

Tunig silnika X20XEV co można praktycznie w nim zmienić!!
#1
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 11:32
#2
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 11:38
napsiać nowe mapy...
wsadzić tłoki z Hondy...
odetkac wydech...
poszukać reszty w sieci...
w PL jest jedna Vectra z ładnie podłubanym X20XEV coś pod 180KM
jednym słowem mówiąc - NIEOPŁACALNE!
i nie zakładaj dwóch taki samych tematów!

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#3
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 12:59
#4
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 13:50
#5
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 13:53
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 14:10
http://images.google...p=21&tbs=isch:1
troszke krotki link:D
#9
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 14:17
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 15:56

#12
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 16:02
#13
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 18:20
i gdzie można kupić kolektor barankowy do omegi bo do vectry to light??
#14
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 18:41
no ale jak mówię - -to wszystko już jest w tym dziale :szukaj2:
#15
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2010 - 09:03
jakbys przejrzał dział tunning pod kątem x20xev to byś widział - kolektora nie kupisz, musisz zorbić,
Kupisz kupisz. Ja kupiłem więc jest to wykonalne. Do tego potrzeba jest mieć pieniądze. Ja mój zestaw (wałki i kolektor) kupiłem za 1600zł.
Nie potrzebna jest przeróbka softu. Wręcz w XEV jest ona zbędna. Jedyne co ci może realnie dać mocy to obróbka mechaniczna. Ja po wymianie samych wałków mam 147 ps. Jeszcze muszę tylko "portki" wymienic i zobaczymy.stożkowy dać ci inny dzwięk, bez głębszych przeróbek, a wałki nawet jak uda Ci się kupić gdzieś na ebay to bez przeróbki softu nic Ci nie dadzą
Zeby ukrócić ew. spór z Roozgą czy czip cos da czy nie da, to to, ze nie da wiem od własciciela Gecko Cars w Poznaniu który jak wszyscy wiedzą ma corsę A z silnikiem XEV i kręcił zabójcze czasy na 1/4.:pokoj:
Ja myslałem kiedys o założeniu turbiny z LEH-a. Wszak wszystko pasuje, wystarczy dokupic osprzęt z uturbionego brata XEV-a i jazda.
#16
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2010 - 09:18

Ja nic nie mam zamiaru spierać się o chipy bo przy takich przeróbkach wg mnie nie jest on potrzebny.
Gdzieś chyba lordzik pokazywał linki do auta xev z wałkami od xer i przeróbką softu - już teraz nie pamiętam.
co do turbo to tak czy inaczej zaleca się kute tłoki i korby bo standardy mogą tego nie przetrzymać w tak wiekowym silniku.

Leh jak leh ale silników z turbo było więcej: LER i LET też miały. A rózniły się nie tylko ECU ale i częściami osprzętu oraz właśnie tłokami i korbami.
Ogólnie zastanowić się trzeba czy nie lepiej całego LEHa przełożyć a nie tylko osprzęt turbo itd
#17
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2010 - 09:30

#18
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2010 - 09:39
pękła mu obudowa
pokrywy zaworów
no to też słaby punkt opla - oszczędności, oszczędności
nie wiecie przypadkiem czy obudowy pokrywy rozrządu z asterek z turbo nie są wykonane z alu lub czegoś innego niż plastik??