Coś trzeszczy w układzie kierowniczym
#1 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 08:30
#2 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 20:00
W mojej omedze też pojawiło się to na początku zimy i jest coraz gorzej. Trzeszczy po odpaleniu i przy skręcaniu, jest to odgłos jak by gnieść folię aluminiową. Co to jest. Proszę nie piszcie, że pompa się kończy.
#3 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 20:14
pompa się kończy.
sam to napisałeś , sprawdź jeszcze poziom oleju w zbiorniczku dla pewności
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#4 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 01:39
#5 OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 19:16
Koledzy jak macie jakieś pomysły napiszcie.Z góry dzięki.POZDRO
Nie doczytałem - sprawdzę jeszcze ten wspornik.
#6 OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 20:02
#7 OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 22:46
kolego powiedz mi jak sprawdzić luz na wsporniku drążka?Mogą trzeszczeć łożyska amortyzatorów albo wspornik drążka kierowniczego - ale to przy skręcie.
#8 OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 07:05
Wejdź pod auto, złap za drążek środkowy i poruszaj energicznie góra - dół obserwując wspornik. Ale wybita tuleja na wsporniku drążka środkowego tłucze a nie trzeszczy. Raczej nie ten trop.kolego powiedz mi jak sprawdzić luz na wsporniku drążka?
#9 OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 11:19
trzeszczy, trzeszczy ale to w przypadku, kiedy guma stoi a blacha się okręca wokół. Ktoś kręci powolutku kierownicą na odpalonym aucie a druga osoba z pozycji leżącej - bądź z kanału - przykłada rękę do wspornika - jak trzeszczy to czuć to wyraźnie ręką no i słychać - zachować uwagę i ostrożność!wybita tuleja na wsporniku drążka środkowego tłucze a nie trze
#10 OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 11:35
#11 OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 11:40
W przypadku ekstremalnego wyłechtania to całkiem możliwe. Ostatnio nabijałem taką tulejkę do wspornika i ledwie radę dał lewarek 2,5 tonytrzeszczy ale to w przypadku, kiedy guma stoi a blacha się okręca wokół
Nie wiem co musi się wydarzyć aby zaczęła się obracać we wsporniku. Może zamiennik za 25PLN...
#12 OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 11:56
Tulejka miała pół roku, Lemforder ponoć, podejrzewam, że źle wprasowałem; luzu nie miała a hałasowała. Kupiłem nowy wspornik Lemfordera i połtora roku jeździ i cieszy.W przypadku ekstremalnego wyłechtania to całkiem możliwe.