Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Drążek kierowniczy, prowadzący - regeneracja


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 14 listopada 2012 - 21:25

Podepnę się pod temat, mam do wymiany drążek regulujący czy prowadzący (nie wiem jak się fachowo nazywa) na tył lewa strona, bo ma luzy. Szukałam takiego drążka w mnie w mieście ale w każdym sklepie rozkładali ręce, na all znalazłam coś takiego http://allegro.pl/dr...2787551562.html
Czy tylko z Lemfordera takie coś dostanę czy są jakieś zamienniki? jak to się fachowo nazywa?czy kupię gdzieś same końcówki czy cały drążek trzeba? sorki za głupie pytania, ale kobiecie musicie wybaczyć...:D

Jeszcze dodam, że trzęsie kierownicą i całym autem przy jeździe prosto i hamowaniu, przy skręcaniu nic nie drży, to od tego drążka?

Jak trzesie kierownica to najpewniej tarcze albo wahacze, podjedz na SKP to panowie za ladny usmiech sprawdzą co jest grane. Na 90% to NIE OD TEJ KOŃCÓWKI !

#22 OFFLINE   joanna049

joanna049
  • 19 postów
  • Dołączył: 21-05-2012

Napisany 15 listopada 2012 - 10:59

Jak trzesie kierownica to najpewniej tarcze albo wahacze, podjedz na SKP to panowie za ladny usmiech sprawdzą co jest grane. Na 90% to NIE OD TEJ KOŃCÓWKI !


Byłam na SKP...do wymiany miałam łożysko z piastą i łączniki stabilizatorów z przodu, z tyłu ten drążek, jeszcze do wymiany, wszystko inne jest siii ....ale mechanik też obstawiał krzywe tarcze+wymianę tego drążka+ ustawienia zbieżności i twierdzi, że będzie ok :)

#23 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 15 listopada 2012 - 13:07

Byłam na SKP...do wymiany miałam łożysko z piastą i łączniki stabilizatorów z przodu, z tyłu ten drążek, jeszcze do wymiany, wszystko inne jest siii ....ale mechanik też obstawiał krzywe tarcze+wymianę tego drążka+ ustawienia zbieżności i twierdzi, że będzie ok :)


Czyli wszystko jasne. Wymienić i po problemie. Tylko nie zapomnij o zbieżności ! :)

#24 OFFLINE   joanna049

joanna049
  • 19 postów
  • Dołączył: 21-05-2012

Napisany 22 listopada 2012 - 12:03

Jeszcze jedno głupie pytanie czy drążek kierowniczy tył, drążek ustawienia zbieżności, i drążek prowadzący tył to wszytko to samo? chciałam zamówić ten drążek i w sklepie z częściami robią mi wodę z mózgu, albo mówią że nic takiego nie ma w omci albo, że każda nazwa to coś innego....:mad:

#25 OFFLINE   irzyk

irzyk

    Jestem Kubuś

  • 1 060 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 listopada 2013 - 07:36

Koledzy, pytanko o te drążki tylne do ustawiania geometrii. Wydaje mi się, że ich wymiana to nic trudnego jednak zapytam czy czekają mnie jakieś niespodzianki. Będę wymieniał z kanału i nurtuje mnie jedna rzecz. Jak zachowuje się wahacz w momencie rozłączenia tegoż drążka? Będę wdzięczny za opowieści :)

#26 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 listopada 2013 - 23:08

Wymieniałem oba te drążki, zajęło mi to 15 minut. Nic się z wahaczem nie dzieje, wyciągasz stare, zakładasz nowe i to wszystko, potem na zbieżność. Łatwizna.

#27 OFFLINE   irzyk

irzyk

    Jestem Kubuś

  • 1 060 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopada 2013 - 07:43

Wymieniałem oba te drążki, zajęło mi to 15 minut. Nic się z wahaczem nie dzieje, wyciągasz stare, zakładasz nowe i to wszystko, potem na zbieżność. Łatwizna.


Dziękować :)

#28 OFFLINE   grzlab

grzlab
  • 78 postów
  • Dołączył: 11-03-2011

Napisany 24 marca 2014 - 20:29

Witam
Ostatnio męczą mnie tylne drążki kierownicze w mojej Omie B. Szukałam kiedyś nowych ale bodajże znalazłem tylko z Lema ale koszt około 200 zł za szt. Moje co prawda są dobre poza tym że nie potrafię ich rozkręcić by ustawić zbieżność. Poza tym miejsce na klucz jest już dość objechane :-\ zna ktoś sposób na naprawę ich lub zna jakiś tańszy ale dobry zamiennik ? Będę wdzięczny :-)

#29 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 24 marca 2014 - 20:32

W IC są śruby regulacyjne,ale cena też nieprzyjemna

#30 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 marca 2014 - 21:23

ja na swoje poświęciłem ponad 3h, ale je ruszyłem.... chociaż łatwo nie było.

Polecam środek penetrujący sonax z dwusiarczkiem molibdenu, zestaw dobrych kluczy, imadło i jakiś mały palnik/coś do pogrzania rzymskiej śruby.... Oczywiście trzeba ostrożnie z tym ;) :p

#31 OFFLINE   grzlab

grzlab
  • 78 postów
  • Dołączył: 11-03-2011

Napisany 26 marca 2014 - 09:20

Według programu z Inter Cars są dostępne same śruby regulujące ale brak dostępu u nich. Szkoda bo cena nie była wygórowana bo coś koło 20 zł i za firmę Lema. Myślał ktoś kiedyś o wytoczeniu takiej śruby ? Oczywiście nie z byle jakiego materiału:) Musiałbym wymienić je bo nie ma juz o co klucz zachaczyć tak zjechane są :/