


Totalny Spam
#541
OFFLINE
#542
OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 07:42
Kolejna historia...moj kolega mial Mondeo i narzekal. Kupil Passata i przestal.
Hehe dokładnie nic dodać...

Ford gó..o wort... nic na F sie nie kupuje...
Ehhhh..... zaściankowość....

#543
OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 14:01
Kolejna historia...moj kolega mial Mondeo i narzekal. Kupil Passata i przestal.
dokladnie

Mialem mondeo mk3 i tak sie dobrze jezdzilo, ze az moj kumpel kupil sobie drugie takie. Inny kupil sobie passata b5fl i to pedal gazu mu szwankuje to czujniki walka i walu to cos tam jeszcze... A tez mowil ze ford to wielkie G

#544
OFFLINE
#545
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 00:51
ale sie u was strasznie jezdzi........ masakra
jabys gaz cisnol w podloge to by bylo inaczej:p
#546
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 00:57

#547
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 00:58
ale juz wiem o co chodzi w tym eS
szkoda ze nie wiedziales jak cie wyprzedzalem przy 220;)
#548
OFFLINE
#549
OFFLINE
#550
OFFLINE
#551
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 18:57
FORUM FORDA
Wszystko juz zmienilem i niechodzi co robic????

#552
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 19:36
mondeo z delfi podzespolami straszne gowno generalnie autko i silnik sa ok ale podzespoly sa do d.... pompy wtryskowe sieadja czujniki cisnienia wtryski dla przyklady dieselek zaczyna sie balagan z pompa czyli wymieniasz pompe £500+wtryski £300+zbiornik paliwa i przewody i filtry wymieniasz lub pluczesz£????,cala impreza jesli w warsztacie okolo £2000 ,dla czego tyle bo pompa sie wyciera i zostawia opilki zapychajace wtryski itd jak wczesniej ,w uk to prawie sie tych aut nie robi tylko na grat ida,straszny syf. byly modele na boschu ale niewiem które roczniki to to byly ale jest ich niewiele,wczesniejsze modele td mialy problem z instalacja elektryczna tzn rozsypywala sie w rekach i =pb równiez mialem 3 mondeo i trzy scorpio i wszedzie cos robilem z kablami albo motorem po przez asb na blachach konczac g,generalnie ladne samochody wygodne ale nigdy wiecej forda niechce bo wdomu tez mam co robic, w beni niewiem jak to to chodzi ale napewno ma jakies kaprysy,
FORUM FORDA
Wszystko juz zmienilem i niechodzi co robic????
Ja akurat mialem 2.0 benzyne i w ciagu 10 miesiecy przejechalem 30k mil i co wymienilem to tylne amorki + laczniki stabilizatora,piaste tylna, lacznik stabilizatora przod i pompe wody. Nie licze eksploatacji jak olej, filtry itp. Jak sprzedawlem to mial 134k mil na liczniku i jezdzil jak ta lala.m Sprzedalem bo potrzebowalem pieniedzy.
#553
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 20:57
mondeo z delfi podzespolami straszne gowno generalnie autko i silnik sa ok ale podzespoly sa do d.... pompy wtryskowe sieadja czujniki cisnienia wtryski dla przyklady dieselek zaczyna sie balagan z pompa czyli wymieniasz pompe £500+wtryski £300+zbiornik paliwa i przewody i filtry wymieniasz lub pluczesz£????,cala impreza jesli w warsztacie okolo £2000 ,dla czego tyle bo pompa sie wyciera i zostawia opilki zapychajace wtryski itd jak wczesniej ,w uk to prawie sie tych aut nie robi tylko na grat ida,straszny syf. byly modele na boschu ale niewiem które roczniki to to byly ale jest ich niewiele,wczesniejsze modele td mialy problem z instalacja elektryczna tzn rozsypywala sie w rekach i =pb równiez mialem 3 mondeo i trzy scorpio i wszedzie cos robilem z kablami albo motorem po przez asb na blachach konczac g,generalnie ladne samochody wygodne ale nigdy wiecej forda niechce bo wdomu tez mam co robic, w beni niewiem jak to to chodzi ale napewno ma jakies kaprysy,
FORUM FORDA
Wszystko juz zmienilem i niechodzi co robic????
