

wymiana płynu chłodniczego a awaria lpg
#1
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 15:20
#2
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 20:09
#3
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 20:27
#4
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 20:30
#5
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 20:44
#6
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 22:05
#7
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 22:13
#8
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 23:41
Termoty w V6 jak na razie spisują się bezbłędnie, choć pewnie kiedyś jakaś sztuka się trafi:)
W xev to rzeczywiście jakieś jaja z tą temp.
aniol1609 wydaje mi się że na pierwszy ogień do sprawdzenia jest termostat i chłodnica.
#9
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 23:54
Florek wymieniłeś ten termot na inny (jaki) i już jest ok??
Termoty w V6 jak na razie spisują się bezbłędnie, choć pewnie kiedyś jakaś sztuka się trafi:)
W xev to rzeczywiście jakieś jaja z tą temp.
aniol1609 wydaje mi się że na pierwszy ogień do sprawdzenia jest termostat i chłodnica.
Bardziej chłodnica bo termostat jak się psuje to otwiera się obieg i silnik jest niedogrzany a nie przegrzewa się. Ale sprawdzić nie zaszkodzi.
#10
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 00:21
W xev to chyba musi być naprawdę precyzyjny termostat bo otwiera się od 92 a pełne otwarcie ma ponad 100*. Wentylator chwyta już przy 95 i 105* - to wszystko jakoś musi ze sobą współgrać żeby na blacie było 92*, dla mnie to jest jakieś dziwne, no ale tak jest i trudno.
#11
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 00:53
#12
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 13:59
Ale na jakiej zasadzie działa nie mam pojęcia może wykorzystana jest rozszeżalnosc temperaturowa określonego stopu metalu.
Termostat - jak to jest zrobione:)
niby proste ale i precyzyjne.
#13
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 14:06



#14
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 16:50
#15
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:08
#16
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 21:33
jest moze ktos z okolic mławy??? potrzebuje jakiegos speca co rozbierze mi deske i naprawi ten uklad co puszcza cieple powietrze na kabine
#17
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 22:26
Ogrzewanie idzie przez zawór nagrzewnicy. Nagrzewnica jest drożna? Obie rurki (wej/wyj) muszą być gorące.Masz klimatronik?
#18
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 17:45
#19
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 18:00
Rurki gumowe z nagrzewnicy wychodzą też z przegrody - za silnikiem.
Drugi bieg coś 103-105*.
No nie ma bata jak płyn się gotuje to trzeba sprawdzić, termostat, chłodnicę, korek, pompę, wentylatory ostatnia opcja to głowica.
#20
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2010 - 13:53