Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

sportowe zawieszenie gwint


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
104 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 25 marca 2014 - 13:20

a ja mam takie pytanko...

czy zawieszenie do omegi pasuje od jakiegos innego opla.? chodzi mi o gwintowane zawieszenie.

na PRZYKŁAD cos takiego :http://allegro.pl/za...4049026640.html

#82 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 marca 2014 - 17:08

a ja mam takie pytanko...

czy zawieszenie do omegi pasuje od jakiegos innego opla.? chodzi mi o gwintowane zawieszenie.

na PRZYKŁAD cos takiego :http://allegro.pl/za...4049026640.html


Może wystąpić różnica w mocowaniu jak i obciążeniu samochodu. Dlatego raczej gra nie warta świeczki ;)

#83 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 marca 2014 - 18:03

Według mnie raczej to nie ma prawa pasować, tzn pasować może będzie ale gdzie masa astry do omegi? Jednak mogę się mylić:pokoj:

#84 OFFLINE   001Kuba

001Kuba
  • 24 postów
  • Dołączył: 21-07-2010
  • Skąd: Puławy/Warszawa

Napisany 25 marca 2014 - 18:55

Jeśli wymiary by się zgadzały to może. Ale tylny amor ma całkiem inne mocowanie na tej aukcji. Poza tym przód nie wiem czy udźwignie masę v6. Przednie sprężyny od R4 na przykład podchodzą do V6 ale nie radzą sobie z masą. W astrze było tylko R4 więc pewnie by dostały mocno po d*pie w omedze mimo, że są twarde ale jednak pracują.

http://allegro.pl/op...4022230270.html
tylko ta cena ...

Ewentualnie szukaj z vectry B v6 ma to samo mocowanie na pierwszy rzut oka. Vectra C już niestety nie.

#85 OFFLINE   norbert

norbert
  • 35 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Wrocław/Zgorzelec

Napisany 25 marca 2014 - 19:18

Ewentualnie szukaj z vectry B v6 ma to samo mocowanie na pierwszy rzut oka. Vectra C już niestety nie.


Ale po co ? nie lepiej kupić zawieszenie które jest do Omegi tylko sztukować ?

#86 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 marca 2014 - 22:47

Ale po co ? nie lepiej kupić zawieszenie które jest do Omegi tylko sztukować ?


Pewnie, że lepiej, ale jak ktoś ma mało kasy a mus mieć gwint to może sztukować.

Ja również wolałbym kupić nowe albo wcale niż kombinować i potem strach jeździć...

#87 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marca 2014 - 23:28

ale jak ktoś ma mało kasy a mus mieć gwint to może sztukować.

Jak ktoś ma mało kasy, to powinien Omegę sprzedać i kupić Astrę.

#88 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 26 marca 2014 - 00:15

Jak ktoś ma mało kasy, to powinien Omegę sprzedać i kupić Astrę.


Astra wcale mniej niż omega nie kosztuje, psuje sie tak samo, gnije tak samo i pali tyle samo. No i ciasno w środku :p a komfort żaden...
To jest tak samo jak kupowanie 15 letnich sprężyn irmschera. Jeden woli córkę a drugi teściową :p

#89 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2014 - 08:56

Ale gwint jest tańszy :lol:

#90 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 26 marca 2014 - 16:11

tu nie chodzi o kase. tak sypus, jakby mnie nie było stac to bym kupił atre, ale kupiłem omege. nie chodzi o jakies sztukowanie czy cos, poprostu interesowało mnie czy cos takiego podejdzie czy jest inne poprostu. maksymalny nacisk na przod przy gwincie do omegi jest 1080kg a do astry 1110kg.

#91 OFFLINE   chrostek

chrostek
  • 27 postów
  • Dołączył: 07-07-2014

Napisany 26 grudnia 2014 - 15:13

Czesc. Mam omę 2.0 8v 115km. Caly czas mysle co by fajnego zrobic w moim aucie aby jazda byla ciekawsza no i samochod wygladal efektowiej. Nie chce nic kombinnowac w silniku poniewaz jest jak dla mnie niezawodny, ale wiadomo ze auto z tym silnikiem nie jest jakims demonem predkosci. Myslalem ostatnio nad zawieszeniem gwintowanym. Czy wedlug was w takim aucie ma to sens?

#92 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 grudnia 2014 - 22:37

W każdym aucie ma sens jeżeli jest zrobiony z głową :p

#93 OFFLINE   slawko1980

slawko1980
  • 108 postów
  • Dołączył: 27-01-2008
  • Skąd: Nowy Sącz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 grudnia 2014 - 20:52

Do rajdówki można się bawić w dobry gwint. U mnie brat wstawił do astry amorki firmy Proflex(ale chyba do omegi nie robią, bo to jest auto klasy E czyli premium). Pomijam fakt, że auto na co dzień stoi w garażu i jest wyciągane przeważnie na RPP(gdzie dojeżdża na lawecie). Ja przez kilka lat jeździłem posadzonym kadettem GSI(z tym samym silnikiem co ty masz - C2.0NE) ze sztywnymi amortyzatorami gazowymi i po pewnym czasie tapicerka tłukła się niemiłosiernie, a sam komfort jazdy był raczej znikomy(lecz robiąc taki zawias nie patrzysz się na komfort). Myślę, że zawieszenie to sprawa indywidualna oraz czy będzie Ci się chciało bawić w "kręcenie" zawieszenia(choć nasze drogi nie zachęcają do twardych zawieszeń).
GSI to było to, ale się sprzedało ;)

#94 OFFLINE   Rapik

Rapik
  • 253 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 kwietnia 2015 - 22:35

Witam,
Czy gwint od Vectry C pasuje do Omegi FL ?

#95 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 22 maja 2015 - 07:34

Witajcie po odgrzebaniu temtu,
Moja Omega 3.0 V6 bez gazu z 1997 roku sedan w manualu jest obniżona prze poprzedniego właściciela. Chciałby wstawić do niej nieco twardsze zawieszenie.
Teraz Pytanie JAKIE.
Co polecacie co się sprawdza w takich samochodach??

#96 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 maja 2015 - 07:57

kw variant 1 albo 2 :)

#97 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 22 maja 2015 - 09:19

Potwierdzam :yes: mam zamontowaną kw wersję 1 i jest twardo :D
Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#98 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 22 maja 2015 - 11:02

Ok, ale powiedzcie coś więcej

#99 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 maja 2015 - 12:07

coś więcej

http://www.tunero.de...ein-129556.html

http://www.tunero.de...ung-129557.html

#100 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 maja 2015 - 16:25

1.163,03EUR


1 163,03 EUR = 4 766,10 PLN
Toż to wartość całej omegi, a w niektórych przypadkach nawet 2-óch omeg!!
..... utnę sprężyny, amory zaspawam i też będzie nisko i twardo :p;)