

TULEJE POLIURETANOWE czy się opłaca??
#21
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 19:40
przód 205/55/16
tylko pamiętaj zeby mała tuleja była zwykła, bo jak dasz poliuretan to połamiesz wachacz. według mnie sens zakładania poliuretanu to tylko ta duża, a reszta zawieszenia na markowych częściach i bedzie ok. Tak to jest ta firma.
#22
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 19:49
tył 225/50/16
przód 205/55/16
tylko pamiętaj zeby mała tuleja była zwykła, bo jak dasz poliuretan to połamiesz wachacz. według mnie sens zakładania poliuretanu to tylko ta duża, a reszta zawieszenia na markowych częściach i bedzie ok. Tak to jest ta firma.
Dobra uwaga z tą małą tuleją. Ale zrób jakieś 5k km jeszcze:D bo nie wiadomo jak ta mała będzie pracować z poliuretanem
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
Małą masz jakieś TRW, co to za wynalazek? Chyba zachwalany przez wszystkich użytkowników lemfoerder byłby lepszym rozwiązaniem?
#23
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 19:51
#24
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 23:57
TRW
robi kupe czesci na pierwszy montaz do roznych marek, drazki kierownicze, pompy wsapomagania elektryczne, tuleje, itp
a co do polimerow, to lamaly wachacze bo byly inaczej wykonane ( male tulejki)
mialy kolniez, o ktory wachacz sie zapieral co ograniczalo jego skok wiec naprezenia byly duzo wyzsze niz
przy normalnych tulejkach,
ja rozniez polecem tuleje od bmw
#25
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2011 - 09:07
przód 205/55/16
witam
kapeć rosądny do tych polimerów, myśle że przy wiekszym kapciu to wachacz by się rozsypał inne resorowanie nierówności, ale to tylko moje takie zdanie, jak sie myle to mnie poprawcie.
Pozdrawiam
#26
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 16:17
#27
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2013 - 10:52
Więc tak, na tulejach zrobiłem juz ok 25 tys. narazie igła, żadnych złych objawów, wszystko ładnie sztywno, wbrew opiniom innych ludzi nic nie kwiczy w zawieszeniu. Mogę śmiało polecić tą firmę.
jak się mają teraz!?
#28
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 10:29
Sam teraz wkładam komplet i jestem zaciekawiony jak to się u was spisuje.
#29
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 11:45
#30
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 11:59
#31
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 12:10

a jak już tyle jeździ na mazurach to dobrze bo u was nie wszystkie drogi równe sąJa już pomykam na niezmienionym zestawie już 3 lata

#32
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 12:19


#33
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 12:29



#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 14:03
#36
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 08:36
Ja latam dość dużo i te rzeczy wymieniłem bez polibuszy, ba nawet kiedyś połamałem wahacz ( W124).
W swojej omedze miałem długo utwardzone sprężyny - które naszczeście już wymieniłem.W konsekwencji do wymiany były tuleje i jednak zaryzykowałem ikupiłem komplet na pu.
Na bierząco zdam relację jak się jeździ.
#37
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 10:14
#38
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 12:18

Tuleje pu założone!
polecam to rozwiązanie bo nie przeba demontować wahacza i walczyć z prasą !
i za to + odemnie dla tulej PU.
kilka fotek z prac
[ATTACH]24094[/ATTACH]
[ATTACH]24095[/ATTACH]
[ATTACH]24096[/ATTACH]
[ATTACH]24097[/ATTACH]
[ATTACH]24098[/ATTACH]
no i czadziorek bo żółte

no i traska za mną taki mały tysiąc kilometrów
prowadzi się bardzo dobrze . trochę łazi jeszcze po koleinach ale to z racji szerokości auta.
Polecam z czystym sumieniem tuleje PU
#39
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 13:31
a jakie sa koszta do omki valki ?? male i duze ??
i na jak dlugo wystarczaja ?? jaki jest konfort jazdy ??
#40
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 13:34


koszt ja zapłaciłem 94zł z dostawą ale to cena tylko dla mnie i nie mogę jej powielić ale na stronie producenta jest sklep i nie jest wiele drożej. jak kolega pośledzi temat to się doczyta że nie robi się całych wahaczy na PU