

chodzi o Lotus Omege/Carlton
#121
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 07:24
#122
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 08:34
mkaminski100 ale ja pytam o fotki tego co linka podał pietrek. A że inne sztuki są powystawiane to ja dobrze o tym wiem.
Chlopak ma checi, brnie wiec trzeba mu pomoc, moze cos kupi. Nie mozna zazdroscic.
#123
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 09:41
owszem ale nie za pomocą większych tłoków lecz w tym przypadku zmienili tylko wał korbowy, który miał większe wykorbienie, no i oczywiście korbowody zastosowano odpowiednio krótsze...
cały zestaw wał + korby można spróbować pod pasować z c36ne
notabene jest chyba rzadszy niż lotek
Nieprawda, tłoki mają inną średnicę i jest wiele zmian w silniku.
Zachęcam do literatury.
933D tak się skład, że mam fotkę z począteku 2009 roku gdzie jest 57 tys i wytarty przedni dywanik oraz pobcierany przedni zderzak.
Cena 9,5 tys funtów jest bardzo atrakcyjna jak na przebieg 5,7 tys km, rzekłbym okazja.
A jak pisałem okazji nie ma.
Obszycie tapicerki?
Skóra w tym aucie to nic innego jak pierwszy montaż w rolcu, wiesz ile to kosztuje?
Moja po prawie 20 latach wyglada super a w drugim tak sobie ale i tak jest lepsze od skóry z 7 letnie omegi B.
Piterek lepiej bierz tego za 9 tys euro wsadzisz jakieś 2-4 tys euro i będziesz miał znośny wózek.
Popiszę Ci koszty przeróbki, zakładając, iż silnik masz zrobiony
Heble, około przód 4 tys zł tył 1,5 - 2,5
tylny most około 3-4 tys
skrzynia 2,5-6 tys
sprzęgło, docisk 2-4 tys
sterownik kompa plus sterowanie 1,0 - 2,5 tys
Felgi 3 tys ? można taniej znaleźć z auta po wypadku powiedzmy 1,5 z prostowaniem
Osprzęt dodatkowy, pompa, czujniki, dodatkowe chłodnice, rury, zarobienia myślę iż wdo 3,5 tys sie zmieścisz.
Do tego płyny, pierdoły ze 1-2 kola jak nic.
Opony nowe, tanie 1,5, dobre 2,5, bardzo dobre 3,0
Oczywiście można chałupniczo taniej.
Rób i daj znać
#124
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 10:04
...
933D tak się skład, że mam fotkę z począteku 2009 roku gdzie jest 57 tys i wytarty przedni dywanik oraz pobcierany przedni zderzak.
Cena 9,5 tys funtów jest bardzo atrakcyjna jak na przebieg 5,7 tys km, rzekłbym okazja.
A jak pisałem okazji nie ma.
To akurat w UK nie jest zadnym problemem. Prosisz sprzedajacego o numery dokumentow i sprawdzasz w bazie danych jakie przebiegi mialo auto przy kazdym przegladzie. Jak ktos chce sie wykosztowac to wydaje 25 zlotych i robi test HPI ktory dodatkowo powie czy auto nie ma "przeszlosci" - zalegle kredyty, ubezpieczalnia, kradziez itp.
A co do okazji to patrzac na to ile czasu ludzie poswiecaja na naprawy LC a na jazde to kazdy jest mniejsza lub wieksza skarbonka. No chyba, ze ma byc okazem w garazu do glaskania to tak.
Nie wiem czy dobrze kojarze, ale czy nie jestes slynnym Piotrem sprzedajacycm swojego LO?
#125
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 10:37
Nie wiem czy dobrze kojarze, ale czy nie jestes slynnym Piotrem sprzedajacycm swojego LO?
tez mi sie tak wydaje

