Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki polecacie zakl. montLPG+stroje na ham inst. brc,landi??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2007 - 10:03

Czesc
Zaczynam myslec o gazie coraz czesciej

Chcialem zalozyc cos z lepszych instalek oczywiscie tylko sekwencja.
Cena okolo 4000-5000tys Niewiem ile teraz krzycza za Landi renzo omegas i BRC bo jeszcze nie pytalem.

( niekoniecznie brc i landi ) :!:
Najwazniejszy jest dla mnie jednak dobry fachowiec, ktory zalozyl kilka instalek do omegi 3.0 v6 i najlepiej zeby byla strojona na hamowni.
Jezeli znacie jakis zaklad montujacy instalke godna polecenia to prosze o jakis namiar. Najlepiej bylo by w rzeszowie , ewentualnie tarnow.


Pozdrawiam
_________________



#2 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 kwietnia 2007 - 13:09

EKSA Rzeszów Al. Powstańców Warszawy 16

Dobrze robią ale również dobrze się cenią.

Lub jeśli chcesz coś taniej - to pisz do kolegi Kczech. Ma znajomka co zakłada lpg.

#3 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2007 - 13:49

EKSA Rzeszów Al. Powstańców Warszawy 16

Dobrze robią ale również dobrze się cenią.


Dzwonilem wlasnie do nich. Cena do silnika V6 instalka dreamXXL 4000tys, jakas polska instalka 3700. Brak hamowni strojenie z laptopem.
Bede szukal dalej bo chcialem jaks lepsza instalke, troche tu na forum poczytalem i wiem ze sa lepsze a nie tak strasznie drogie.

Mam jeszcze pytanie do osob, ktore montuja GAZ np.do "Betona" :?: Czy strojenie na laptopie podczas jazdy daje ten sam efekt co strojenie na hamowni :?: Bo moze niepotrzebnie upieram sie na zaklad z hamownia.

Pytanie o dobry zaklad dalej aktualne :mrgreen:

#4 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2007 - 15:07

nie rozumiem STROJENIE NA HAMOWNI???????. Hamownia sluzy glownie do sprawdzenia momentu obrotowego , mocy itd. Nie slyszalem i nie wyvczytalem na czym ma polegac to strojenie(dla wytrawnego gaziarza wskazania z laptopa wystarcza a dla tepego chocby mial 2 hamownie to lipa). Oczywiscie ze po zalozeniu gazu mozesz sprawdzic (gdziekolwiek gdzie jest hamownia ) jakie charakterystyki ma Twój motor. Odnosnie charakterystyk to najwazniejsze to moment obrotowy(ile i przy jakich obrotach) bo tak naprawde mocy my nie czujemy. Kierowcy czest myla moment z moca. W wiekszosci Instalek (I gen, II gen) motor nie tracil (lub tracil KILKA) koników z mocy, jednak mniej lub wiecej traci na momencie obrotowym od ktorego zalezy "ciagniecie-przyspieszenie-dynamika"
Co do sekwencji to ona eliminuje takie efekty. Najwazniejsze to dobór i montaz instalki. Beda zle dobrane wtryski to chocby montaz byl cudowny to efekt nie bedzie pelny i odwrotnie.
Co do producentów: to że polskie nie znaczy gorsze. Nie twierdze że polskie jest super ale tak naprawde to elektronika jest made in China w 99%.

