www.opony.com.pl - jak sie robi idiote z klienta
#1 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 07:56
www.opony.pl
www.opony.com.pl
www.oponeo.pl
Zasmierdzialo mi to, ze mimo roznych stron jest to jedna firma i na jednej ze stron jest podany termin realizacji jako 1-2 dni (przed i po wybraniu opony), a na drugiej, ze w 1-2 dni odpisuja na zapytanie.
Zadzwonilem wiec i podalem rozmiar i rodzaj opony, na co Pan odpowiedzial, ze opon nie ma w zadnym skladzie w Polsce. Tego wlasnie sie balem po przeczytaniu warunkow wiec juz mi skoczylo lekko cisnienie.
Najsmieszniejszy jest jednak fakt, ze dowiedzialem sie rowniez, ze opona nie kosztuje 199zl jak jest napisane na wszystkich stronach www, tylko 300zl! Pan parsknal smiechem jak powiedzialem, ze jest to oszukiwanie klienta i odpowiedzial, ze "cennik nie jest oferta wiazaca". Zgodnie z moimi obawami "czas realizacji" nie znaczy w jakim czasie wysla opony tylko w jakim przesla mi informacje czy je maja i w jakiej cenie!! Jego odpowiedzi swiadcza o tym, ze nie jestem pierwszym niezadowolonym klientem jezeli chodzi o nieprofesjonalizm i oszukiwanie.
Zadaje wiec sobie pytanie - jezeli firma podaje ceny na stronie to dlaczego ich nie aktualizuje na biezaco tym bardziej, ze na biezaco je znaja (20 sekund oczekiwania podczas rozmowy)?
Dlaczego jest roznica ponad 30% na niekorzysc klienta?
Dlaczego bawia sie w "zamowienia" ktore sa jedynie zapytaniami handlowymi?
Czy chodzi o brak mozliwosci czy sciagniecie klienta na nierealne terminy i nierealne ceny?
Moze wiele opon maja na stanie i sprzedaja w normanych cenach, ale moze tez moja informacja przyda sie komus kto jak ja ma dostac zadyszki nerwowej rozmawiajac z kims kto twierdzi.
Goraco niepolecam.
#2 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 08:12
Zamawiałem przez stronę i ceny były takie jak napisali.
#3 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 08:31
#4 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 08:43
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#5 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 09:22
#6 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 09:51
#7 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 10:02
- daję sobię rękę uciąć, że jeżeli je kupisz za 199zł to właśnie tyle będą Cię kosztowały (oczywiście, jeżeli są dostępne, etc, ale to też na sprzedającym spoczywa obowiązek aktualizacji.. przecież masz tam płatności online.. czyli Ty od razu po wybraniu towarów dokonujesz zapłaty za niego!!)..
Dodatkowo o czym nie wiele osób wie masz prawo odstąpić od umowy zawartej zdalnie (w tym przypadku umowy kupna) bez podania przyczyny w terminie 10dni od otrzymania towaru. Z tego co wiem oponeo nie wysyła druczku, który jest zobligowany załączać do każdej zakupionej zdalnie rzeczy. Chodzi o druczek, który informuje Cię o prawie zwrotu towaru w terminie 10dni.. nie wiedzą chyba tylko, że jeżeli Ci nie wysyłają takiego druku to termin z 10 dni rośnie do 6 miesięcy, albo do takiego okresu, w którym dowiedziałeś się o takim prawie i wtedy od tego dnia przysługuje Ci wspomniane wcześniej 10 dni.
Oczywiście towar nie powinien nosić śladów użytkowania.
Ja kilka razy kupiłem:
- 10 sztuk książek po 1gr (wartość jednej sztuki była 39.99)
- kamizelki odblaskowe - koleś miał podaną cenę 0 zł i kupiłem chyba 10sztuk, piterek chyba drugie 10
#8 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 11:55
Powiedzial mi tez, ze to ICH akceptacja zamowienia jest wiazaca wiec nawet jezeli je "kupie" za ta kase to oni mi ich nie wysla. Dlatego tez wlasnie maja wysylke za pobraniem i platnosc przy kurierze.
Wg mnie to nieprofesjonalne dzialanie, ale sa i uczciwi i rzeczowi ludzie.
http://moto.allegro....r_hit_cena.html
Taniej niz w tej firmie, dostepnosc od reki i wysylka w 24 h.
