Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 16v LPG + TURBO


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   SMela21

SMela21
  • 16 postów
  • Dołączył: 18-07-2010
  • Skąd: Praszka

Napisany 30 sierpnia 2010 - 19:25

co tam myślicie o takim pomyśle, teraz podobno dosyć instalacje LPG chodzą z turbo... wiadomo ze każdy gaz montuje żeby było taniej...

Audi s4, s4 czy s8 nie brakuje z LPG na aledrogo :)

#2 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 19:33

Ustalmy ważną sprawę. Pragniesz zamontować turbo do X2.0XEV i kulać na LPG czy raczej założyć instalkę LPG do X2.0XEV, które to instalki montuje się do silników, które turbo posiadają?

#3 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2010 - 19:43

Ustalmy ważną sprawę.

Co tu ustalać

Auto: Omega B'97 Pb+LPG

SMela21 chce

zamontować turbo do X2.0XEV i kulać na LPG

bo

wiadomo ze każdy gaz montuje żeby było taniej...

i dlatego sobie turbo za 10k założy :D

#4 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 19:45

i dlatego sobie turbo za 10k założy

I dlatego właśnie warto pogratulować jakże genialnego pomysłu :)

#5 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 30 sierpnia 2010 - 20:04

co tam myślicie o takim pomyśle, teraz podobno dosyć instalacje LPG chodzą z turbo... wiadomo ze każdy gaz montuje żeby było taniej...

Audi s4, s4 czy s8 nie brakuje z LPG na aledrogo :)


spokojnie mozesz zakladac
pamietac tylko o:
1.miedz 8mm
2.wielozawor extra
3.zawor przed reduktorem BFC
4.stag 300+

#6 OFFLINE   SMela21

SMela21
  • 16 postów
  • Dołączył: 18-07-2010
  • Skąd: Praszka

Napisany 30 sierpnia 2010 - 20:42

Na razie to tylko taki pomysł, że do zagazowanego sekwencją 2.0 16v dołożyć TURBO ale nie za 10 tyś :)

Cały komplet można mieć za okolice 4 tyś plus montaż i strojenie.

#7 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 20:46

Cały komplet można mieć za okolice 4 tyś plus montaż i strojenie.

W takim razie powodzenia :) A odprężenie, natrysk na denka, zmieniony kolektor, przewody olejowe, wydajniejsza pompa olejowa. Koszt strojenia, takiego porządnego pod turbo to koło 2000 zł. Do tego silnik musi być w stanie idealnym, więc warto by się pokusić o remont. I mamy nie 10k, a 15k za uturbienie. Nie Ty pierwszy chcesz się za to zabrać... Dobra, nie będę negował, bo będę najgorszy :)

#8 OFFLINE   SMela21

SMela21
  • 16 postów
  • Dołączył: 18-07-2010
  • Skąd: Praszka

Napisany 30 sierpnia 2010 - 20:50

w komplecie jest: turbo, intercooler, zawór upustowy, uszczelki, przewody olejowo wodne, flansze do wydechu

montaż każdy prawie mechanik, potem tylko strojenie...

na razie pomysł i marzenie... co bedzie to sie kiedys okaze. czy wogole sie oplaca...

taki zestaw niby max 260KM

#9 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 20:59

taki zestaw niby max 260KM


Hhhh tylko czy tyle wytrzyma nie zakuty silnik ? Wątpię .

#10 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 21:44

na razie pomysł i marzenie



i chyba na tym sie skonczy.

juz nie ty pierwszy masz takie marzenie.

#11 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2010 - 21:47

w komplecie jest: turbo, intercooler, zawór upustowy, uszczelki, przewody olejowo wodne, flansze do wydechu

montaż każdy prawie mechanik, potem tylko strojenie...

na razie pomysł i marzenie... co bedzie to sie kiedys okaze. czy wogole sie oplaca...

taki zestaw niby max 260KM



Pomyliłeś działy...