Ford jako jeden z pierwszych wszedl we wspolprace z Delphi wprowadzajac Common Rail w 2001 roku. VW sie wtedy wysmiewal, bo przeciez pompowtryskiwacze mialy byc hitem...po paru latach zmienili zdanie.
Niestety Delphi bylo pionierem w tej kwestii i jakbys nie wiedzial to ten system byl rowniez we francuskich autach, Nissanach, Fiatach i jak pamietam Kia, Hyundai, wiec nie jest to wina Forda.
Powodem najwiekszego zamieszania jest fakt, ze kazdy do tego pcha lapy (bo nie ma tam elektroniki), ale tylko 10% ludzi wie co robi.
Delphi wymaga wymiany pompy na zmodyfikowana wersje ktora sie nie wyciera. To uszkodzenie powoduje zapychanie sie wtryskow, ale niestety ludzie jak kon pod gore kombinuja z wymianami zaworow przelewowych jakby to cos pomoglo.
Piszac o Boschu piszesz o VP30/VP44 i te byly montowane w silnikach TDDI. Byly tez w BMW, Oplach, Audi i wielu innych w Europie i na swiecie.
A teraz kilka detali. Pompa Delphi to wydatek...1800zl, pompa VP30/VP44 to koszt 2600zl i tylko raz moze byc podlaczona do auta, bo sie z nim paruje.
Co do wtryskow to wlasnie jazda z uszkodzona pompa je uszkadza i nieprawda jest ze wtryski zmodyfikowano. Zmodyfikowano tylko pompe, a wlasciwie jej walek i jakos jezdze Mondeo z przebiegiem prawie 120 tys mil i nic mu nie dolega.
Co do tego, ze nikt tego nie naprawia...nie naprawia sie kazdego auta w ktorym naprawa wynosi wiecej niz auto i tyczy sie to kazdego. Popatrz na Vectry z uszkodzona pompa - nie wiecej jak 200-300 FUntow, tak samo Omegi i podobne i tylko Passaty sa warte kasy w jakim stanie by nie byly. Nie pisz, ze Ford jako jedyny nie jest naprawiany...Forda po prostu jest najwiecej na ulicach. Czy to Mondeo czy Focusa. Mondek to najpopularniejsze auto flotowe.
A odnosnie placzacych ludzi - wiekszosc z uporem maniaka daje auto mechanikom ktorzy nie powinni go ruszac lub sami bezmyslnie kupuja zaworki i potem becza. Kto wie jak to naprawiac naprawi raz a dobrze i jest spokoj.
A teraz mala wyliczanka. Mondeo z 2002-2003 roku moge kupic za 1000 Funtow z uszkodzona pompa (za 650 ostatnio kupilem Focusa tdci 02). Wlasnie przyszla mi NOWA pompa Delphi z Forda. Udalo sie upolowac taka za 300 Funtow. I po wyczyszczeniu wtryskow moglbym miec auto warte okolo 2000.
Napisz moze dokladniej co "sie rozsypuje" z instalacja, bo chetnie poslucham. Robilem troche tych aut i chetnie bym sie dowiedzial, bo nie mialem z tym problemu.
Osobiscie wole TDDI bo jest trwalszy i mimo drozszej pompy to ma jednomase i z wtryskami nie trzeba sie tyle bawic. Dla mnie dzieki temu uszkodzeniu moge kupic tanio auto ktore tanio naprawie i mam.
Roznica tez jest taka, ze za Focusa z 2001 roku place 125 Funtow podatku, ok 100 mniej ubezpieczenia niz za Omege i miesci mi sie w 5l ON w jezdzie mieszanej
#554
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:33
rety... ale lektura...

Pozdrawiam

#555
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:39
rety... ale lektura
:D nastepnym razem ciebie trzeba nawiedzic:D
Pozdrawiam
Widze zes byl i zes sie nie odzwal...
#556
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:45
#557
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:58
http://vwszrot.pl/index.php/archives/6
ah te niezawodne vw
Jak nie jak tak... Serek za niedlugo jak wyjdzie z bunkru smierdzacy ropa to sie wypowie o innej marce

#558
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 22:07
To on w ogole wychazi?Serek za niedlugo jak wyjdzie z bunkru

No nie dali mi takiej mozliwosciWidze zes byl i zes sie nie odzwal...

#559
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 22:18
Czasami... Ola wtedy wie, ze idzie, bo rope czuc...To on w ogole wychazi?
:D
To byl czy nie byl?No nie dali mi takiej mozliwosci
#560
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 22:35
Juz ja wiem co tam tjuningujeto sie wypowie o innej marce

http://moto.allegro....1504959532.html
Byl.To byl czy nie byl?