#5 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2007 - 15:29

Hamowania sprawdza moc- to sie zgadza.
Na hamowni rowniez stroi sie mape wtryskow do gazu opierajac sie o mapy benzyny -tak mialem zakladany wtrysk do ex-omci 2.0

Mozna stroic instalacje (mapy) na hamowni wtedy masz odrazu czarno na bialy jak wyglada przebieg mocy i momentu na benzynie i na gazie. Wiesz ile konikow ucieklo i jak ksztaltuje sie moment. czyli placisz np 5000tys i wiesz ze nie spadku mocy czyli jest dobrze ustawione czy zle i dodatkowo masz na to papier. A po strojeniu na laptopie nie wiesz jaka jest roznica w mocy miedzy PB a LPG ).
Latwiej jest ustawic mapy wtsryskow na hamowni niz w jezdzac w ruchu ulicznym z laptopem ( chyba ze sie myle to mnie poprawcie ).
Najwazniejszy jest dobry fachowiec :mrgreen:

Przeciez formy tuningowe zakladajac chipa tez stroja auto na hamowni :komp:

Wydajac 5000tys mozna troche wymagac :mrgreen:

Pomijajac juz czy bedzie hamownia czy tylko strojenie na lapim, moze znasz jakis dobrych fachowcow. Nie mowie ze polskie firmy sa zle, ale wole zalozyc wyprobowane. Napewno nie chce wloskiego OMVL XXL.

#6 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2007 - 18:58

rozumiem Twój tok myslenia, jednak lpg to TUNINGOWANIE w druga strone. Osobiscie zalozylbym instalke za 3500 - 4000 max. Ostatnio szukalem na podkarpaciu (do A4)instalek i wyglada to tak sekwencja (ten sam model Valtek, Lovato, Stag) cena w Rzeszowie 3200 pod miastem 2800 a Trzebownisko Zolynia 2500 - wiec ile bedzie kosztowalo do 6 cylindrow 200 300 niech 400 zl wiecej. Tak wiec te 5000 wydaje sie byc drogo - a zasada drogie znaczy lepsze nie obowiązuje w Polsce, nie jest to zadna gwarancja jakosci.
Moj kumpel montowal w Krakowie bo tam niby super, cacy itd. Ostatnnio ja zylowal swoj motor to zaczal marznac parownik (zle dobrany, marnej jakosci) a za instalke wywalil 3500, szukal tak jak Ty.
Moja rada to : poczytaj posty jaka instalka jest najczesciej zakladana do MV6 i ludzie maja pozytywne opinie. Nastepnie znajdz gazownika spytaj czy juz montowal do MV6, jesli tak to niech da Ci namiar na klienta takiego auta, zadzwon spytaj jezeli opnie to pozytywy to zakladaj.
To tyle z mojej strony - pozdrawiam
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#7 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwietnia 2007 - 09:10

Zancie firme ZENIT :?:

Znalalzem zaklad, ktory wiem ze do kilku omeg 3.0 zalozyl instalki sekwencyjne i chodza dobrze
Instalacja firmy ZENIT wloska
Koszt zalozenia 3600
Za prinsa 5700
Wiem ze prins to gorna polka jednak dla mnie troche drogo

#8 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 04 kwietnia 2007 - 18:39

patrz jeszcze czy nie będzie problemu z częściami zamiennymi jak coś padnie.Często gaziarze montują listwy matrixa,nie daj sobie tego wcisnąć bo jako sama listwa to matrix jest w miarę szybki ale w razie awarii któregoś wtrysku(które zdarzają się w matrixach bardzo często) wymieniasz całą listwę która kosztuje 500,a np. valtek jest praktycznie bezawaryjny i do tego cewki są osobno,a jeśli już coś się stanie to tylko z cewką a komplet naprawczy to kilka złotych
zresztą ja bym proponował stag 300 + kme silver + 1-omowy valtek,koszt około 3000,zestaw tani i dobry

#9 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 04 kwietnia 2007 - 19:34

EKSA Rzeszów Al. Powstańców Warszawy 16

Dobrze robią ale również dobrze się cenią.


Dzwonilem wlasnie do nich. Cena do silnika V6 instalka dreamXXL 4000tys, jakas polska instalka 3700. Brak hamowni strojenie z laptopem.
Bede szukal dalej bo chcialem jaks lepsza instalke, troche tu na forum poczytalem i wiem ze sa lepsze a nie tak strasznie drogie.

