

ile poleci max Wasza Omega??
#61
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2007 - 20:27
Potem świrują ludzie w Subaru i kręcą filmy ... Twardzi faceci w twardych furach buchachahc.
Do Czasu jak życie nie przeleci przed oczami ... W srebrnej Hondzie Civic ,,, Żal umierać :drink:
#62
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2007 - 20:38
zgadzam sięJa jak czytam takie tematy to normalnie żal mi się robi .
Potem świrują ludzie w Subaru i kręcą filmy ... Twardzi faceci w twardych furach buchachahc.
Do Czasu jak życie nie przeleci przed oczami ... W srebrnej Hondzie Civic ,,, Żal umierać :drink:

#63
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2007 - 21:01
i z żaglem na dachu :mrgreen:chyba z przepaścia ja swoja omega jechalem 317 km/h na "połsprzęgle" ale do 5 biegu jeszcze nie doszedlem 3 w zupelnosci wystarczala :tere-fere:
i sie obudzilem hahahahahaha
120km/h jedzie na prostej - wczoraj sprawdzalem, tylko troche ciezko nim w asfalt pocelowac :razz:Jak ktoś ma F126p, to sie nie dziwie, ze sprawdza ile poleci, ale w tym samochodze przelotowa prędkości nominalna to jakies 90-95% prędkości maksymalnej.
Jak ktoś Astrą 1,4 pojedzie 140 .. to też sie nie dziwie.

#64
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 08:18
A F126p i astry nie dotyczą wczesniejsze punkty?Jak ktoś ma F126p, to sie nie dziwie, ze sprawdza ile poleci, [...]
Jak ktoś Astrą 1,4 pojedzie 140 .. to też sie nie dziwie.
a widzisz różnice miedzy prędkością rzędu 120-140 km/h a 200-250km/h?
W przypadku kaszlaka .. to w ogole nie ma o czym mówić, bo tego nawet samochodem nazwać nie mozna a jazda nim moze być niebezpieczna z prędkością 60km/h
Co do astry. W tej samej budzie mozesz miec 1,4 jak i 2,0
Jednak poleci ze 150 druga pewnie lekko dytkiem 200
Rozumiesz, ze prędkość 150 km/h w tej drugiej to 75% możliwości, a dla pierwszej 100% przy (prawie) tych samych innych czynnikach i możliwościach.
Mam nadzieje, ze dość obrazowo to wyjaśniłem.
Nie mam już nic do dodania.
Aha .. na koniec coś o czym napisałem tylko w skrócie, ze stan techniczny aut paro, paronastoletnich pozostawia troche do życzenia.
Wiadomo, ze przy tego rodzaju testach zdażyć sie moze wiele.
Pół biedy jak konczy sie silnik, a nie np. hamulce, czy inne bezpośrednio wpływające na bezpieczeństwo elementy.
Tą lajtową wersje mamy tu http://forum.omegakl...p?p=69414#69414
#65
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 08:46
a ja Wam powiem ogólnie, ze testowanie auta na 'ile poleci' to jest porażka życia.
Ale testować Omege 2,3D, 2,5TD pod kątem ile pójdzie ?
Przeca to śmiech
Ja swojej 3,0 V6 nie testowałem ... bo i po co?
To jest skrajnie niebezpieczne biorąc pod uwage :
1. ilość lat jaka ma już Wasza Omega
2. stan naszych dróg
3. stan techniczny samochodu - bo mimo, ze będzie on sprawny to przy prędkościach wynoszących 90-100% mozliwości auta stan techniczny pozostawia baaardzo wiele do życzenia
4. umiejętności kierowcy, który moze i pare km przejechał w życiu, ale z tego w ogole, albo co najwyżej kilka z takimi prędkościami
5. inne, wiele.
hehe to ja jestem usprawiedliwiony

1. Mam 2.2 a nie 3.0 V6 - w 3.0 V6 być może bałbym się lecieć na maxa

2. Moje autko ma "dopiero" 6 lat więc jeszcze nie powinno się rozsypać przy dużych prędkościach

3. Jechałem na tzw autostradzie, której stan na razie jest zadowalający.
4. Przejechałem w życiu ok. 300 kkm z czego przynajmniej 50 kkm z "dużymi" prędkościami (takie życie handlowca

ale tak zasadniczo to się zgadzam

Testowanie jest bee szczególnie w dniu zakupu lub zaraz po zakupie auta



Pozdrawiam
#66
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 09:34
Sam nie jeżdze wolno, ba czasem za szybko ... ale to co innego niż cisnięcie z auta tych resztek KM żeby uzyskać kolejne 5km/h wiecej,
#67
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 10:11
W przypadku kaszlaka .. to w ogole nie ma o czym mówić, bo tego nawet samochodem nazwać nie mozna a jazda nim moze być niebezpieczna z prędkością 60km/h
hmm ja kaszlakiem w 4 osoby bylem nad morzem, caly czas 120 trzymalismy, niezawodna maszyna


#68
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 12:50

:bud: :driver:
#69
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 14:27
Jak ktoś ma F126p, to sie nie dziwie, ze sprawdza ile poleci
Brak konsekwencji czy co?W przypadku kaszlaka .. to w ogole nie ma o czym mówić, bo tego nawet samochodem nazwać nie mozna a jazda nim moze być niebezpieczna z prędkością 60km/h
#70
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 18:20
Jak ktoś ma F126p, to sie nie dziwie, ze sprawdza ile poleci
Brak konsekwencji czy co?W przypadku kaszlaka .. to w ogole nie ma o czym mówić, bo tego nawet samochodem nazwać nie mozna a jazda nim moze być niebezpieczna z prędkością 60km/h
czytanie ze zrozumieniem to trudna umiejętność, ja wiem.
#71
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2007 - 16:17
Ale nie chcialem ja wkrecac na maxymalne obroty (bylo 4k z haczykiem)
W zupelnosci takie osiagi mi wystarcza :mrgreen:
#72
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2007 - 16:56
A jakbyś ściągnął hak?Dzisiaj swoja kluska lecialem 180km/h z malym hakiem.

#73
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2007 - 18:25
Kazdy wie jakie sa nasze autostrady :evil:
#74
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2007 - 14:03
#75
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2007 - 14:37
A moja około 2 tyg temu, w 5 osób i pełen bagażnik, spokojnie na M6 (3pasy) osiągnęła 185 km/h i czułem że może więcej - jeszcze była w miarę elastyczna a nie że niby "dotaczała się", dalej w podróży spokojnie utrzymywała 145 - 170 przez kilka godzin, oponki były nowe i muszę stwierdzić że po zmianie jazda i trzymanie się nawierzchni to inna bajka.
Pozdrawiam
#76
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2007 - 19:14
Na gazie 200km/h jak w morde strzeli
Na benzynie ok 215 km/h
#77
OFFLINE
#78
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2007 - 19:51
W grudniu na trasie do dotmundu i na zimowkach + 4 osoby w srodku i 200 bylo ale reprymenda momentalna i trzeba bylo zwolnic
#79
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2007 - 18:18
235/45 zr 17 jechałem na otwarcie sezonu :mrgreen: niestety brak zdjęć

#80
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2007 - 18:42
MV6, 1996, Russelheim, automat, skora, Recaro, klima, pelna elektryka, 225/55R16.
FOTO: MOJA sooslOMKA