

Wymiana listwy wtryskowej Valtek
#1
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 14:07
#2
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 14:27
Niewiem jaka masz instalke, ale 350zł za wymiane listwy ( valteka ) i kalibracje to troche duzo, ale z drugiej strony gaziarze tez musza z czegos zyc.
Mozesz to zrobic sam, ale musisz troche ogarnac temat > w przypadku staga niebedzie to trudne
#3
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 14:49
#4
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 15:04
Potem musisz zagrzac auto do temp ok 90 C >> laczysz sie ze stagiem i robisz autokalibracje a potem ustwiasz auto na drodze.
Najpierw poczytaj instrukcje staga z 2 razy >> konkretnie/autokalibracja i ustawianie na drodze (bo sam musisz wiedziec o co biega) a reszte ci doradzimy.
Instrukcja:
http://www.ac.com.pl...200Stag-300.pdf
Na upartego jak zalozysz nowa taka sama listwe (zakladajac swoje dysze ze starej) to tez auto bedzie jezdzic, ale pasuje ustawic na nowo po jak ci rozwali mape pb to bedziesz musial na kompa jechac.
Kup taka sama listwe ( niewiem jaka masz, ile ohm-owa)
Lub doloz kilka zl i kup wtryski magic jet > sa lepsze, tylko tu musialbys juz dysze sam dopasowac odpowiednio.
#5
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 15:10

I jeszcze jedno pytanie mam zoltek valteki czy moge kupic czerwone??
mam zoltek 1ohm...a te czerwone sa 3 ohm... wiec nie da rady ?
#6
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 15:30
Zolte sa 1ohm i sa szybsze. Czerwone maja 3ohm > kup zolte jak takie byly.I jeszcze jedno pytanie mam zoltek valteki czy moge kupic czerwone
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 16:09
(pomierz opornosc >wszystkie maja miec taka sama)
http://www.swistak.p...kowa-Wawa.html#
Podmienisz cewke i nic niemusisz kalibrowac (chyba, ze masz juz bardzo duzy przelot na tych wtryskach, to warto je wymienic, ale raczej na cos lepszego za nieduza doplata)
Mam zdjecia jak sie siaga te cewki to jak chcesz to wieczorem ci przesle.
#9
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 16:20

#10
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 18:08
#11
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 18:19
a jak moge zmierzyc ta opornosc?
#12
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 19:58
#13
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 20:31
#14
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 21:10
Foty:
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 21:50
#17
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 07:24

Jeszcze jedno pytanie przed zdjeciem cewki te dlugie sruby odkrecac z tej listwy ?? czy tylko zdjac cewke i wyczyscic oczywiscie nie odkrecajac imbusow. Czekam na odpowiedz
czy zostawic tak jak na zdjeciu drugim ??
#18
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 08:05
Jak chcesz wyczyscic i rozebrac wtryskiwacz to sciagnij cewki i odkrec te trzpienie "dlugie sruby" Uwazaj, zebys niepogubil sprezynek.Jeszcze jedno pytanie przed zdjeciem cewki te dlugie sruby odkrecac z tej listwy czy tylko zdjac cewke i wyczyscic oczywiscie nie odkrecajac imbusow. Czekam na odpowiedz
Jak niechcesz czyscic to wymien tylko jedna cewke.
Tu widac plomby na fotce i tych imbusow nieruszaj (sciagnij tylko segery i cewka zejdzie)
#19
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 08:36
#20
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 09:02
Trzeba i nietrzebaDzieki za odpowiedz ale jak rozkrece te dlugie sruby to nie trzeba bedzie potem ustawic itp

Imbusem sie reguluje skok tloczka dlatego niemozna tego ruszac,.