Mam jeszcze pytanie do osob, ktore montuja GAZ np.do "Betona" :?: Czy strojenie na laptopie podczas jazdy daje ten sam efekt co strojenie na hamowni :?: Bo moze niepotrzebnie upieram sie na zaklad z hamownia.

Pytanie o dobry zaklad dalej aktualne :mrgreen:


instalkę trzeba zmapować także przy większych predkościach, a z doświadczenia wiem, że gazory nie bardzo chcą bawaicć się w mapowanie przy 200km/h (MV6 pewnie i więcej trzeba by pojechać). Ostatnio miałem starcie z moim gazorem, ale zrobił co miał zrobić, oddałem mu auto na ok 4 godziny, trochę pojeździł, ustawiali parametry nawet przy 195km/h, więcej nie można było wycisnoć na lokalnej drodze. Po tym zabiegu, auto "zbiera" się lepiej.
Więc, żeby instalka chodziła ok, moim zdaniem trzeba mieć gdzie ją ustawić, albo hamownia, albo dobra droga, najlepiej autobana. Gazor sam stwierdził, że nie ma u nas warunków do takich zabiegów, ale skłaniał się ku hamowni najlepsze wyjście-tak mówił

#10 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:04

instalkę trzeba zmapować także przy większych predkościach, a z doświadczenia wiem, że gazory nie bardzo chcą bawaicć się w mapowanie przy 200km/h (MV6 pewnie i więcej trzeba by pojechać). Ostatnio miałem starcie z moim gazorem, ale zrobił co miał zrobić, oddałem mu auto na ok 4 godziny, trochę pojeździł, ustawiali parametry nawet przy 195km/h, więcej nie można było wycisnoć na lokalnej drodze. Po tym zabiegu, auto "zbiera" się lepiej.
Więc, żeby instalka chodziła ok, moim zdaniem trzeba mieć gdzie ją ustawić, albo hamownia, albo dobra droga, najlepiej autobana. Gazor sam stwierdził, że nie ma u nas warunków do takich zabiegów, ale skłaniał się ku hamowni najlepsze wyjście-tak mówił


Czyli potwierdzasz to co mowilem. Na naszych drogach trudno jest wyregulowac dobrze instalke ( mapy wtryskow ) po prostu brak dlugich prostych bez ruchu. Na hamowni ustawia sie to rozpedzajac auto na kazdym biegu do pewnych obrotow "szczegolow nie pamietam " i mozna ustawic to idealnie, co w warunkach drogowych jest trudne.

Hamownia daje konkretne wykresy mocy i momentu ( zarowno na PB i LPG ) po zalozeniu gazu. Wiesz za co placisz :!: masz porownanie, ale najwazniejszy jest fachowiec. Jak ktos jest naprawde dobry to na laptopie jezdzac po miescie tez powinien dobrze ustawic.

Hamownia to duzy wydatek, dlatego malo zakladow ja posiada.

#11 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 kwietnia 2007 - 07:47

lendio, do strojenia instalki potrzebna jest hamownia obciążeniowa, a nie dynamiczna, jak większość hamowni. Na takiej dynamicznej zdejmiesz charakterystykę i tyle. Żeby stroić mapy, trzeba zadawać stałe obciążenia przy różnych stałych prędkościach i wtedy w czasie rzeczywistym korygować parametry pracy układu. To samo uzyskasz podczas strojenia w czasie jazdy, tyle że bez większych prędkości.
Zapytaj tutaj
www.godula.pl
Pozdrawiam
OT
Namiar na oponki miałeś mi zapodać.

#12 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 kwietnia 2007 - 16:07

Nie chce pisac nowego watku, dlatego wrzucam to w insteniejacy watek, choc sam temat teraz powinien byc inny.

Macie jakies doswiadczenia z instalkami ZENIT??

