Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

P1345 2.2dti problem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
40 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 09 kwietnia 2010 - 09:01

Dzisiaj jadę zapisać się na wizytę.

#22 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2010 - 15:56

Do mnie facet przyjechał i w 2h zrobił bez wyciągania pompy.

#23 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 09 kwietnia 2010 - 17:39

sterownik tak to da rady, ale mechaniki to na pewno nie...

#24 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 kwietnia 2010 - 19:43

To jest jasne...

#25 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 19 kwietnia 2010 - 19:50

A więc omega odebrana od mechanika:D, a przyczyną tej usterki był uszkodzony sterownik, zniszczony korpus pompy no i oczywiście czujnik też był już na wykończeniu.
Koszt całkowitej naprawy czyli wymiana korpusu, sterownika i pełna kalibracja , przy okazji czyszczenie kolektora ssącego wymiana uszczelek, sprawdzenie rozrządu to 3200pln:jump:.
Tak więc się wykosztowałem :szpital:ale mam prawie nową pompę.

#26 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 19 kwietnia 2010 - 22:45

no mysle ze sporo przepłaciłeś... ale najwazniesze ze chodzi już. warte to kazdej ceny

#27 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:06

Nie wiem czy przepłaciłem, mam całą pompę nową oprócz wałka i membrany.
Ale teraz to przynajmniej wiem że mam jakieś konie pod maską, bo w porównaniu z tym co było (to dzień od nocy).
Przestroga mechanika: Nasze paliwa na stacjach są zbyt suche a przede wszystkim te niby ulepszone, i do tych pomp zalecane jest dodawanie do ON oleju do silników dwusuwowych (dobrej marki, NIE MIXOL) w proporcjach 1:100 .
Tak więc wydaje mi się że trzeba zaopatrzyć się w takowy olej i dolewać do każdego tankowania.

#28 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 kwietnia 2010 - 16:37

mixol nie jest zły

#29 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 kwietnia 2010 - 18:10

mixol nie jest zły


Podobno się nie spala całkowicie, ale to ja tylko słyszałem.

#30 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 kwietnia 2010 - 20:27

nic sie nie spala calkowicie, nawet ON. dlatego zadaniem oleju jest m.in. wyłapywanie efektów spalania i w dislu zaraz robi sie on czarny, nawet po wymianie.

#31 OFFLINE   Barbapapa

Barbapapa
  • 4 postów
  • Dołączył: 13-04-2009
  • Skąd: CCH/DJE

Napisany 17 maja 2010 - 18:13

Witam. Mam pytanko odnośnie powyższego błędu P1345. Od ponad półroku zapala mi się kontrolka silnika, po diagnostyce komputerowej wykazuje w/w błąd. Dziwnym jest fakt, że kontrolka zapala się tylko i wyłącznie po dłuższym (7-8 godzinnym) postoju po odpaleniu silnika i gaśnie po około minucie, lub gaśnie przy przygazowaniu. Poza tym nie zapala się podczas jazdy ...

#32 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 17 maja 2010 - 18:22

No to trochę dziwne a czy po odpaleniu nie szarpie silnikiem?

#33 OFFLINE   Barbapapa

Barbapapa
  • 4 postów
  • Dołączył: 13-04-2009
  • Skąd: CCH/DJE

Napisany 17 maja 2010 - 19:50

Nic nie szarpie. Pracuje poprawnie i wystarczy przygazować , jak już pisałem i kontrolka gaśnie. Dlatego też jestem zdziwiony tymi Twoimi objawami. Pomyłki ze zczytaniem błędów nie mogło być.Tym bardziej że po skasowaniu błędu, rano ponownie wywaliło ...

#34 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 17 maja 2010 - 20:30

U mnie rozleciała się cała pompa wewnątrz i dlatego został uszkodzony czujnik obrotów wałka pompy. U ciebie może być tylko zły styk na gnieździe pompy i\lub zobacz podłączenie czujnika obrotów wału.

