

Rodzaje skrzyn... i przełożenia...
#21
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:35
Beast i tak musze Cie niedlugo odwiedzic w zwiazku z katalizatorami, zaciskami itp, tylko wroce z niemcowni.
#22
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:37
Beast, a co doradzisz? zalezy mi na lekko dluzszym przelozeniu, zeby moc w przyszlosci duzo w trasach jezdzic i dosc szybko.(polska - niemcy, niemcy - polska)
Beast i tak musze Cie niedlugo odwiedzic w zwiazku z katalizatorami, zaciskami itp, tylko wroce z niemcowni.
3.7 max. ale optymalne by bylo 3.9 - bedzie i vmax i przyspieszenie
#23
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:42
silnik x25xe
R25B
1. 3,954 = 35/26 * 47/16
2. 2,188 = 35/26 * 39/24
3. 1,388 = 35/26 * 33/32
4. 1,000 = direkt
5. 0,845 = 35/26 * 27/43
R 3,534 = 35/26 * 42/16
jest sens przerabiac do tych 3.9? a jak tak, to co dalej radzisz?
#24
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:43
Beast, z tego co wczesniej napisal DamianSz, wynika, ze mam aktualne przelozenie 3.95
silnik x25xe
R25B
1. 3,954 = 35/26 * 47/16
2. 2,188 = 35/26 * 39/24
3. 1,388 = 35/26 * 33/32
4. 1,000 = direkt
5. 0,845 = 35/26 * 27/43
R 3,534 = 35/26 * 42/16
jest sens przerabiac do tych 3.9? a jak tak, to co dalej radzisz?
z tego co podali wyzej nic nie wynika bo to przelozenie pierwszebo biegu a nie przelozenie dyfra.
#25
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:47
przelozenie w moscie zrobi do 3.9?
ta opcja moze wydawac sie ciekawa, ale jakie koszty takiej zabawy?
i co sie dokladnie poprawi?
jak pisales wczesniej,V-max lekko i przyspieszenie rowniey?
#26
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:53
z tego co tutaj jest napisane to tylko 5 bieg ma inne przelozenia w roznych skrzyniach, reszta taka sama.
jest roznica miedzy autami przednonapedowymi, a tylno.
w przednionapedowych zmieniasz skrzynie, bo w niej siedzi dyfer.
w omedze masz dyfer osobno.
jak pisales wczesniej,V-max lekko i przyspieszenie rowniey?
jak zmienisz sam dyfer to albo bedziesz mial lepsze przyspieszenie, albo mniejsze spalanie i ciszej w kabinie.
na krotkim bedziesz musial czesciej biegi zmieniac, ale za to szybciej bedzie sie zbieral. no i V max spadnie.
na dluzszym bedziesz mial wieksza predkosc maksymalna dla poszczegolnych biegow.
tylko na V biegu moze nieznacznie spasc, bo silnik nie podola tak czy siak oporom podczas jazdy z predkoscia mozliwie maksymalna.
zrob tak jak beast radzi.
#27
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 18:55
#28
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 19:03

hmmm, to kskoro mowisz, ze roznica wv max taka mala, to moze lepiej zainwestowac w dyfer 4.22, moze minimalnie dluzszy, co? jakie sa jeszcze inne wyjscia?
#29
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 19:14
no ok, ''lekko'' juz zrozumialem
hmmm, to kskoro mowisz, ze roznica wv max taka mala, to moze lepiej zainwestowac w dyfer 4.22, moze minimalnie dluzszy, co? jakie sa jeszcze inne wyjscia?
jak dasz 4.22 to na banie w niemcowni bedziesz silnik usial trzymac na wyzszych obrotach niz na dyfrze 3,9
spalanie wyjdzie wyzsze, zmniejszy sie komfort podrozowania.
zalezy czego od auta oczekujesz. chcesz sie szybciej rozpedzac, czy bardziej komfortowo podrozowac ze stala predkoscia. (wyprzedzic tez dasz rade, wystarczy redukcja)
#30
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 19:16
chcesz sie szybciej rozpedzac, czy bardziej komfortowo podrozowac ze stala predkoscia. (wyprzedzic tez dasz rade, wystarczy redukcja)
bardziej komfortowo podrozowac.
wiec ok, decyzja padla

#31
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 19:59
Jak dasz most (dyfer) z przełożeniem 4.22 to Vmax będzie mniejsza ale za to przyspieszenie większe, jak dasz most z przełożeniem 3.7 Vmax będzie w teorii większe (dochodzi masa innych pierdół, tak jak pisze beast, kondycja silnika, opory powietrza i opory toczenia itd) ale przyspieszenie mniejsze.
Przełożenia skrzyni biegów to jest zupełnie inna sprawa...
#32
OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 20:48
#33
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 16:25
A ma ktoś dane dotyczące przełożeń w skrzyniach manualnych montowanych do OMEGI A ? Interesują mnie skrzynie na linkę.
#34
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 22:08
Dzięki za odpowiedzi

#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 02:56
nie wiele jej zyskasz, jakieś 400rpm mniej. musiał byś założyć most z diesla 3.45 wtedy przy 100km/h bedziesz miał jakieś 2200rpm a nie 2800 jak teraz.Witam. Czy ktoś z Was może mi powiedzieć jaka będzie różnica w obrotach na przełożeniu 4.22 a 3.7 na 5 biegu przy powiedzmy 100km/h? Zależy mi na wyciszeniu silnika w trasie (nawet kosztem przyśpieszenia). Mam bfl 2,2 benzyna, czy zmieniając most zyskam na ciszy?
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2014 - 13:02
Wszystko będzie pasowało p&p?
Jak będziesz kupować most to bierz razem z łapą mocującą, były na różne śruby (chyba 12 i 14). To jedyna różnica.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#40
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2014 - 20:00

