Jaki polecacie zakl. montLPG+stroje na ham inst. brc,landi??
#1 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 10:03
Zaczynam myslec o gazie coraz czesciej
Chcialem zalozyc cos z lepszych instalek oczywiscie tylko sekwencja.
Cena okolo 4000-5000tys Niewiem ile teraz krzycza za Landi renzo omegas i BRC bo jeszcze nie pytalem.
( niekoniecznie brc i landi ) :
Najwazniejszy jest dla mnie jednak dobry fachowiec, ktory zalozyl kilka instalek do omegi 3.0 v6 i najlepiej zeby byla strojona na hamowni.
Jezeli znacie jakis zaklad montujacy instalke godna polecenia to prosze o jakis namiar. Najlepiej bylo by w rzeszowie , ewentualnie tarnow.
Pozdrawiam
_________________
#2 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 13:09
Dobrze robią ale również dobrze się cenią.
Lub jeśli chcesz coś taniej - to pisz do kolegi Kczech. Ma znajomka co zakłada lpg.
#3 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 13:49
EKSA Rzeszów Al. Powstańców Warszawy 16
Dobrze robią ale również dobrze się cenią.
Dzwonilem wlasnie do nich. Cena do silnika V6 instalka dreamXXL 4000tys, jakas polska instalka 3700. Brak hamowni strojenie z laptopem.
Bede szukal dalej bo chcialem jaks lepsza instalke, troche tu na forum poczytalem i wiem ze sa lepsze a nie tak strasznie drogie.
Mam jeszcze pytanie do osob, ktore montuja GAZ np.do "Betona" : Czy strojenie na laptopie podczas jazdy daje ten sam efekt co strojenie na hamowni : Bo moze niepotrzebnie upieram sie na zaklad z hamownia.
Pytanie o dobry zaklad dalej aktualne :mrgreen:
#4 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 15:07
Co do sekwencji to ona eliminuje takie efekty. Najwazniejsze to dobór i montaz instalki. Beda zle dobrane wtryski to chocby montaz byl cudowny to efekt nie bedzie pelny i odwrotnie.
Co do producentów: to że polskie nie znaczy gorsze. Nie twierdze że polskie jest super ale tak naprawde to elektronika jest made in China w 99%.
#5 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 15:29
Na hamowni rowniez stroi sie mape wtryskow do gazu opierajac sie o mapy benzyny -tak mialem zakladany wtrysk do ex-omci 2.0
Mozna stroic instalacje (mapy) na hamowni wtedy masz odrazu czarno na bialy jak wyglada przebieg mocy i momentu na benzynie i na gazie. Wiesz ile konikow ucieklo i jak ksztaltuje sie moment. czyli placisz np 5000tys i wiesz ze nie spadku mocy czyli jest dobrze ustawione czy zle i dodatkowo masz na to papier. A po strojeniu na laptopie nie wiesz jaka jest roznica w mocy miedzy PB a LPG ).
Latwiej jest ustawic mapy wtsryskow na hamowni niz w jezdzac w ruchu ulicznym z laptopem ( chyba ze sie myle to mnie poprawcie ).
Najwazniejszy jest dobry fachowiec :mrgreen:
Przeciez formy tuningowe zakladajac chipa tez stroja auto na hamowni :komp:
Wydajac 5000tys mozna troche wymagac :mrgreen:
Pomijajac juz czy bedzie hamownia czy tylko strojenie na lapim, moze znasz jakis dobrych fachowcow. Nie mowie ze polskie firmy sa zle, ale wole zalozyc wyprobowane. Napewno nie chce wloskiego OMVL XXL.
#6 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2007 - 18:58
Moj kumpel montowal w Krakowie bo tam niby super, cacy itd. Ostatnnio ja zylowal swoj motor to zaczal marznac parownik (zle dobrany, marnej jakosci) a za instalke wywalil 3500, szukal tak jak Ty.
Moja rada to : poczytaj posty jaka instalka jest najczesciej zakladana do MV6 i ludzie maja pozytywne opinie. Nastepnie znajdz gazownika spytaj czy juz montowal do MV6, jesli tak to niech da Ci namiar na klienta takiego auta, zadzwon spytaj jezeli opnie to pozytywy to zakladaj.
