Dokładnie Eryk ma racjie,no chyba ze Panowie doładowanie dorzucicie to wtedy bedzie to miało sens;)wolnossące bez polerki


Co daje porting przepustnic?
#21
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 21:17
#22
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 21:29

pozatym mozna zgrać wszelakie laczenia w dolocie: tj laczenia kolektor ssący- podstawka- glowica. tak samo obrobka glowicy przy kolektorze wydechowym.
#23
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 21:31

#24
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 21:33
czyli w skrocie.
poprawic fabryczne elementy. przeszlifowac 180tką ssący - nie na lustro.
chyba ze coś ma pierdzieć w dolot - wtedy na lustro

#25
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 18:06
Co do multiramu, to nie jest on po to, żeby powodować zawirowania powietrza, a po to, żeby zmieniać pojemność dolotu zależnie od obrotów, żeby lepiej wykorzystać silnik.
#26
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 18:16
Na lustro nie ma sensu ponieważ paliwo w dolocie osadza się na ściankach(cienka mgiełka) i to poprawia przepływ.
Co do multiramu, to nie jest on po to, żeby powodować zawirowania powietrza, a po to, żeby zmieniać pojemność dolotu zależnie od obrotów, żeby lepiej wykorzystać silnik.
rowniez - ale przepustnice powoduja rowniez zawirowania powietrza
#27
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 23:01




Tak sobie myślę .. jak odpinałem wtyczkę od przepustnicy to nie odłączyłem akumulatora .. może to jest przyczyną ...
Sczytane błędy:
57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
21 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie
31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)
.. A jeszcze, jak na działającym (falującym) silniku odepnę wtyczkę przepływomierza - silnik dławi się i gaśnie, jak odłączę wtyczkę od krokowego - nic się nie dzieje, silnik dalej chodzi i faluje, jak wyciągnę krokowy, tak lekko żeby tylko dostało się lewe powietrze - silnik dławi się i gaśnie, jak wyciągnę wtyczkę od czujnika położenia przepustnicy (tak to się chyba nazywa, ta czarna kostka przy przepustnicy) - obroty wskakują na ok 3500 i tak się utrzymują, jak ją podłączę to obroty spadają i znowu zaczyna falować ... to chyba wszystkie próby kombinacje jakie robiłem

Nie jestem mechanikiem, nie znam się ... puki co odłączyłem akumulator, zobaczę co wyjdzie rano

A może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę ... naprawdę wszystko robiłem spokojnie, powoli i dokładnie, wszystko przykręciłem zwracając uwagę na nieszczelności, dopasowania itp ... niczego innego w silniku nie grzebałem .. tylko tą przepustnicę

#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 14:43
jestem pewien ze ciągnie "lewe" powietrze
Dokladnie. Wrzuc foty przepustnicy po przerobce. Kolektora ssacego nie zdejmowales ??
#30
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:02

No ale tak było na zdjęciach w omegaowners ...
Po wypiłowaniu tych kołnierzy z przepustnicy jest normalnie taki duzy przeswit jak na zdjęciu ... czy to może być przyczyną ?
[ATTACH]8903[/ATTACH]
#31
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:10
Spróbuj jeszcze jednej rzeczy - odłącz aku na noc, rano odpal i pozwól silnikowi sobie chodzić aż do pełnego rozgrzania. Może komputer się adaptuje do nowych warunków
#32
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:14
#33
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:20
#34
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:22

#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 19:48
No tak teraz już wiem

Choć na zdjęciu z omegaowners widać wyraźnie że tam też szlifował samą gardziel ..
[ATTACH]8921[/ATTACH]
No ale jak już koledzy wiedzą .. poprzez moją nauczkę .. nie warto w to się bawić .. no może zmienić śrubki i wyszlifować ten pałąg, ale nie ruszać samej gardzieli

#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 21:37
No tak teraz już wiem
..
Choć na zdjęciu z omegaowners widać wyraźnie że tam też szlifował samą gardziel ..
[ATTACH]8921[/ATTACH]
No ale jak już koledzy wiedzą .. poprzez moją nauczkę .. nie warto w to się bawić .. no może zmienić śrubki i wyszlifować ten pałąg, ale nie ruszać samej gardzieli
Widac wyraznie na focie z omegaowners ze wyszlifowal gardziel przed i za łopatką ale pod samą łopatką nic nie szlifował

#39
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 21:40