#126
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 11:49
To akurat w UK nie jest zadnym problemem. Prosisz sprzedajacego o numery dokumentow i sprawdzasz w bazie danych jakie przebiegi mialo auto przy kazdym przegladzie. Jak ktos chce sie wykosztowac to wydaje 25 zlotych i robi test HPI ktory dodatkowo powie czy auto nie ma "przeszlosci" - zalegle kredyty, ubezpieczalnia, kradziez itp.
A co do okazji to patrzac na to ile czasu ludzie poswiecaja na naprawy LC a na jazde to kazdy jest mniejsza lub wieksza skarbonka. No chyba, ze ma byc okazem w garazu do glaskania to tak.
Nie wiem czy dobrze kojarze, ale czy nie jestes slynnym Piotrem sprzedajacycm swojego LO?
Dobrze kojarzysz to człowiek z LOBu.
#127
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 16:56
http://cgi.ebay.de/H...toteile_Zubehörile moga koszttowac taklie korbowody z lotusa badz z c36ne
Pare drobiazgów:
http://cgi.ebay.de/V...toteile_Zubehör
http://cgi.ebay.de/K...toteile_Zubehör
http://cgi.ebay.de/L...toteile_Zubehör
http://cgi.ebay.de/O...toteile_Zubehör
http://cgi.ebay.de/L...toteile_Zubehör
#128
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 17:20
Nieprawda, tłoki mają inną średnicę i jest wiele zmian w silniku.
Zachęcam do literatury.
36NE
Bauform: R6
Steuerung: CIH
Anzahl der Ventile: 12
Bohrung (mm): 95
Hub (mm): 85
Volumen (cmł): 3615
Leistung (kW bei min-1): 147 /
Drehmoment (Nm bei min-1):
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement:
Oktanzahlbedarf:
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, kein Katalysator
Besonderheiten: Irmscher-Motor (Basis 30NE)
Verwendung: Omega A (5MT, 4AT), Senator B (5MT, 4AT)
C36GET
Bauform: R6
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 24
Bohrung (mm): 95,0
Hub (mm): 85,0
Volumen (cmł): 3615
Leistung (kW bei min-1): 277 / 5200
Drehmoment (Nm bei min-1): 557 / 4200
Verdichtung: 8,2 : 1
Motormanagement: GM P4 MPFI
Oktanzahlbedarf: 98 / 95 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten: Na-Auslassventile, Turbolader 2 x Garrett T25
Verwendung: Lotus Omega (ZF S6-40)
C30SE
Bauform: R6
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 24
Bohrung (mm): 95,0
Hub (mm): 69,8
Volumen (cmł): 2969
Leistung (kW bei min-1): 150 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 270 / 3600
Verdichtung: 10,0 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic M 1.5
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten: Na-Auslassventile
Verwendung: Omega A (R28, AR35), Senator B (R28, AR35)
dane: opel-infos.de
i nie mądrzyj się o jakiś lekturach, których sam nie czytasz

po za tym tych zmian nie było jakoś nie wiadomo ile choć próba przebudowy 30se na GET jest dosyć złożona i kosztowna
#129
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 19:12
tym tych zmian nie było jakoś nie wiadomo ile choć próba przebudowy 30se na GET jest dosyć złożona i kosztowna
Chyba na tyle kosztowna że lepiej opłacało by się poszukać całego silnika albo nawet jakiegoś Lotka po dzwonie byle by silnik cały był.
#130
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 21:52

hmmm na pare gratow bym sie zastanowil

penie sie szkusze na wloty na maske i pomysle
hmmm moze oslona na silnik

#131
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 22:04
Ali twe zachowanie jest jest poprostu bezczelne.
Ja się nię wymądrzam, ja poprostu wiem.
Nie pokazuj mi danych z neta bo jakbym na tym polegał, raczej by było krucho.
Rozłożyłem i złożyłem geta z kolegą, razem się uczyliśmy.
I nie znam nikogo innego kto by to robił, więc proszę opanuj swe kategoryczne stwierdzenia.
Nie zamierzam Ci nic udowadniać, wiedza kosztuje.
#132
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 22:11
Tak jest, sprzedaję LO 692.Jeżdzące doiwestowane, sprawne (z małymymi mankamentami) z mnóstwem nowych podzespołów.
Ali twe zachowanie jest jest poprostu bezczelne.
Ja się nię wymądrzam, ja poprostu wiem.
Nie pokazuj mi danych z neta bo jakbym na tym polegał, raczej by było krucho.
Rozłożyłem i złożyłem geta z kolegą, razem się uczyliśmy.
I nie znam nikogo innego kto by to robił, więc proszę opanuj swe kategoryczne stwierdzenia.
Nie zamierzam Ci nic udowadniać, wiedza kosztuje.
a ile takowa wiedza kostuje
jak bd zabieral do modyfikacji w silnik to bym cos o tym silnikczku potrzebowal wiedziec
#133
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:06
Ta, na LOB-ie pewnie by już dostał bana. Na szczęscie tu jest normalne forum dyskusyjne i jak ci sie nie podoba to możesz tu nie zaglądać.Ali twe zachowanie jest jest poprostu bezczelne.

