

TULEJE POLIURETANOWE czy się opłaca??
#1
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 13:58
Mam zamiar zmienić tuleje zawieszania w przednich wąchaczach.
Zastanawiam się czy nie kupić tulei poliuretanowych gdyż znalazłem firmę ''Poliuretan Olkusz'' która zaproponowała mi tuleje w cenie 45zł za szt.
Prosty rachunek daje 180 zł za tuleje na 4 koła, natomiast lemforder na stronę kosztuje ok 150zł więc wydatek większy.
Czytałem rożne opinie o poliuretanowych tulejach- jedni chwalą drudzy nie za bardzo.
Ponoć dyzo więcej wytrzymują km, dodam ze tuleje febiego wytrzymały u mnie ok 12tys.
Czy zakładał ktoś takie tuleje do swojej łamagi??
Proszę o porady.
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 14:17
Witam.
Mam zamiar zmienić tuleje zawieszania w przednich wąchaczach.
Zastanawiam się czy nie kupić tulei poliuretanowych gdyż znalazłem firmę ''Poliuretan Olkusz'' która zaproponowała mi tuleje w cenie 45zł za szt.
Prosty rachunek daje 180 zł za tuleje na 4 koła, natomiast lemforder na stronę kosztuje ok 150zł więc wydatek większy.
Czytałem rożne opinie o poliuretanowych tulejach- jedni chwalą drudzy nie za bardzo.
Ponoć dyzo więcej wytrzymują km, dodam ze tuleje febiego wytrzymały u mnie ok 12tys.
Czy zakładał ktoś takie tuleje do swojej łamagi??
Proszę o porady.
Pozdrawiam
nie wiem jak w omedze z poliuretanami ale w seicento jak nie mialo gdzie pracowac bo tuleja byla za twarda to pekaly wahacze. napisz do kczecha on ma w promocji leme
#3
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 14:20
Czy może mi ktoś sprawę troszkę przybliżyć?
#4
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 14:59


#5
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 15:11
Poczytaj ten wątek http://forum.omegakl...0373#post490373 Tuleje jak najbardziej od "bawarki".
#6
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 17:38
#7
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 23:19
Fajny ten słownik, zamiast poprawić h poprawił a - dawno się tak nie usmiałem:smiech2:az sam sie usmiałem
widocznie tak mi słownik poprawił
ale dobre dobre:D:jump:
Co do polimerów kiedyś widziałem na forum catery że gość jakieś czarne polimery wkładał.
Chodzą głosy że zawiasy w omie nie wytrzymują tych polimerów.
Cena niska można spróbować.
:oto jest link do tego tematu:DPoczytaj ten wątek http://forum.omegakl...0373#post490373 Tuleje jak najbardziej od "bawarki".
#8
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 12:46
:oto jest link do tego tematu:D
Trochę informatyki i człowiek się gubi:dziura:
#9
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 18:01
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#10
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 19:03

#11
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2010 - 19:11
od jakiej bmw
e34
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#12
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2010 - 18:30
nazwa: Silentblock drążka reakcyjnego BMW E34 524D88 - LEMFOERDER
#13
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 21:44
#14
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 00:17
Czyli reasumujac... przednią dużą można dac poliuretana a tylna mała lepiej dac zwykła gume tak?? Dobrze kminie??
Przednią tuleję proponowaną przez kolegę "marcinrk", a tylną równierz Lemfoerder dedykowaną do Omegi.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2011 - 23:29
A ktoś sprawdzał jakie te tuleje poliuretanowe były względem (nazwijmy to) twardości? Z tego co się orientuję są 2 rodzaje,nie wiem czy to zunifikowane, ale rozróżniane po kolorach. Czerwone, które są hardcorem i ogólnie ponoć bez klatki w aucie się do nich lepiej nie zabierać, oraz żółte, które są bardzo cywilne.
Znajomi prowadzą warsztat tuningowy (japońców wprawdzie i ostatnio Skyline ciągle u nich:D) ale zakładali także te poliuretany do cywili (jakieś civici i inne takie wynalazki). Już sporo czasu mija (koło roku) i jeszcze nikt nigdy nie wrócił z połamanym wahaczem, a wszystko jeździ po Wrocławiu, gdzie nie jest źle, jednak do gładkiego stołu mu wiele brakuje.
#16
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2011 - 20:00
Małe tuleje założyłem TRW a duże, pełne czerwone poliuretanowe. Jak dla mnie same plusy. Auto trzyma się troche sztywniej niż seria, lepiej reaguje na skręty kierownica. nieczyć zadnych wibracji w kierownicy, wszystko ładnie pięknie. Zobaczymy ile to wytrzyma.. I odnośnie kolorów:
Żółte beton.. za twarde..
Czerwone twarde ale optymalne na codzienna jazde.
Tuleje zamawiałem w firmie poliuretan olkusz. Szybka wysyłka i dobre wykonanie tulei a nie jakiś bubel, smar żeby nie kwiczaly w komplecie.
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2011 - 19:29
Gad demyt, to już totalnie teraz zgłupiałem. Wychodzi na to co producent to inne "oznaczenia". Jutro będę u mojego człowieka w sklepie to dopytam się dokładnie co oni za tuleje mająI odnośnie kolorów:
Żółte beton.. za twarde..
Czerwone twarde ale optymalne na codzienna jazde.
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
Dobrze wyszukałem, że to jest to:Tuleje zamawiałem w firmie poliuretan olkusz. Szybka wysyłka i dobre wykonanie tulei a nie jakiś bubel, smar żeby nie kwiczaly w komplecie.
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
Z tego co widziałem chyba są w stanie zrobić każdą "gumę" do naszej zawiechy? Stąd pytanie, bo będę chciał wymienić wszystkie możliwe gumy. Niestety wszystkie remonty we Wrocławiu i okolicach to kat dla zawieszenia...