Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Opel Omega 2,5 TD.Renowacja silnika i turbiny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 14 lipca 2010 - 07:21

Miał może ktoś taki przypadek jak kupiłem swoją omę to zalałem ją półsyntetykiem i jak jechałem to przy wciśnięciu gazu tak się dusiła jak by jej paliwa brakło u później się robiło coraz bardziej i musiałem jeździć na małym gazie i zaraz po tym zachowaniu zalałem ją minerałem i wszystko było jak ręką ok. Wie może ktoś dlaczego tak się działo bo zbliż mi się wymiana i bym chciał zalać ją półsyntetykiem ale szkoda mi znowu go wylać?

#22 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 sierpnia 2010 - 15:01

chyba jest to początek końca ...no właśnie turbiny czy głowicy?

Objawy:

1)Spore dymenie na szaro-niebiesko w górnych zakresach obrotów
2)Już spory ubytek oleju
3)Otwarta maska,gaz powyżej 2krpm a turbiny nie słychuuuuuuuu :(
4)Nie zbiera sie juz do takich prędkości jak kiedyś :(

hmm..
wycieków nie ma ani z miski ani z uszczelki PG ani z klawiatury
Bagnetem nie dmucha
Korkiem nie dmucha
W wyrównawczym jest dość płynu(tak jak zawsze)
Spalanie w normie.


Jak na moje Turbina :szpital: wlaśnie mi powiedziała bye.

Chyba do Turbo-Tecu w Jaworznie trzeba sie przejechać.

#23 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 01 sierpnia 2010 - 15:54

A może wtryski już nie halo i dymi
a może zawór na turbie otwarty i mocy nie ma plus podciśnienia i dzieją się cuda z mocą..

#24 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 sierpnia 2010 - 01:58

bedziemy się pocić z nią w czwartek jak przyjadę :) jesteśmy omówieni na robote co?

#25 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2010 - 05:43

żeby nie syfić to spytam się tu.... :)

Przeważnie na zimnym silniku po odpaleniu... motorek kiwa się na lewo i prawo,buja się :) a w kabinie takie głuche u-u-u-u-u.Jak jest już dogrzany to jest okej. Hmmm....aha jest to tylko na wolnych obrotach

Poduszka?Lejący wtrysk?Któraś świeca nie pali?
...bo jakby wtrysk lał to problem byłby nawet na dogrzanym silniku nie?

#26 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 18 sierpnia 2010 - 10:08

Któraś świeca nie pali?


to jest diesel on nie ma zapłonu iskrowego a świece żarowe służą mu tylko do rozruchu (podgrzanie komory spalania). Może masz coś z dawką paliwa że ci go buja zaraz po rozruchu.

#27 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2010 - 10:56

szaro-czarny dym po przegazowaniu niezależnie czy zimny czy ciepły sugeruje zeby zajrzeć w kąt wyprzedzenia wtrysku?

#28 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 sierpnia 2010 - 20:36

szaro-czarny dym po przegazowaniu niezależnie czy zimny czy ciepły



nie przesadzaj nie dymi Ci aż tak aby się martwić każdy jak depnie to na początku puści chmurkę:D..a u Ciebie fakt któraś świeca żarowa może nie jarzyć i dlatego na początku nie równa praca silnika ,,ale długo tak szarpie.. ??