Niestety w Polsce tylko takie akcje moga zmusic firmy do powaznego traktowania klienta a nie prob robienia z nas idiotow na kazdym kroku. Ktos potem Ci wmawia, ze jak kupujesz to tak naprawde nie kupujesz, a to co przeczytales na stronie nie ma sie nijak do zycia...przykre...
#9 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 12:04
Cennik umieszczony w sklepie internetowym OPONEO.PL S.A. nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta na dany sezon, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.
I w ten oto sposób robi się ludzi w bambuko - chodź zakładam że przy rejestracji konieczna jest akceptacja regulaminu
#10 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 12:15
#11 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 15:33
W myśl KC do transakcji kupna/sprzedaży zachodzi poprzez złożenie oferty i jej zaakceptowanie, ale furtką do obejścia kodeksu dla sprzedającego jest magiczny zapis, który widnieje także i w ich regulaminie:
I w ten oto sposób robi się ludzi w bambuko - chodź zakładam że przy rejestracji konieczna jest akceptacja regulaminu
Bogumil, ale to nie czas transportu, a fakt bezczelnego podawania cen ktore nie obowiazuja i wprowadzenia pseudo-zamowien ktore sa jedynie zapytaniami ofertowymi. Wypelniasz cos co wyglada jak normalne zamowienie, z danymi tylko, ze oni Ci wysylaja info po 2 dniach, ze opony nie kosztuja 199, a 300 i sa na "za okolo 2 tygodnie". A nie kazdy ma luzne 100zl na opone i czas na czekanie.ja kupuję w oponeo dość często i nigdy nie zdarzyło mi się abym czekał dłużej niż 2 dni na kuriera i zawsze były to opony z tego roku w którym to zamawiałem, a ostatnio nawet nowsze niż pisało w ofercie bo zamówiłem 2 uniroyal z teoretycznie 2009 a dostałem z 0910 czyli 9 tydz 2010 w tej samej cenie i ciężko mi uwierzyć w to co napisałeś o nich ...
Inne firmy podaja, ze maja x sztuk, albo ich nie maja i tyle
#12 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 15:38
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 18:56
Według mnie na 1000 tranzakcji, znajdzie się jedna nie udana. Wiem to z doświadczenia w pracy.
#14 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 20:25
A sprawa rozbija sie o jedno - obok tych 3 stron jednej firmy bylo kilka ktore mialo po 4-6 opon na stanie, ale troche drozszych niz 199zl. Gdybym sie polasil na ta cene to obudzilbym sie za 2 dni pewnie z ustalonym montazem i oponami o 200zl drozszymi. no i jezeli 2 z 10 ludzi oleje i doplaci to maja kase i klienta.
Bede zamawial opony w UK. Cena podobna, a wiem, ze maja opony, wiem, ze umawiam sie od razu na montaz i wiem, ze sa rzeczowi.
#15 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 17:11
#16 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 19:15
powiekszam procent nie zadowolonych klientow. Zamowilem yokohamy 205/50 (nie do omi) i przyszly 4ro letnie lezaki. A mialy byc tegoroczne, kazalem zabierac. Zamowilem w innej firmie ten sam komplet i co? kurier przywiozl dokladnie te same egzemplarze(???) widac te firmy biora towar z jednego magazynu. wiecej nie kupuje przez net. Wole kupic na miejscu i montarz free....
Wg faceta z hurtowni oni biora tez od nich.
A 3 strony to to samo
oponeo
opony.com.pl
opony.pl
Moze jest tego wiecej. Pewnie ktos kumaty doszedlby po wlascicielu stron, ale mi sie nie chce.
Cene moich opon zmienili na 210zl.
#17 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 19:18
powiekszam procent nie zadowolonych klientow. Zamowilem yokohamy 205/50 (nie do omi) i przyszly 4ro letnie lezaki. A mialy byc tegoroczne, kazalem zabierac. Zamowilem w innej firmie ten sam komplet i co? kurier przywiozl dokladnie te same egzemplarze(???) widac te firmy biora towar z jednego magazynu. wiecej nie kupuje przez net. Wole kupic na miejscu i montarz free....
a to pech
#18 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2010 - 21:50
a opisany wyżej przypadek to zwykłe cwaniactwo jakie w dzisiejszych czasach jest niestety codziennością. czasem mam wrażenie że to nie klient jest ważny dla firmy tylko firma chce być wazna dla klienta.
#19 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2010 - 12:16