
http://forum.omegakl...=1&d=1276337794
Napisany 12 czerwca 2010 - 11:18
Napisany 02 lipca 2010 - 22:25
Napisany 03 lipca 2010 - 07:02
Zielone, czy zolte?
Napisany 03 lipca 2010 - 08:22
Tak, ostatnio wlasnie to samo wyczytalem na ebayu. Czyli wiem, co brac juz... tylko teraz jak ja bede przejezdzal przez muldyNie ma znaczenia czy zielone czy żółte
Napisany 03 lipca 2010 - 14:46
A wiec panowie po pewnych perturbacjach popiołem swego... sprężynki fk automotive zamontowane. Spisują się nader dobrze samochód wcale nie zachowuje się jak taczka jest niższy ale na tyle że spokojnym ślimaczym tempem mogę przejeżdżać przez śpiących policjantów nie obcierając niczym, no i jeśli chodzi o najważniejsze...zakręty... bajecznie czasami można nawet troszeczkę przesadzić a auto i tak to wybacza i trzyma się jak przylepione...
Napisany 06 sierpnia 2010 - 16:13
hehe... no i problem zniknalNie ma znaczenia czy zielone czy żółte - oni te kolory zmieniają w zależności od roku produkcji
Ja miałem tak samo na zielonych witecach. Tyle że miało być -30, a miałem z -50
Napisany 07 sierpnia 2010 - 08:43
Napisany 07 sierpnia 2010 - 12:29
Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:43
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:08
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:18
Yyy... O czym Ty mówisz? Zobacz -50 KONI na 18'.Duża gleba w omedze głupio wygląda ze względu na brak możliwości ustawienie pochylenia kół tylnych i przy -40mm -50mm, jest już całkiem duży negatyw i zaczyna to wyglądać jak rozjechana żaba.
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:30
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:33
No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.Przy takim obnizeniu, to wypada odstawic troche tylne kolka, bo wlasnie tak troche smiesznie wygladaja schowane.
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:39
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:42
Błotniki... Ale co tu zmodyfikowane? Mi wygląda na serię.Zmodyfikowac nadkola, jak bodajze lutek to zrobil z przednimi
Napisany 07 sierpnia 2010 - 17:11
Napisany 08 sierpnia 2010 - 09:08
No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.