

Ustawienie swiecenia soczewek DEPO
#1
OFFLINE
Napisany 31 marca 2007 - 20:07
#2
OFFLINE
Napisany 31 marca 2007 - 21:28
W lampie w gornej czesci sa dwie sruby na imbus do regulacji. Niestety nie pamietam, ktora sie reguluje wysokosc drogowych :roll: ale chyba ta bardziej na srodku lampy :roll:
Musisz sprobowac. Najlepiej podjedz pod sciane wlacz swiatla-zaznacz wysokosc jak swieci teraz. Pozniej maske w gore i sproboj krecic jedna srubka kilka obrotow ( sproboj np w lewo lub prawo -tylko licz obroty zybys mogl w razie czego wrocic do stan wczesniejszego ).
Powinno sie swiatlo podnosic lub opadac w miare krecenie ( prawo lub lewo )
Jak po np. 4 obrotach nic sie nie bedzie dzialo to cofnij te 4 obroty i sproboj druga srubka od regulacji (tez prawo lub lewo-tak zebys widzial jakis efekt )
Mialem te lampy i nie jest tak prosto je wyregulowac, ale da sie :mrgreen:
Nie przesadzaj z kreceniem jak nie bedzie zadnego efektu bo mozesz rozkrecic lampe w srodku i trzeba bedzie ja rozbierac.
Ja po zalozeniu pojechalem na stacje diagnostyczna w celu regulacji. Zaplacilem cos 10ł.
W nocy jedna lampa swiecila na pobocze po przwciwnej stronie. Okazalo sie ze diagnosta nie tak krecil przy regulowaniu , ze rozkrecil mi lampe w srodku :bad:
Skonczylo sie na tym ze sam je regulowalem :komp:
#3
OFFLINE
Napisany 31 marca 2007 - 21:47
#4
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 08:22
#5
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 08:50
#6
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 08:57
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 09:22
Nie przesadzaj z kreceniem ( w prawo/lewo) jak nie bedzie zadnego efektu bo mozesz rozkrecic lampe w srodku :mrgreen:
#9
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 21:23
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 18:52
a może masz poprostu uchwyty w środku połamane ja tak miałem właśnie i nie dało się wyrególować,ok dzisiaj jeszcze raz sproboje
ładne ryfelki na sprzedaż?nie mialem lepszej fotki ale i tak widac
#12
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 19:34
ale w trakcie ustawiania wydaje mi się ze praw alampa świci za bardzo w prawo...
mimo to jade na diagnostyke w przysżłym tygodniu na sprawdzenie

#13
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 20:07
#14
OFFLINE
Napisany 26 września 2009 - 12:09
Zależy jak wysoko ustawisz, ja mam wysoko, lecz nikogo nie oślepiam, bo nikt mi jeszcze nie walnął długimi.Po zmianie na Depo naturalnie podjechałem na ustawienie, ale widzę, że krótko świecą. Czy jeśli facio mi na sprzęcie ustawił, a ja spróbuję je podnieść to nie będę oślepiał jadących z naprzeciwka?
Po ustawieniu przez diagnoste nic w nocy nie było widać.
#15
OFFLINE
Napisany 26 września 2009 - 13:14
Będę musiał podnieść, a jak ktoś mrugnie to się zastanowię nad opuszczeniem.
#16
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 22:03


wyraźnie było widać ze gościu nie ma o tym pojęcia (jak oni przechodzą szkolenia diagnostyczne)??????
najpierw sam zaczął kręcić a potem mówi do mnie kręć sobie pan sam bo jak się coś ukręci to będzie na mnie:o
no i dyktuje oczywiście żebym kręcił ... skończyło się na tym ze odblask spadł z uchwytu w środku i musiałem lampy sam ustawić po uprzednim oczywiście wyjęciu jej i założeniu uchwytu.
Lewa lampa po diagnoście świeciła do prawego rowu... do dziś zastanawiam się co autor miał na myśli:(
Ustawiłem po swojemu ale mam pytanie... lampy soczewkowe dają wyraźną granice światła i cienia i brakuje mi poświaty która oświetla wysoko umieszczone znaki drogowe nad jezdnią (w ogóle tam nie mam poświaty - ciemność) - czy dobrze ustawione soczewki tak mają czy ja jeszcze musze coś poprawić ?????????????????????????????? (nie bardzo mam pomysł jak to zrobić - brakuje mi opcji)
Przez tę wyraźną granice światła i cienia jadąc po wyboistej drodze strasznie zmienia się zasięg tych świateł - denerwuje mnie to trochę bo jak dam je wyżej to widzę że oślepiam innych , a jak dam niżej to mi za krótko świecą.
Dla zainteresowanych dodam, że:
kręcąc w prawo imbusem bliżej soczewki obniży nam słup światła a
krecąc w prawo imbusem bliżej grilla skieruje słup światła w prawą stronę (przy lampie prawej) a w lewą stronę przy lampie lewej.
#17
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 23:38
TTT -czyli ten typ tak ma i trudno je dobrze wyregulowac, ale nie mowie, ze sie nieda. Mi tez diagnostka kiedys rozkrecil jedna i sie nieprzyznal a ja zplacilem za ustawienie.witajcie koledzy, wymieniłem DEPO parę dni wstecz no i pojechałem do diagnosty na ustawienie - chała totalna!
wyraźnie było widać ze gościu nie ma o tym pojęcia (jak oni przechodzą szkolenia diagnostyczne)??????
najpierw sam zaczął kręcić a potem mówi do mnie kręć sobie pan sam bo jak się coś ukręci to będzie na mnie
no i dyktuje oczywiście żebym kręcił ... skończyło się na tym ze odblask spadł z uchwytu w środku i musiałem lampy sam ustawić po uprzednim oczywiście wyjęciu jej i założeniu uchwytu.
Lewa lampa po diagnoście świeciła do prawego rowu... do dziś zastanawiam się co autor miał na myśli
Co do pytan o granice swiatla, poswiate itp niepomoge, ale...........moze ktos ci podpowie co i jak.
#18
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2009 - 12:37
Tak oftopicznie
TTT -czyli ten typ tak ma i trudno je dobrze wyregulowac, ale nie mowie, ze sie nieda. Mi tez diagnostka kiedys rozkrecil jedna i sie nieprzyznal a ja zplacilem za ustawienie.
Co do pytan o granice swiatla, poswiate itp niepomoge, ale...........moze ktos ci podpowie co i jak.
Lendio wiesz moze czy da sie wyregulowac roznice miedzy swiatlami dlogimi a krotkimi???u mnie fajnie te srobki reaguja na krecenie,ale gdy pieknie ustawie mijanie rowno itd.to jedno drogowe swieci mi pod nos:confused:
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2009 - 14:48
a jak ustawic prawidlowo samemu kąt swiecenia ???
jeden temat Ci zamknęli a Ty w drugim zaczynasz używaj :szukaj: