

P1345 2.2dti problem
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2010 - 15:56
#23
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2010 - 17:39
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 19:50
Koszt całkowitej naprawy czyli wymiana korpusu, sterownika i pełna kalibracja , przy okazji czyszczenie kolektora ssącego wymiana uszczelek, sprawdzenie rozrządu to 3200pln:jump:.
Tak więc się wykosztowałem :szpital:ale mam prawie nową pompę.
#26
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 22:45
#27
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:06
Ale teraz to przynajmniej wiem że mam jakieś konie pod maską, bo w porównaniu z tym co było (to dzień od nocy).
Przestroga mechanika: Nasze paliwa na stacjach są zbyt suche a przede wszystkim te niby ulepszone, i do tych pomp zalecane jest dodawanie do ON oleju do silników dwusuwowych (dobrej marki, NIE MIXOL) w proporcjach 1:100 .
Tak więc wydaje mi się że trzeba zaopatrzyć się w takowy olej i dolewać do każdego tankowania.
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 18:10
mixol nie jest zły
Podobno się nie spala całkowicie, ale to ja tylko słyszałem.
#30
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:27
#31
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 18:13
#32
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 18:22
#33
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 19:50
#34
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 20:30
#35
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 05:42
I tak też uczynię. Dziś rano wpadłem na pomysł, aby nie odpalać silnika, tylko pozostawić na włączonych kontrolkach. Kontrolka silnika pojawiła się na 20 sekund i zgasła ( bez odpalania), sam już nie wiem o co kaman!zobacz podłączenie czujnika obrotów wału.
#36
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 13:44
silnik juz chodzi jak zegareczek, poczatek wtrysku ustawiony a to bylo powodem problemu opisanego wyzej, w dodatku okazalo sie ze sa do wymiany uszczelniacze na mostkach wtryskiwaczy bo paliwo bylo jak smola, teraz jeszcze dzieje sie cos takiego ze od 3 tys obr zapala sie check i przestaje przyspieszac tylko ciekawe jest to ze nie robi tego na 1 biegu, na jedynce zamyka obrotomierz i check sie nie zapala,
#37
OFFLINE
Napisany 14 września 2010 - 17:05
#38
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 13:52
Rafi, zrobiłeś tak, jak mówiłem? Jeśli to nie pomoże, naprawa mechaniczna pompy wtryskowej. Poczytaj jeszcze na forum VKP wpisując w szukajkę p1220.
zrobilem ale dalej to samo, tylko mi sie wydaje ze to cos ze sterowaniem turbiny bo jak lece z gorki puszczam pedal gazu wrzucam nizszy bieg i kontrolka tez sie zapala jak wejdzie na wyzsze obroty, na tempomacie jak lece pod gorke np. na 5 biegu to zapala sie na 2 sek i gasnie, zauwazylem ze na jednym zaworze od podcisnien na dole nie ma tego gumowego kolanka z tym okraglym "czyms" tylko jest goly krociec i moze cos tam sie zasyfilo bo nie mam oslony silnika tej od dolu i ostatnio jak popadal deszcz to prawie w kazdej wiekszej kaluzy kontrolka sie zaswiecila, z moja poprzednia omka 2.2dti przez ponad poltora roku zero jakichkolwiek problemow i teraz czlowiek zielony przy tym silniku,
#39
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 15:54
#40
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 17:17
silnika)po dodaniu gazu nic sie nia dzialo samochod sie dusi a obroty nie rosna oraz strasznie kopci.Po podlaczeniu auta pod komputer pojawil sie blad P1220 czy ktos mogl by mi podpowiedziec co moga takie objawy oznaczac w polaczeniu z tym bledem czy moze to byc czujnik polozenia walu czy moze pompa ?