Pietrek, może jakiś status dla ciebie by sie znalazł? "dziecko neo" albo "spamer"??
#134
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:18
Lotus' modifications started with an upgraded engine, which was stroked from the standard Vauxhall 2969 cc 24v straight six unit, used in the GSi, to a capacity of 3615 cc. Lotus then added twin Garrett T25 turbochargers to give 377 hp (281 kW). The engine was not strong enough and therefore a new under block was cast.
oraz tutaj:
Engine: Lotus-GM
Cylinders: 6
Fuel supply: Electronic MPFI (GMP4),
Twin Garrett T25 turbochargers
Water/Air Charge cooler
Bore × stroke 95.00mm × 85.00mm, 3.74 in × 3.35 in
Bore/Stroke ratio 1.12
Displacement 3615 cc (220.601 cu in)
Unitary capacity 602.5 cc /cylinder
Compression ratio 8.20:1
Max. output 382.2 PS (377.0 bhp) (281.1 kW) @5200 rpm
Max. torque 568.0 Nm (419 lbft) (57.9 kgm) @4200 rpm
Maximum rpm 6253 rpm
http://www.lotuscarl...o.uk/lctech.htm
i tu
http://www.carsplusp...lotus_omega.php
#135
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:19
skąd Ty się urwałeś?
#136
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:22
jak chcesz takie rzeczy wiedzieć zapytaj kolegę prywatnie a nie tak oficjalnie :police:
Ta, na LOB-ie pewnie by już dostał bana. Na szczęscie tu jest normalne forum dyskusyjne i jak ci sie nie podoba to możesz tu nie zaglądać.
Pietrek, może jakiś status dla ciebie by sie znalazł? "dziecko neo" albo "spamer"
To też nie miejsce na tego typu docinki - proszę następnym razem dla siebie je zachować :police:
#137
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:33
skąd Ty się urwałeś?[/QUOTE]
Wszyscy sie smieja, a temat urosl do 14stron

#138
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 13:23
#139
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 17:08
Ali twe zachowanie jest jest poprostu bezczelne.
Ja się nię wymądrzam, ja poprostu wiem.
przepraszam że jeszcze raz urażę twą wiedzę, tym razem z zakresu nauki w szkole podstawowej...
V= π r2 h
V=3,14 X 22,5625 X 8,5
V=602,193125 i teraz razy 6 cylindrów
V=3,61315875
albo matematyka kłamie, albo ten twój lotek jest jakiś po tuningu, albo twój sprzęt pomiarowy który użyłeś jest zbyt skomplikowany

#140
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2010 - 09:52
Ta, na LOB-ie pewnie by już dostał bana. Na szczęscie tu jest normalne forum dyskusyjne i jak ci sie nie podoba to możesz tu nie zaglądać.
Pietrek, może jakiś status dla ciebie by sie znalazł? "dziecko neo" albo "spamer"??
Ali niechce mi się z Tobą dalej pisać, czuję się jakbym rozmawiał z dzieckiem internetu (choć Cię tak nie nazywam). Pewnie w realu inczej byś prawił, zapytałbyś się a dlaczego, z jakiego powodu.
Niestety ale dalej będę się upierał, że tłoki z 30ne, korobwód, nie pasują.
To auto i ten silnik to nic innego jak tunnig, który szczególnie po początkowych etapach produkcji był poprawiany.
Piterek nie rządam pieniędzy, tel masz jak już będzisz robił i pojwi się problem, dzwoń pomogę.
Tylko ja Ci to odradzam.
Jak się komu nie podoba moją obecność na forum, poproszę bana i będziecie mieć spokój.