Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie zawsze taka sama moc.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
54 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:11

z zalozonym ciegnem. Zawleczki nie wyjmowalem.


to tak trza siły ja ruszałem nakładając klucz płaski 18 na ramie zaworu upustowego..ale podłącz do gruszki ciśnienie z kompresora i zobacz czy chodzi i wraca do końca..

#42 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 24 kwietnia 2010 - 17:49

No u mnie sie okazalo, ze to nie upust turbo. Nadal nie wiadomo co

#43 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:19

u mnie to tez nie ten zawor. zdjalem ciegno i ruszalem tak jak radzil Rafi i chodzi ale strasznie duzo sily trzeba by to ruszyc. slychac ze sprezyna w "gruszce" pracuje. Chcialbym posprawdzac szczelnosc wezy od intercoolera, podpowie ktos jak sprawdzic to czy sa szczelne? Nie powiem ze moja omega ma calkowitego mula, po prostu czasem dlugo sie zastanawia zanim przyspieszy ale podkreslam czasem...

#44 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:52

No moja to ciagle jest zamulona, zdarza jej sie w ogole nie jechac ale sa tez krotkotrwale napady mocy kiedy to jedzie jak trzeba. Tez musze posprawdzać te przewody czy sa szczelne wszystkie..

#45 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 kwietnia 2010 - 19:07

No moja to ciagle jest zamulona, zdarza jej sie w ogole nie jechac ale sa tez krotkotrwale napady mocy kiedy to jedzie jak trzeba. Tez musze posprawdzać te przewody czy sa szczelne wszystkie..


U mnie też było tak że raz miała moc a raz nie dzisiaj miałem trasę 150 km w jedną stronę i narazie wszystko ok, byle nie zapeszyć. A problem chyba polegał na złym podłączeniu przewodów podciśnienia bo zrobiłem to według instrukcji Wicka i jeszcze wymieniłem ten filterek i dziś oma ładnie leciała.

#46 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 01 maja 2010 - 14:11

Teraz dziwne sprawy sie dzieja turbo od 2500 tys obrotow dopiero startuje normalnie juz mi sil brakuje do tego samochodu

#47 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 01 maja 2010 - 20:15

Teraz dziwne sprawy sie dzieja turbo od 2500 tys obrotow dopiero startuje normalnie juz mi sil brakuje do tego samochodu


a próbowałeś bez przepływki...pojeżdzić

#48 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 01 maja 2010 - 21:39

Teraz dziwne sprawy sie dzieja turbo od 2500 tys obrotow dopiero startuje normalnie juz mi sil brakuje do tego samochodu


Tryb Awaryjny...... na kompa go, u mnie takie objawy powodował źle ustawiony kąt wtrysku (początek tłoczenia)

#49 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 02 maja 2010 - 15:07

A bez przepływki to on bedzie w ogole jechal? Musze znalezc kogos z komputerem od opli bo na tej wiosce nikt nie ma i jest tylko ten zwykły ktory nie pokazuje wszystkich wartosci..

#50 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 10 maja 2010 - 15:17

Sorki za post pod postem. Odlaczylem przeplywomierz i samochod jezdzi tak samo. Czy to znaczy, ze przeplywomierz skonczyl juz swoj zywot? Bo wydaje sie, ze bez niego powinien wolniej jezdzic.. a jezdzi tak samo.

#51 OFFLINE   dareme89

dareme89
  • 96 postów
  • Dołączył: 04-02-2009

Napisany 11 maja 2010 - 11:16

jak jest walnieta to powinien jezdzic lepiej bez.

#52 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 12 maja 2010 - 10:03

Problem tkwil w turbo. Do zamkniecia - pora na chip ! :D

#53 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 maja 2010 - 15:21

Problem tkwil w turbo.


czyli co nie tak z tym Twoim turbo??

#54 OFFLINE   jfk123

jfk123
  • 34 postów
  • Dołączył: 30-09-2009

Napisany 14 maja 2010 - 01:38

Szczerze? Nie mam pojecia. Zaprowadzilem do magika ktory zrobil to w 3 godziny a zaplacilem 250 złotych.. Lepsze 250 złotych niz nerwy ktore stracilem u trzech innych mechanikow, ktorzy chyba nie wiedzieli co robia

#55 OFFLINE   robaczek

robaczek
  • 310 postów
  • Dołączył: 05-09-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 maja 2010 - 08:13

Sorki za post pod postem. Odlaczylem przeplywomierz i samochod jezdzi tak samo. Czy to znaczy, ze przeplywomierz skonczyl juz swoj zywot? Bo wydaje sie, ze bez niego powinien wolniej jezdzic.. a jezdzi tak samo.


bez przepływki to jest muł na starcie tak do 2000 obr
ale później tak samo się kula
Kuba