Ten wątek powinien być raczej w dowcipach :D

BP, MSPANC

#12 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2010 - 22:28

taki zestaw niby max 260KM

chyba kilometrów i remont :lol:

#13 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 sierpnia 2010 - 23:02

chyba kilometrów i remont

:o:ok:

#14 OFFLINE   Szzymek

Szzymek
  • 108 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2010 - 17:13

kup wiekszy silnik i sie pobaw bo z 2.0 nic nie zrobisz

#15 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 sierpnia 2010 - 19:09

jak chcesz turbo... to suzkal C20LET... wsadź dostrojony do omegi a będziemy podziwiać...

X20XER to "prawie" X20XEV z tym, że OPC dorzuciło do niego turbo... i to "prawie" robi wielką różnice bo silniki podobne są tylko nazwą i marką... pozmieniane jest wiele od elektroniki po sprężynki na popychaczach...

Jest już jeden XEV dłubany w Viki... wielki szacun dla zapalonego właściciela... koszta ogromne a mocą to ona nie zieje... ale robi wrażenie..
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#16 OFFLINE   SMela21

SMela21
  • 16 postów
  • Dołączył: 18-07-2010
  • Skąd: Praszka

Napisany 31 sierpnia 2010 - 19:24

no to taki slaby ten silnik 2.0??

podobno kilku probowalo uturbic Omege to na czym stanelo? co nie wyszlo?

#17 OFFLINE   ReM

ReM

    Już bez Omegi.

  • 96 postów
  • Dołączył: 24-07-2009
  • Skąd: Łódź - Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 sierpnia 2010 - 20:18

no to taki slaby ten silnik 2.0??

podobno kilku probowalo uturbic Omege to na czym stanelo? co nie wyszlo?



Wg. mnie stanęło na tym że taka operacja jest bez sensu w przypadku X20XEV. ECOlogia strasznie skundliła ten silnik i nie można od niego wymagać zbyt wiele. Co innego C20XE... ale to już inna bajka.

Osobiście uważam że próby uturbienia ECOTECA to przerost formy nad treścią. Nie ma co od niego wymagać zbyt wiele, szczególnie przy masie auta dochodzącej do 2t.
A przecież można w to miejsce kupić V6 (lub nawet jakiś R6 Dual Ram) i wrzucić pod maskę (to jest teoretycznie plug & play).

#18 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 31 sierpnia 2010 - 20:23

nie słaby tylko nie o to chodzi nie sztuka wyrzucic kupe kasy żeby zrobić 200+ koni z 2 litrów i zajechać silnik po jednej dłuższej trasie.. bo grubo taniej wyjdzie kupić 3.0 w manualu;) i silnik nie jest tak wysilony a jak już marzenia to może taka zabawka:

pozdro

X20XER to "prawie" X20XEV z tym, że OPC dorzuciło do niego turbo... i to "prawie" robi wielką różnice bo silniki podobne są tylko nazwą i marką... pozmieniane jest wiele od elektroniki po sprężynki na popychaczach...
.


x20xer ma turbo?? coś tu nakręciłeś;) let to rozumiem ale nie xer;)

#19 OFFLINE   ReM

ReM

    Już bez Omegi.

  • 96 postów
  • Dołączył: 24-07-2009
  • Skąd: Łódź - Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 sierpnia 2010 - 20:27

nie słaby tylko nie o to chodzi nie sztuka wyrzucic kupe kasy żeby zrobić 200+ koni z 2 litrów i zajechać silnik po jednej dłuższej trasie..


i to mam na myśli pisząc przerost formy nad treścią

bo grubo taniej wyjdzie kupić 3.0 w manualu;) i silnik nie jest tak wysilony


Otóż to


x20xer ma turbo?? coś tu nakręciłeś;) let to rozumiem ale nie xer;)


A może masz na myśli Z20LET? (te były w Astrach G)

#20 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 sierpnia 2010 - 20:35

nakręciłeś

tak, przepraszam...

W Astrze G I był XER
a w G II byl LET z Turbo... chodziło mi o LETa

stąd moja pomyłka... :)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