#35 OFFLINE   Barbapapa

Barbapapa
  • 4 postów
  • Dołączył: 13-04-2009
  • Skąd: CCH/DJE

Napisany 18 maja 2010 - 05:42

zobacz podłączenie czujnika obrotów wału.

I tak też uczynię. Dziś rano wpadłem na pomysł, aby nie odpalać silnika, tylko pozostawić na włączonych kontrolkach. Kontrolka silnika pojawiła się na 20 sekund i zgasła ( bez odpalania), sam już nie wiem o co kaman!

#36 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2010 - 13:44

Ja mam cos takiego ze odpala na dotyk chodzi rowno ale jak sie doda gazu zapala sie check i na kompie P1220, do tego kopci jak parowoz i kreci sie tylko do 1500obr, jescze jedno, na OP-COM pokazuje ze poczatek wtrysku powinien byc 4.7 a jest 0.9, czy to moze byc powod usterki?

silnik juz chodzi jak zegareczek, poczatek wtrysku ustawiony a to bylo powodem problemu opisanego wyzej, w dodatku okazalo sie ze sa do wymiany uszczelniacze na mostkach wtryskiwaczy bo paliwo bylo jak smola, teraz jeszcze dzieje sie cos takiego ze od 3 tys obr zapala sie check i przestaje przyspieszac tylko ciekawe jest to ze nie robi tego na 1 biegu, na jedynce zamyka obrotomierz i check sie nie zapala,

#37 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2010 - 17:05

Rafi, zrobiłeś tak, jak mówiłem? Jeśli to nie pomoże, naprawa mechaniczna pompy wtryskowej. Poczytaj jeszcze na forum VKP wpisując w szukajkę p1220.

#38 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 września 2010 - 13:52

Rafi, zrobiłeś tak, jak mówiłem? Jeśli to nie pomoże, naprawa mechaniczna pompy wtryskowej. Poczytaj jeszcze na forum VKP wpisując w szukajkę p1220.


zrobilem ale dalej to samo, tylko mi sie wydaje ze to cos ze sterowaniem turbiny bo jak lece z gorki puszczam pedal gazu wrzucam nizszy bieg i kontrolka tez sie zapala jak wejdzie na wyzsze obroty, na tempomacie jak lece pod gorke np. na 5 biegu to zapala sie na 2 sek i gasnie, zauwazylem ze na jednym zaworze od podcisnien na dole nie ma tego gumowego kolanka z tym okraglym "czyms" tylko jest goly krociec i moze cos tam sie zasyfilo bo nie mam oslony silnika tej od dolu i ostatnio jak popadal deszcz to prawie w kazdej wiekszej kaluzy kontrolka sie zaswiecila, z moja poprzednia omka 2.2dti przez ponad poltora roku zero jakichkolwiek problemow i teraz czlowiek zielony przy tym silniku,

#39 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 września 2010 - 15:54

To może być przyczyną twojego problemu, podmień ten zaworek na drugi i zobacz czy też tak będzie, a filterek którego nie masz musi być bo do zaworku dostaje się piasek i go niszczy.

#40 OFFLINE   klimczak2308

klimczak2308
  • 7 postów
  • Dołączył: 15-08-2010

Napisany 07 grudnia 2010 - 17:17

Witam wszystkich jestem tu nowy mam do was taka sprawe dzis rano zapalila mi sie lampka o jakiej usterce w samochodzie zaczely skakac obroty pomiedzy 600 a 1000 (nie rowna praca
silnika)po dodaniu gazu nic sie nia dzialo samochod sie dusi a obroty nie rosna oraz strasznie kopci.Po podlaczeniu auta pod komputer pojawil sie blad P1220 czy ktos mogl by mi podpowiedziec co moga takie objawy oznaczac w polaczeniu z tym bledem czy moze to byc czujnik polozenia walu czy moze pompa ?