Miał może ktoś taki przypadek jak kupiłem swoją omę to zalałem ją półsyntetykiem i jak jechałem to przy wciśnięciu gazu tak się dusiła jak by jej paliwa brakło u później się robiło coraz bardziej i musiałem jeździć na małym gazie i zaraz po tym zachowaniu zalałem ją minerałem i wszystko było jak ręką ok. Wie może ktoś dlaczego tak się działo bo zbliż mi się wymiana i bym chciał zalać ją półsyntetykiem ale szkoda mi znowu go wylać?


Opel Omega 2,5 TD.Renowacja silnika i turbiny
Rozpoczęte przez
Dawido89
, 10 lip 2010, 11:26
27 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 07:21
#22
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2010 - 15:01
chyba jest to początek końca ...no właśnie turbiny czy głowicy?
Objawy:
1)Spore dymenie na szaro-niebiesko w górnych zakresach obrotów
2)Już spory ubytek oleju
3)Otwarta maska,gaz powyżej 2krpm a turbiny nie słychuuuuuuuu
4)Nie zbiera sie juz do takich prędkości jak kiedyś
hmm..
wycieków nie ma ani z miski ani z uszczelki PG ani z klawiatury
Bagnetem nie dmucha
Korkiem nie dmucha
W wyrównawczym jest dość płynu(tak jak zawsze)
Spalanie w normie.
Jak na moje Turbina :szpital: wlaśnie mi powiedziała bye.
Chyba do Turbo-Tecu w Jaworznie trzeba sie przejechać.
Objawy:
1)Spore dymenie na szaro-niebiesko w górnych zakresach obrotów
2)Już spory ubytek oleju
3)Otwarta maska,gaz powyżej 2krpm a turbiny nie słychuuuuuuuu

4)Nie zbiera sie juz do takich prędkości jak kiedyś

hmm..
wycieków nie ma ani z miski ani z uszczelki PG ani z klawiatury
Bagnetem nie dmucha
Korkiem nie dmucha
W wyrównawczym jest dość płynu(tak jak zawsze)
Spalanie w normie.
Jak na moje Turbina :szpital: wlaśnie mi powiedziała bye.
Chyba do Turbo-Tecu w Jaworznie trzeba sie przejechać.
#23
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2010 - 15:54
A może wtryski już nie halo i dymi
a może zawór na turbie otwarty i mocy nie ma plus podciśnienia i dzieją się cuda z mocą..
a może zawór na turbie otwarty i mocy nie ma plus podciśnienia i dzieją się cuda z mocą..
#24
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2010 - 01:58
bedziemy się pocić z nią w czwartek jak przyjadę
jesteśmy omówieni na robote co?

#25
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 05:43
żeby nie syfić to spytam się tu.... 
Przeważnie na zimnym silniku po odpaleniu... motorek kiwa się na lewo i prawo,buja się
a w kabinie takie głuche u-u-u-u-u.Jak jest już dogrzany to jest okej. Hmmm....aha jest to tylko na wolnych obrotach
Poduszka?Lejący wtrysk?Któraś świeca nie pali?
...bo jakby wtrysk lał to problem byłby nawet na dogrzanym silniku nie?

Przeważnie na zimnym silniku po odpaleniu... motorek kiwa się na lewo i prawo,buja się

Poduszka?Lejący wtrysk?Któraś świeca nie pali?
...bo jakby wtrysk lał to problem byłby nawet na dogrzanym silniku nie?
#26
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 10:08
Któraś świeca nie pali?
to jest diesel on nie ma zapłonu iskrowego a świece żarowe służą mu tylko do rozruchu (podgrzanie komory spalania). Może masz coś z dawką paliwa że ci go buja zaraz po rozruchu.
#27
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 10:56
szaro-czarny dym po przegazowaniu niezależnie czy zimny czy ciepły sugeruje zeby zajrzeć w kąt wyprzedzenia wtrysku?
#28
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 20:36
szaro-czarny dym po przegazowaniu niezależnie czy zimny czy ciepły
nie przesadzaj nie dymi Ci aż tak aby się martwić każdy jak depnie to na początku puści chmurkę
