Jak trzesie kierownica to najpewniej tarcze albo wahacze, podjedz na SKP to panowie za ladny usmiech sprawdzą co jest grane. Na 90% to NIE OD TEJ KOŃCÓWKI !Podepnę się pod temat, mam do wymiany drążek regulujący czy prowadzący (nie wiem jak się fachowo nazywa) na tył lewa strona, bo ma luzy. Szukałam takiego drążka w mnie w mieście ale w każdym sklepie rozkładali ręce, na all znalazłam coś takiego http://allegro.pl/dr...2787551562.html
Czy tylko z Lemfordera takie coś dostanę czy są jakieś zamienniki? jak to się fachowo nazywa?czy kupię gdzieś same końcówki czy cały drążek trzeba? sorki za głupie pytania, ale kobiecie musicie wybaczyć...
Jeszcze dodam, że trzęsie kierownicą i całym autem przy jeździe prosto i hamowaniu, przy skręcaniu nic nie drży, to od tego drążka?


Drążek kierowniczy, prowadzący - regeneracja
#21
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2012 - 21:25
#22
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2012 - 10:59
Jak trzesie kierownica to najpewniej tarcze albo wahacze, podjedz na SKP to panowie za ladny usmiech sprawdzą co jest grane. Na 90% to NIE OD TEJ KOŃCÓWKI !
Byłam na SKP...do wymiany miałam łożysko z piastą i łączniki stabilizatorów z przodu, z tyłu ten drążek, jeszcze do wymiany, wszystko inne jest siii ....ale mechanik też obstawiał krzywe tarcze+wymianę tego drążka+ ustawienia zbieżności i twierdzi, że będzie ok

#23
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2012 - 13:07
Byłam na SKP...do wymiany miałam łożysko z piastą i łączniki stabilizatorów z przodu, z tyłu ten drążek, jeszcze do wymiany, wszystko inne jest siii ....ale mechanik też obstawiał krzywe tarcze+wymianę tego drążka+ ustawienia zbieżności i twierdzi, że będzie ok
Czyli wszystko jasne. Wymienić i po problemie. Tylko nie zapomnij o zbieżności !

#24
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2012 - 12:03

#25
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2013 - 07:36

#26
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2013 - 23:08
#27
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2013 - 07:43
Wymieniałem oba te drążki, zajęło mi to 15 minut. Nic się z wahaczem nie dzieje, wyciągasz stare, zakładasz nowe i to wszystko, potem na zbieżność. Łatwizna.
Dziękować

#28
OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 20:29
Ostatnio męczą mnie tylne drążki kierownicze w mojej Omie B. Szukałam kiedyś nowych ale bodajże znalazłem tylko z Lema ale koszt około 200 zł za szt. Moje co prawda są dobre poza tym że nie potrafię ich rozkręcić by ustawić zbieżność. Poza tym miejsce na klucz jest już dość objechane :-\ zna ktoś sposób na naprawę ich lub zna jakiś tańszy ale dobry zamiennik ? Będę wdzięczny :-)
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 21:23
Polecam środek penetrujący sonax z dwusiarczkiem molibdenu, zestaw dobrych kluczy, imadło i jakiś mały palnik/coś do pogrzania rzymskiej śruby.... Oczywiście trzeba ostrożnie z tym


#31
OFFLINE
Napisany 26 marca 2014 - 09:20
