ale...wujo tak miał...w ciągniku...Pękł wal tuż przed kołem zamachowym...Silnik kręcił ( od przodu klucz i sprawdzanie czy kręci) ale nie zdawał mocy.
Dziwny przypadek ale tak sie stało
#26
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 18:36
Jak zawsze nie wykluczamy też panewki xD ale lepiej sprawdzić wszystko wcześniej zanim walniemy najgorszą diagnozę.
P.S. Jestem chętny na silniczek
Aha co do nie odpalania to sprawdź immo bo potrafi paść dosłownie w każdym momencie a jak msz starszy typ to trzy druciki i będzie rzył