Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wymiana płynu chłodniczego a awaria lpg


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 25 kwietnia 2010 - 18:06

ma ktoś może na forum tanio chlodnice do 2.0 16v na handel? czy te na allegro po 200zl nowki zamienniki sa okej? stosowal ktos?

http://www.allegro.p...dnica_wody.html
Ja brałem od tego gościa i moge polecić za male pieniądze a chłodnica ok i 2 lata gwarancji

#22 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 04 maja 2010 - 17:22

Panowie a macie jakas instrukcje wymiany chłodnicy? nie trzeba nic tam demontowac? 2.0 16v klimatronic 95r.chyba nic sie nie stanie jak spuszcze cieply plyn i zaleje ten sam po wymianie, zadnego termoszoku?

#23 OFFLINE   tomek2009

tomek2009
  • 115 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 04 maja 2010 - 17:30

Panowie a macie jakas instrukcje wymiany chłodnicy? nie trzeba nic tam demontowac? 2.0 16v klimatronic 95r.chyba nic sie nie stanie jak spuszcze cieply plyn i zaleje ten sam po wymianie, zadnego termoszoku?

Demontaz i montaz jest bardzo prosty sM NAPENO DASZ SOBIE RADĘ nawet chyba gdzies na forum jest opisane jak i co a co do płynu to ja też wlałem stary tylko nie wlewałem do samego końca bo wiadomo że jakiś syf zawsze zleci.

#24 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 07 maja 2010 - 19:37

i jeszcze jedno ta kreska ponad stowka to jaka temperatura dokladnie? i czerwone pole to ile stopni? 120?

#25 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 07 maja 2010 - 23:41

Patrząc na skalę zegara temp. od 90*, kreski są co 2,5*. Wychodzi na to że pierwsza kreska powyżej 100* to 102* a czerwona 105*. Pomiędzy tymi kreskami (102*/ 105*) powinien włączyć się drugi bieg wentylatora chłodnicy.
Przydało by się sprawdzić w instrukcji czy faktycznie tak jest wyskalowana tarcza zegara temperatury.

#26 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 08 maja 2010 - 10:28

no wlasnie mi dochodzi do tej kreski ponad sto i chyba wlacza sie drugi bieg i schladza do stu, tak jakby chlodnica nie miala sily chlodzic (zaraz ja demontuje) w kolko jest 102 spada do 100 po chwili 102 i spada.... bo mi majster najmadrzejszy na mlawie gadal ze ta kreska to 110 a czerwone pole120 wtedy wychodzi, ze jakis czujnik siadl i w zlym momencie wentylator drugi bieg puszcza. ale jakby mi autko caly czas na 110 stopniach smigalo to juz by mi chyba dawno cos siadlo powazniejszego.

#27 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 15 maja 2010 - 09:41

zmienilem wklad termostatu ale problem nie zniknal.... dochodzi do 100 i lubi ta temperature trzymac, chlodnica pol zimna pol goraca.... jak juz sie nagrzeje to waz dolny i gorny jest twardy i goracy, nie wiem czy kupywac dzis chlodnice czy oszczedzac kase na cos innego????

#28 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 maja 2010 - 23:26

zmienilem wklad termostatu ale problem nie zniknal.... dochodzi do 100 i lubi ta temperature trzymac, chlodnica pol zimna pol goraca.... jak juz sie nagrzeje to waz dolny i gorny jest twardy i goracy, nie wiem czy kupywac dzis chlodnice czy oszczedzac kase na cos innego????


Jak masz węże twarde to nie wesoło bo można podejrzewać uszczelkę....

#29 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 16 maja 2010 - 16:07

sa twarde jak temp przekroczy 100 stopni dopiero a nie od razu po odpaleniu i po dodaniu gazu. ciekawe czemu tylko oba sa gorace a chlodnica zimna... we wtorek wymieniam chlodnice tak czy siak, czy zapchana nagrzewnica moze robic mi ten caly klopot??? bo ogrzewanie mi slabiutko chodzi i wiem, ze tez jest do wymiany ale narazie brak funduszy i majstra co ja wymieni. mial ktos klopoty z przegrzewaniem wlasnie przez nagrzewnice???

czy regeneracja listwy wtryskiwaczy obnizy pobor lpg???

#30 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 maja 2010 - 17:21

Przez pobór LPG trzeba rozumieć spalanie? :-) nie znacznie, za to dużo lepiej będzie pracował silnik

#31 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 16 maja 2010 - 17:29

No ja bym podejzewal tu pompe jesli ogrzewanie slabo dziala.Sprawdz raczej ta pompe a potem jesli jest ok! to mozesz szukac przyczyny w chlodnicy.

#32 OFFLINE   aniol1609

aniol1609
  • 31 postów
  • Dołączył: 02-02-2010

Napisany 18 maja 2010 - 20:25

wymiana chlodnicy bardzo prosta;) no i widac juz poprawe, silnik sie nie gotuje.