Dokładnie kolego to taki dzwięk!
! wiesz może co to???
Tłok padnięty..... był ten filmik kiedyś na youtubie i koleś po zwaleniu miski znalazł przyczynę


Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:19
Dokładnie kolego to taki dzwięk!
! wiesz może co to???
Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:25
Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:39
i tłok padnięty to niby co nie tak z nim
Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:53
ułamie się cześć powierzchni bocznej tłoka tzw. płaszcz i tłok stuka, wbrew pozorom jest trochę tego problemu w TD-esach
tu się też męczył człowiek :http://bmw-diesel.pl...zcz tłok#p32262
Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:59
no usterki są rożne z tym się nie spotkałem..ale z taką wadą raczej nie można jeździć dalej...
Napisany 22 kwietnia 2010 - 21:09
Napisany 22 kwietnia 2010 - 21:12
przy tym przypadku kompresja idzie do komory olejowej
Napisany 23 kwietnia 2010 - 09:37
Napisany 23 kwietnia 2010 - 21:11
Napisany 24 kwietnia 2010 - 09:37
Napisany 24 kwietnia 2010 - 17:24
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:12
Napisany 25 kwietnia 2010 - 11:11
Napisany 25 kwietnia 2010 - 11:13
zwalać głowice to są koszty
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 25 kwietnia 2010 - 11:17
Napisany 26 kwietnia 2010 - 09:26
Witam!Już wszystko przerobiłem w tym temacie jeśli go śledzisz. w głowicy napewno jest wszystko ok,szklanki,zawory,krzywki na klawiaturze. nawet wymieniłem 3 najgorsze szklanki i jedną sprężynę na zaworze i jest to samo.Po wekendzie majowym zwalam miche olejową i zobacze czy coś tam w niej nie pływa.Kolego jestem z okolic Grudziądza,przejedziesz Wisłe i Jestes u mnie! Chętnie spotkałbym się z Tobą,posłuchalibyśmy klekotu naszych klusek.