

Omega B ściąganie w prawo
#21
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:31
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan
WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf
#22
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:32
Może trzyma któryś hamulec nie odbija do końca
#23
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:34
#24
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:52

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#25
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:57
#26
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2012 - 18:50
Ciśnienie miałem przód 2,4-2,5 atm z tyłu 2,7-2,8 atm
#27
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 15:44
#28
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2012 - 18:28
Ciśnienie miałem przód 2,4-2,5 atm z tyłu 2,7-2,8 atm
to chyba zaduże cisnienie.
#29
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2012 - 19:16
Ja przy silniku cięższym (v6) mam przy obciążeniu do 3 pasażerów i lekkim bagażu przód 2.0 tył 2.2; przy obciążeniu 5 pasażerów i lekkim bagażu przód 2.9 i tył 3.1 reszty nie pamiętam, ale jest chyba jeszcze jedna korekta bądź nie ma.
#30
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2012 - 16:31
#31
OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 09:23
Ciśnienie miałem przód 2,4-2,5 atm z tyłu 2,7-2,8 atm
to chyba zaduże cisnienie.
Tak mniej więcej podaje instrukcja na pełne obciążenie autka . Poprzedni właściciel latał na 2 atm i wyżerało ostro krawędzie opon . Niestety dzisiaj przy wymianie oponek okazało się , że lewa sprężyna pękła i wyjaśniła się sprawa ściągania autka - chyba.
Ps. Tak jak pisał poprzednik . Nie widać żeby autko było przechylone.
#32
OFFLINE
Napisany 05 września 2013 - 19:44
Omega przeszarpana na wszystkie strony tył przód 0 luzów, mimo wszystko ściąga na prawo. Koła po prostowaniu i wywarzaniu mimo to ściąga, przełożone koła na 195 r 15 mimo to ściąga, przy hamowanu nie ściąga. Łożyska na mcpersonach ok. kąty pochylenia kół ok.
Witam
Mam ten sam problem co dwie osoby przed mną w tym wątku. Jaja zaczęły się po wymianie kompletu tulei (Lemforder) z przodu. Jeżdżę już tak od 1,5 roku i skończyły mi się opcje.
Do cytatu powyżej dodam:
- Geometria ustawiana (przod ,tył) już w trzech warsztatach na nowoczesnych sprzętach. Nastawy wzorcowe.
- Nowe opony Fulda. Koła wyważone (2 x).
- Ściąga na komplecie letnim i zimowym.
- Auto nie bite, nigdy nie wpadło w jakaś koszmarną dziurę itd.
#33
OFFLINE
Napisany 05 września 2013 - 20:45
#34
OFFLINE
Napisany 05 września 2013 - 20:47
A katy pochylenia w normie?cała geometria ustawiona na cacy
#35
OFFLINE
Napisany 05 września 2013 - 20:49
#36
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2013 - 01:22
Tak, tylne prawe koło na granicy jak dobrze pamiętam. Będę wiercił temat do skutku bo irytuje mnie to.
Sorry ,że tak póżno , ale u mnie przyczyną problemów okazała sie zwrotnica od strony pasażera ( chyba tak sie nazywa) - leci do drążka poprzecznego
#37
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2013 - 21:47
Sorry ,że tak póżno , ale u mnie przyczyną problemów okazała sie zwrotnica od strony pasażera ( chyba tak sie nazywa) - leci do drążka poprzecznego
Zwrotnica

#38
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2013 - 22:30
Zwrotnica
, a co jej było??
przecież napisał - leci do drążka poprzecznego

#39
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 00:33
Ps . Z tą zbieżnością to jest tak , że niby jest , ale drze opony , bo zwrotka przeskakuje
#40
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 17:25
Zwrotnica nie może się wyrobić... Może conajwyzej się skrzywić od uderzenia lub peknac. A u Ciebie na 90% jest problem z tulejami wahacza...no po prostu się wyrobiła , jest luz i nie da się ustawić zbieżności , jazda z większą prędkościa , to dość wyraźne myszkowanie autka po drodze