Bo chyba po zastanowianiu jednak zaloze iwlasnie taka instalke

Auto do zagazownia moja MV6
W sklad zestawu wchodza:

-Reduktor KME gold

Wtryski-hmm ? tu jeszcze musze sie dogadac bo montuja i Valteci i Matrixy, ale niedopytalem sie niestety dokladnie o modele.

Chicalbym miec albo :
-Valtec 30 BFC-wzmocnione , albo :
-matrix hd 322

:komp:
Wszystkie sugestie na temat wtryskow i reduktora za i przeciw mile widziane :mrgreen:

O innych instalkach raczej nie mysle bo mam sprawdzony zaklad montujacy wlasnie ZENITA w moim miescie.
Chyba ze stako za 3800 -ale nie mam pewnosci do montazystow
Prins 5700 - tez mysle, ale potwornie droegi jest a moj przebieg roczny to 10tys km
Landi renzo 6000 :sad: wiec to samo co prins.

Mysle ze za male przebiegi trzaskam , zeby az tyle kasy ladowac w gaz.

Mam jeszcze pytanie, w czym prins jest lepszy???
Czy chodzi o wytrzymalosc ( np na dlugie przebiegi poszczegolnych czesci instalki ) czy o roznice w mocy auta na gazie miedzy prinsem a innymi tanszymi instalkami.

Pozdrawiam

#13 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 kwietnia 2007 - 21:52

Landi renzo 6000

We Krakówku i okolicach tyle krzyczą, za to samo zapłaciłem na Śląsku 4600 :grin:
Nie pamiętam dlaczego Prins uchodzi za jeszcze lepszy od LandiRenzo Omegas, jakoś mętnie mi to tłumaczyli przez telefon i nie chciało mi się wtykać nosa o co w istocie chodzi, chyba mają jakieś superszybkie wtryskiwacze. Mam Landi i jest super :mrgreen:
Chyba kol. Wolf na KME w MV6, jego pytaj. Pozdrawiam.

#14 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 kwietnia 2007 - 22:11

Ja mam Zenita na Matrixach i jestem zadowolony.
To jest ulepszone KME.

#15 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 czerwca 2007 - 16:22

Moze ktos cos jeszcze dozuci od siebie :wink:
Odnosnie :

Zaklad wybralem (dzieki za pomoc i info na biezaco od " Gacha " termin mam juz ustalony.
Instalka Stag 300 ( moge jeszcze zamienic na zenita )
Wtryski Valtec BFC - ile omowe wybierze montazysta.
Reduktror do wyboru KME silver i KME GOLD( 200zl drozej ) wiem ze na sliverze tez smiga, ale cos uparlem sie na tego GOLDA, chyba ze ktos mi napisze, ze bedzie zalewac na goldzie to zmienie zdanie. ( nie chodzi mi juz o te 200zl bo chce miec dobre czesci )
Ewentualnie ZAVOLI ( ALE NIC O NIM NIE WIEM )
Wszystkie opinie za i przeciw mile widziane :mrgreen:

NIe chcialem tworzyc nowego watku

#16 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 czerwca 2007 - 17:21

Zaklad wybralem (dzieki za pomoc i info na biezaco od " Gacha " termin mam juz ustalony.
Instalka Stag 300 ( moge jeszcze zamienic na zenita )
Wtryski Valtec BFC - ile omowe wybierze montazysta.
Reduktror do wyboru KME silver i KME GOLD( 200zl drozej ) wiem ze na sliverze tez smiga, ale cos uparlem sie na tego GOLDA, chyba ze ktos mi napisze, ze bedzie zalewac na goldzie to zmienie zdanie. ( nie chodzi mi juz o te 200zl bo chce miec dobre czesci )
Ewentualnie ZAVOLI ( ALE NIC O NIM NIE WIEM )
Wszystkie opinie za i przeciw mile widziane :mrgreen:




jak już zamontujesz napisz jak ci się spisuje nowy nabyte też przymierzam się właśnie do STAGa 300

pozdrawiam