Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zalany Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 maja 2010 - 07:32

Kolego Rafi195 - toś mi pomógł człowieku ...



Piotr


Nie w tym rzecz jak ktoś Ci pisze ze korbowody się krzywią a Ty piszesz to nie z plasteliny i nie powinny..to widocznie się nie znasz. i po co wałkować temat jak nie dopuszczasz tej myśli krzywe takie twarde????? nie mogły się pokrzywić.. ale Koledzy Ci już wyjaśnili i masz nawet foteczki.pozdrawiam.

#22 OFFLINE   p123

p123
  • 22 postów
  • Dołączył: 29-03-2010

Napisany 19 maja 2010 - 08:31

Właśnie tak, szkoda wałkować a do tego zaciemniać wątek właściwy.
I nie obrażam się Bóg wie na co. Mi chodziło o to by zasygnalizować, że moim zdaniem wypowiedź w stylu "nie znasz się - ale uwierz" jest po pierwsze mało elegancka - przyznaj że ma wydźwięk dość niemiły.
Wiesz , tak się składa, że od lat oprócz normalnych zajęć wdrażam do pracy nowo przyjętych ludzi nieraz o bardzo różnym poziomie wtajemniczenia i nigdy nie pozwoliłbym sobie powiedzieć komuś by uwierzył na słowo bo tak jest i już. Raczej tłumaczę do skutku. No chyba że ktoś lubi robić coś czego do końca nie rozumie - są i tacy.
Po drugie takie stawianie sprawy niczego nie wnosi do tematu, to takie sobie gadanie o niczym, które ani nie zmieniło niczego w kwestii mojej wiary w to co nieznane ani nie wyjaśniło w żaden sposób tego co nieznane. Ale o to by w rzeczowy sposób sprawę naświetlić postarali się koledzy - za co im dziękuję. Być może dla wszystkich czytających ten wątek sprawa gięcia się korbowodów była oczywista, przyznam że dla mnie nie, mimo posiadanego "background-u" mechanicznego :)
W wolnej chwili oszacuję sobie o ile może skrócić się korba w skutek ugięcia i policzę jak to wpływa na ciśnienie panujące w powiększonej w ten komorze spalania, tak dla własnej satysfakcji i żeby zrozumieć - bo to fajne uczucie ...

Pozdrawiam
Piotr

#23 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 maja 2010 - 16:27

:jump: p123 dobry jesteś w tym co robisz, ucz dalej ludzi tego co umiesz i jak to robisz mnie nie interesuje..i koniec tematu..piszemy nie na temat(zalany diesel) a tego się nie pochwala na forum. jeśli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam na PW.;)

#24 OFFLINE   BenekKNS

BenekKNS
  • 609 postów
  • Dołączył: 27-11-2008
  • Skąd: Teresin

Napisany 19 maja 2010 - 16:33

klucz do wtrysków 27mm(troche więcej jak cal) sztorcowy, co świec 11. łatwiej będzie wykręcić wtryski(nie trzeba zdejmować kolektora) tylko że trzeba robić to z głową(kręcisz w lewo potem troche cofasz i znowu więcej i tak aż wyjdzie)

#25 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 maja 2010 - 19:09

tylko że trzeba robić to z głową(kręcisz w lewo potem troche cofasz i znowu więcej i tak aż wyjdzie)

dobrze użyć czegoś co zmniejszy tarcie najlepiej w sprayu.