To tyle z mojej strony - pozdrawiam
[B]
#7 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2007 - 09:10
Znalalzem zaklad, ktory wiem ze do kilku omeg 3.0 zalozyl instalki sekwencyjne i chodza dobrze
Instalacja firmy ZENIT wloska
Koszt zalozenia 3600
Za prinsa 5700
Wiem ze prins to gorna polka jednak dla mnie troche drogo
#8 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2007 - 18:39
zresztą ja bym proponował stag 300 + kme silver + 1-omowy valtek,koszt około 3000,zestaw tani i dobry
#9 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2007 - 19:34
EKSA Rzeszów Al. Powstańców Warszawy 16
Dobrze robią ale również dobrze się cenią.
Dzwonilem wlasnie do nich. Cena do silnika V6 instalka dreamXXL 4000tys, jakas polska instalka 3700. Brak hamowni strojenie z laptopem.
Bede szukal dalej bo chcialem jaks lepsza instalke, troche tu na forum poczytalem i wiem ze sa lepsze a nie tak strasznie drogie.
Mam jeszcze pytanie do osob, ktore montuja GAZ np.do "Betona" : Czy strojenie na laptopie podczas jazdy daje ten sam efekt co strojenie na hamowni : Bo moze niepotrzebnie upieram sie na zaklad z hamownia.
Pytanie o dobry zaklad dalej aktualne :mrgreen:
instalkę trzeba zmapować także przy większych predkościach, a z doświadczenia wiem, że gazory nie bardzo chcą bawaicć się w mapowanie przy 200km/h (MV6 pewnie i więcej trzeba by pojechać). Ostatnio miałem starcie z moim gazorem, ale zrobił co miał zrobić, oddałem mu auto na ok 4 godziny, trochę pojeździł, ustawiali parametry nawet przy 195km/h, więcej nie można było wycisnoć na lokalnej drodze. Po tym zabiegu, auto "zbiera" się lepiej.
Więc, żeby instalka chodziła ok, moim zdaniem trzeba mieć gdzie ją ustawić, albo hamownia, albo dobra droga, najlepiej autobana. Gazor sam stwierdził, że nie ma u nas warunków do takich zabiegów, ale skłaniał się ku hamowni najlepsze wyjście-tak mówił
#10 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2007 - 21:04
instalkę trzeba zmapować także przy większych predkościach, a z doświadczenia wiem, że gazory nie bardzo chcą bawaicć się w mapowanie przy 200km/h (MV6 pewnie i więcej trzeba by pojechać). Ostatnio miałem starcie z moim gazorem, ale zrobił co miał zrobić, oddałem mu auto na ok 4 godziny, trochę pojeździł, ustawiali parametry nawet przy 195km/h, więcej nie można było wycisnoć na lokalnej drodze. Po tym zabiegu, auto "zbiera" się lepiej.
Więc, żeby instalka chodziła ok, moim zdaniem trzeba mieć gdzie ją ustawić, albo hamownia, albo dobra droga, najlepiej autobana. Gazor sam stwierdził, że nie ma u nas warunków do takich zabiegów, ale skłaniał się ku hamowni najlepsze wyjście-tak mówił
Czyli potwierdzasz to co mowilem. Na naszych drogach trudno jest wyregulowac dobrze instalke ( mapy wtryskow ) po prostu brak dlugich prostych bez ruchu. Na hamowni ustawia sie to rozpedzajac auto na kazdym biegu do pewnych obrotow "szczegolow nie pamietam " i mozna ustawic to idealnie, co w warunkach drogowych jest trudne.
Hamownia daje konkretne wykresy mocy i momentu ( zarowno na PB i LPG ) po zalozeniu gazu. Wiesz za co placisz : masz porownanie, ale najwazniejszy jest fachowiec. Jak ktos jest naprawde dobry to na laptopie jezdzac po miescie tez powinien dobrze ustawic.
