Jest inna wtyczka, bo ma inną oporność, jest do Omegi od 97 roku, będzie przekłamywał na ECU.
Ja niestety nie znalazłem żadnego wolnego wtrysku, musiały gdzieś przepaść przy przeprowadzce.


Naprawa wtrysku sterującego
Rozpoczęte przez
ArmagedoN
, 30 kwi 2010, 19:11
25 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 04 marca 2014 - 18:08
#22
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 16:02
Witam Wszystkich, w dniu wczorajszym wychodząc ze sklepu że mam wyciek pod autem postanowiłem to sprawdzić co się okazało było to paliwo... po powrocie do domu, nie zwlekając otworzyłem maskę, zdjąłem obudowę i okazuje się że leje się wokół wtrysku sterującego. Dnia dzisiejszego postanowiłem rozebrać całość, wyjąłem wtrysk zawiozłem do uszczelnienia, wymieniłem również tą miedzianą podkładkę oraz przewody wtryskowe (czy jak to się tam zwie).
Ale w czym problem ... przekręcam kluczyk i chce zapalić autko ale rozrusznik kręci lecz autko nie zapala. Po sprawdzeniu okazuje się że wokół wtrysku dalej jest "morko" nie wiele ale powoli się zapełnia ta komora wokół wtrysku.
Czytałem wiele for i niektórzy piszą że to paliwo może wywalać którymś z przewodów (nie wiem czy to jest prawda), inni zaś pisali że po zagrzaniu problem ustąpił...
Paliwa fakt faktem nie jest za wiele, wskazówka prawie nic się nie podnosi i właśnie nie wiem czy to może być problemem ;/
Proszę o pomoc, ponieważ w sobotę mam wyjazd i pilnie potrzebuje auta
EDIT: dokupiłem paliwa, auto nie chce zapalić rozrusznik kręci ale nie łapie ... próbowałem z "popychu" odpalić auto i odpaliło lecz po zagrzaniu go i zgaszeniu dalej brak reakcji (tzn. nie pali - kręci rozrusznik ale nie zapala)
Ale w czym problem ... przekręcam kluczyk i chce zapalić autko ale rozrusznik kręci lecz autko nie zapala. Po sprawdzeniu okazuje się że wokół wtrysku dalej jest "morko" nie wiele ale powoli się zapełnia ta komora wokół wtrysku.
Czytałem wiele for i niektórzy piszą że to paliwo może wywalać którymś z przewodów (nie wiem czy to jest prawda), inni zaś pisali że po zagrzaniu problem ustąpił...
Paliwa fakt faktem nie jest za wiele, wskazówka prawie nic się nie podnosi i właśnie nie wiem czy to może być problemem ;/
Proszę o pomoc, ponieważ w sobotę mam wyjazd i pilnie potrzebuje auta

EDIT: dokupiłem paliwa, auto nie chce zapalić rozrusznik kręci ale nie łapie ... próbowałem z "popychu" odpalić auto i odpaliło lecz po zagrzaniu go i zgaszeniu dalej brak reakcji (tzn. nie pali - kręci rozrusznik ale nie zapala)
#23
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2014 - 22:25
a jak chodziła jak odpaliła równo czy były jakieś inne objawy, bo może fachowiec podczas uszczelniania uszkodził cewkę na wtrysku i dlatego nie pali a leci bo nie zrobił dobrze uszczelnienia.
#24
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 06:49
przed naprawą śmigała, po pierwszej próbie odpalenia z "popychu" nie chciała załapać, za drugim razem załapała ale obrotomierz doszedł do 3tyś. obr. i zgasł silnik ... to spróbowałem zapalić ją normalnie z kluczyka lecz to nic nie daje zero reakcji .. więc spróbowałem jeszcze raz z "popychu" zapalił i chodził normalnie ale przejechałem się, zagrzałem go, wróciłem do domu pochodził sobie na wolnych obrotach troszkę, zgasiłem go i znowu to samo .. nie mogę go odpalić z kluczyka

#25
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 09:18
Wężyki przelewowe masz szczelne? Może nimi leci. Albo faktycznie fachman spierdzielił robotę.
#26
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 09:40
sprawdź miernikiem na kostce wtrysku jaka ma oporność, a oddawałeś sam wtrysk czy cały samochód do naprawy i mechanik na pewno robił tylko wtrysk czy grzebał jeszcze gdzieś?