


Klekot, dzwonienie, rzężenie tylko na ciepłym
#21
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 10:04

#22
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 10:18
jeżeli była by obrócona to owszem mogło by być za niskie ciśnienie na wolnych obrotach choć też nie koniecznie (u mnie gasła:])
jeżeli jest tylko przytarta to nawet na ciśnieniomierzu nie odkryjesz różnicy, chyba że masz jakiś mierzący w 0,00bar i mierzyłeś również przed przytarciem dla proformy...
#23
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 10:27
#24
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 18:29
Przesiedziałem cały piątek rozbierając wszystko co mi przyszło do głowy... nawet najbzdurniejsze rzeczy. Oczywiście bezskutecznie. Na koniec zdjąłem pokrywę zaworów i jakoś filtr powietrza wyjąłem jednocześnie.... złożyłem to do kupy i.... o niebo ciszej a na zaworach nie zrobiłem NIC! Zaczeło padać i ściemniało się więc odłożyłem resztę na sobotę. W sobotę pojechałem do polecanego w moim rejonie mechanika żeby pomógł mi zdiagnozować klekot ale...po drodze było o niebo ciszej

#25
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 00:47
co do dziwnych dźwięków z silnika....mam to u siebie od pewnego czasu.
nie mogę zlokalizować dokładniej pochodzenia skąd,ale wydobywa się "...raczej..." od dołu silnika.
przypomina to metaliczne dzwonienie...grzechotanie na pozycji "P" (skrzynia automat),przy niewielkim dodawaniu gazu oraz jak chcę jechać stałą prędkością np.50 km/h delikatnie naciskając pedał gazu.jak docisnę mocniej to znika/niecałkowicie w sumie....
jakieś podobne objawy ktoś miał?
wydech """specjaliści""";) przeglądnęli i mówią że ok.
zasugerowali że to może jakaś rolka się kończy....


poza tym znalazłem na silniku "wolną"! :szpital:rolkę na bloku silnika....? stojąc przodem do auta usytuowana jest po prawej str.u dołu..o co tu kór....

zna ktoś kumatego mechanika z ok.Żar ( dalsze także

#26
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 06:49

#27
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 06:52
stojąc przodem do auta usytuowana jest po prawej str.u dołu
a klima dziala??
z opisu wychodzi ze to sprezarka klimy.
#28
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 14:05

jeszcze tego nie próbowałem naprawiać, ale chyba trzeba wymienić koło z elektromagnesem lub tylko łożysko które w nim jest.
najprościej i najszybciej było wymienić całą sprężarkę

#29
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 17:30
najprawdopodobniej masz rację...jeździłem do tej pory bez klimy,ale jak ją załączam ( na to wygląda -hubertcht- że działa ) to jest o niebo ciszej,zauważalnie silnik ciężej pracuje.....,ale jak wspomniałeś -ALI- lekki chrobot słychać...więc raczej to wymienię..
- biszku- spróbuję foto i jakieś dźwięki wrzucić....
to jest ta nadprogramowa rolka[ATTACH]8861[/ATTACH]
[ATTACH]8862[/ATTACH]
#30
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 23:52
to jest koło elektromagnetyczne klimy, miałem taki przypadek w 2,5td dzwoni jak stado ministrantów
jeszcze tego nie próbowałem naprawiać, ale chyba trzeba wymienić koło z elektromagnesem lub tylko łożysko które w nim jest.
najprościej i najszybciej było wymienić całą sprężarkę
a po jakim czasie wymieniłeś? chodzi mi o to czy to bardzo szybko "pada"? i zrywa pasek?
bo jak na razie do ...."Matki Boskiej Pieniężnej"...... będę musiał na takich dźwiękach pomykać.to niecałe 2 tydnie...muszę się martwic?na rower,mzk,spacerki.... itd?
#31
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 07:43
paska raczej nie zerwie, ale może spaść jak się rozleci to koło pasowe...
#32
OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 15:54
Mam podobne klekotanie, choć może nie tak intensywne i głośne. Wcześniej tego tak nie słyszałem, ale dzisiaj, ponieważ podczas jazdy zaczęło trząść samochodem przy przyśpieszaniu już na 3,4 zajrzałem pod maskę i silnik dosyć głośno chodził. Przy 80km/h dosyć mocno rzuca budą. Na luzie też lekko auto drga, lewarek zaczął również drgać mocniej niż normalnie. Wczoraj byłem w trasie i wszystko było w porządku. A dziś nie dało się jechać szybciej.
Byłem w warsztacie i facet przejechał się Omegą i stawia albo na panewki albo na aparat zapłonowy.
Silnik po włączeniu chodzi równo, ale jak mu dać gazu choćby trochę na luzie to zaczyna się trząść i wpada w wibracje. Spadają obroty co jakieś 4 sekundy, tak równomiernie, z ok. 750 do 450-500, ale jak da się gazu to znikają - krokowy był wymieniany jakieś 4 mies. temu.
Proszę o jakiekolwiek sugestie. Na kompie zero błędów. Przewody i świece sprawdzone. Niedawno wymieniona sonda, robiony rozrząd. Czy to klekotanie mogło się wziąść z wymiany oleju? Miałem orlen10w40 i zmieniłem na valvoline 10w40 i jak by od tego czasu coś głośniej chodził.
#33
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 00:32
Byłem w warsztacie i facet przejechał się Omegą i stawia albo na panewki albo na aparat zapłonowy.
tylko, ze omega nie posiada aparatu zaplonowego, no chyba, ze mechanik, mia na mysli elektronike, lub cewke.
#34
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 19:21
#35
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2010 - 18:00
Macie jakis pomysl??czy te rzeczy sa jakies powiazane??Auto ma przzejachane 310tys km.
#36
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2010 - 22:19
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 00:33