Hamownia to duzy wydatek, dlatego malo zakladow ja posiada.
#11 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2007 - 07:47
Zapytaj tutaj
www.godula.pl
Pozdrawiam
OT
Namiar na oponki miałeś mi zapodać.
#12 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 16:07
Macie jakies doswiadczenia z instalkami ZENIT??
Bo chyba po zastanowianiu jednak zaloze iwlasnie taka instalke
Auto do zagazownia moja MV6
W sklad zestawu wchodza:
-Reduktor KME gold
Wtryski-hmm ? tu jeszcze musze sie dogadac bo montuja i Valteci i Matrixy, ale niedopytalem sie niestety dokladnie o modele.
Chicalbym miec albo :
-Valtec 30 BFC-wzmocnione , albo :
-matrix hd 322
:komp:
Wszystkie sugestie na temat wtryskow i reduktora za i przeciw mile widziane :mrgreen:
O innych instalkach raczej nie mysle bo mam sprawdzony zaklad montujacy wlasnie ZENITA w moim miescie.
Chyba ze stako za 3800 -ale nie mam pewnosci do montazystow
Prins 5700 - tez mysle, ale potwornie droegi jest a moj przebieg roczny to 10tys km
Landi renzo 6000 :sad: wiec to samo co prins.
Mysle ze za male przebiegi trzaskam , zeby az tyle kasy ladowac w gaz.
Mam jeszcze pytanie, w czym prins jest lepszy???
Czy chodzi o wytrzymalosc ( np na dlugie przebiegi poszczegolnych czesci instalki ) czy o roznice w mocy auta na gazie miedzy prinsem a innymi tanszymi instalkami.
Pozdrawiam
#13 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 21:52
We Krakówku i okolicach tyle krzyczą, za to samo zapłaciłem na Śląsku 4600 :grin:Landi renzo 6000
Nie pamiętam dlaczego Prins uchodzi za jeszcze lepszy od LandiRenzo Omegas, jakoś mętnie mi to tłumaczyli przez telefon i nie chciało mi się wtykać nosa o co w istocie chodzi, chyba mają jakieś superszybkie wtryskiwacze. Mam Landi i jest super :mrgreen:
Chyba kol. Wolf na KME w MV6, jego pytaj. Pozdrawiam.
#14 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 22:11
To jest ulepszone KME.
#15 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 16:22
Odnosnie :
Zaklad wybralem (dzieki za pomoc i info na biezaco od " Gacha " termin mam juz ustalony.
Instalka Stag 300 ( moge jeszcze zamienic na zenita )
Wtryski Valtec BFC - ile omowe wybierze montazysta.
Reduktror do wyboru KME silver i KME GOLD( 200zl drozej ) wiem ze na sliverze tez smiga, ale cos uparlem sie na tego GOLDA, chyba ze ktos mi napisze, ze bedzie zalewac na goldzie to zmienie zdanie. ( nie chodzi mi juz o te 200zl bo chce miec dobre czesci )
Ewentualnie ZAVOLI ( ALE NIC O NIM NIE WIEM )
Wszystkie opinie za i przeciw mile widziane :mrgreen:
NIe chcialem tworzyc nowego watku
#16 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 17:21
Zaklad wybralem (dzieki za pomoc i info na biezaco od " Gacha " termin mam juz ustalony.
Instalka Stag 300 ( moge jeszcze zamienic na zenita )
Wtryski Valtec BFC - ile omowe wybierze montazysta.
Reduktror do wyboru KME silver i KME GOLD( 200zl drozej ) wiem ze na sliverze tez smiga, ale cos uparlem sie na tego GOLDA, chyba ze ktos mi napisze, ze bedzie zalewac na goldzie to zmienie zdanie. ( nie chodzi mi juz o te 200zl bo chce miec dobre czesci )
Ewentualnie ZAVOLI ( ALE NIC O NIM NIE WIEM )
Wszystkie opinie za i przeciw mile widziane :mrgreen:
jak już zamontujesz napisz jak ci się spisuje nowy nabyte też przymierzam się właśnie do STAGa 300
pozdrawiam