i tego bym się trzymałCzy zużyte amortyzatory mogą mieć wpływ na ścinanie opon, tak. na zużytych zawias idzie w dół i zmienia się geometria
czy da rade ustawić na starych kąty?
da radę ale to druciarstwo
Po wizycie u diagnosty zaproponowano wymiane amortyzatorów wtedy niby kąty się poprawią...


Ścina opony po sezonie
#21
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:20
#22
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:24
#23
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:31
Przy wywalonych tulejach tnie od wewnątrz przy zwykłym hamowaniu.
a jak to się ma do tyłu?? tak samo??

#24
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:34
Tył w omie jest pancerny. Co najwyżej jeśli tnie tył to poszła zbyt nisko i po geometrii.a jak to się ma do tyłu tak samo
#25
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:38
Co najwyżej jeśli tnie tył to poszła zbyt nisko i po geometrii.
o to to to chyba to:D
ale cieło bardziej lewą stronę, teraz mam 265/35/18 na 10calch to tak pytam bo może warto celem kontroli podjechać na geometrie, kątów z tyłu nie ustawią ale zawsze może coś poprawią??
#26
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 18:58
Kątów nie ale zbieżność trzeba robić po glebowaniu omegi.kątów z tyłu nie ustawią
#27
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 19:07
Kątów nie ale zbieżność trzeba robić po glebowaniu omegi.
toć była cała geometria robiona:p Chyba że coś zpie:stop:lili :oonie:
Zajade kontrolnie bo taki bambosz to juz jest kilka pln:masakra:
#28
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2012 - 21:58
#29
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2012 - 09:49
Tuleje już wymienione po długich walkach... Zobaczymy jak teraz bedzie...
#30
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2014 - 20:22
#31
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2014 - 20:38
oprocz zbieznosci musze zmienic lozysko
I chyba tu masz odp...