z zalozonym ciegnem. Zawleczki nie wyjmowalem.
to tak trza siły ja ruszałem nakładając klucz płaski 18 na ramie zaworu upustowego..ale podłącz do gruszki ciśnienie z kompresora i zobacz czy chodzi i wraca do końca..
Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:11
z zalozonym ciegnem. Zawleczki nie wyjmowalem.
Napisany 24 kwietnia 2010 - 17:49
Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:19
Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:52
Napisany 24 kwietnia 2010 - 19:07
No moja to ciagle jest zamulona, zdarza jej sie w ogole nie jechac ale sa tez krotkotrwale napady mocy kiedy to jedzie jak trzeba. Tez musze posprawdzać te przewody czy sa szczelne wszystkie..
Napisany 01 maja 2010 - 14:11
Napisany 01 maja 2010 - 20:15
Teraz dziwne sprawy sie dzieja turbo od 2500 tys obrotow dopiero startuje normalnie juz mi sil brakuje do tego samochodu
Napisany 01 maja 2010 - 21:39
Teraz dziwne sprawy sie dzieja turbo od 2500 tys obrotow dopiero startuje normalnie juz mi sil brakuje do tego samochodu
Napisany 02 maja 2010 - 15:07
Napisany 10 maja 2010 - 15:17
Napisany 12 maja 2010 - 15:21
Problem tkwil w turbo.
Napisany 14 maja 2010 - 01:38
Napisany 14 maja 2010 - 08:13
Sorki za post pod postem. Odlaczylem przeplywomierz i samochod jezdzi tak samo. Czy to znaczy, ze przeplywomierz skonczyl juz swoj zywot? Bo wydaje sie, ze bez niego powinien wolniej jezdzic.. a jezdzi tak samo.