

Czy jest znaczna różnica miedzy silnikiem 3.0 a 3.2 ????
#1
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 09:03
#2
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 10:10
#3
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 10:45
Popatrz na dane >>> 3.2 ma wiekszy moment obr i to bardziej czuc niz te 7 km.
#4
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 11:25
#5
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 11:48
bierz ta 3.0 mniejsze koszta w utrzymaniu
3,2 V6 tam sa cewki potrojne a tu cewka koszt polowy cewek 3,2
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 12:37
Bierz lepsza techniczniebierz ta 3.0 mniejsze koszta w utrzymaniu
#8
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 14:37
Bierz lepsza technicznie
jak mam to zrozmiec??? lepsza technicznie 3,2 V6 bo ma 7 PS wiecej i 20Nm wiecej
czy lepszy technicznie silnik 3.0 bo ma proste rozwiazania i jest prosty jak obsluga cepa??
#9
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 15:37
Chodzi mi lepszy stan ogolny samochodu (a wybor silnika postaw na drugim miejscu)jak mam to zrozmiec? lepsza technicznie 3,2 V6 bo ma 7 PS wiecej i 20Nm wiecej
Widze, ze chcesz kupic 3.2, ale obawiasz sie wyzszych kosztow utrzymania.
Przemysl wszystkie za i przeciw.
#10
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 15:48

lendio.Ja nie boje sie 3.2 tylko po prostu znajomy ma na sprzedaz omege 3.0 full wypas z 2000r za 14 tys ze zrobionym miesiac temu rozrzadem tylko szklanka stuka i w moim odczuciu cos nie tak jest bo po przejazdzce nie zrobila na mnie szalu i na koledze ktory jezdzil rok czasu 3.2 tez nie zrobila szalu
#11
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 15:54
Szklanka, czyli chodzi ci o popychacz ?Ja nie boje sie 3.2 tylko po prostu znajomy ma na sprzedaz omege 3.0 full wypas z 2000r za 14 tys ze zrobionym miesiac temu rozrzadem tylko szklanka stuka i w moim odczuciu cos nie tak jest bo po przejazdzce nie zrobila na mnie szalu i na koledze ktory jezdzil rok czasu 3.2 tez nie zrobila szalu
Jak cos stuka to sie niepchaj, bo moze wyjsc co innego jeszcze.
Jak niema instalcji gazowej (tego niewiem )to cena niejest wcale okazyjna.
#12
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 16:18
Co z tego, że cewki droższe i 2 katy i 2 sondy więcej? Troszkę więcej może wyjść podczas naprawy, ale co ile to się robi? Jeśli w ogóle... Równie dobrze w 3.0 może się coś popsuć. Co tego z tego co mówił Genas spalanie na mniejszym poziomie jak 3.0.
#13
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 17:59
Inne kolektory wydechowe - brak pękania i nieszczelności, co w 2,5 i 3.0 jest nagminne.
Górna miska olejowa bez uszczelki - składana na pascie - zero problemów z wyciekami a niemal każda wcześniejsza fałka tam popuszcza.
Brak EGRu
Zmian jest pewnie więcej. Większość z nich przekłada się na wyższą kulturę pracy.
Jednak nie nastawiaj się wyłącznie nad silnikiem. Szukaj auta w dobrym stanie.
#14
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 18:00
#15
OFFLINE
Napisany 05 września 2011 - 01:51
Mówicie ze 3.2 mocniejsze bo wiecej KM i NM...
Więc dlaczego suche dane techniczne mówią że to jednak 3.0 jest zrywniejsze ?
(sprint do 100 Km/h)
Ktoś rozwieje moje wątpliwości ?

#16
OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 18:59
Chciałbym odświerzyc troche ten temat i nawiązać do osiągów..
Mówicie ze 3.2 mocniejsze bo wiecej KM i NM...
Więc dlaczego suche dane techniczne mówią że to jednak 3.0 jest zrywniejsze ?
(sprint do 100 Km/h)
Ktoś rozwieje moje wątpliwości ?
a mógłbyś przedstawić te dane i podać źródło?
#17
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 00:26
3.2 218KM przy 6000 i 290Nm przy 3400 ... sprint 0-100Km/h 9.0s ?
Żródła : Wikipedia i autocentrum.
#18
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 06:33
3.0 211KM przy 6000 i 270Nm przy 3400 ... sprint 0-100 Km/h 8.5s
3.2 218KM przy 6000 i 290Nm przy 3400 ... sprint 0-100Km/h 9.0s ?
Żródła : Wikipedia i autocentrum.
bo to wygląda na porównanie 3.0 manual vs 3.2 automat
PS a na autocentrum w ogóle nie patrz jeżeli chodzi o takie dane bo jest tam sporo błędów
#19
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 20:47
dla sedana automat:
3,0 ma 9,5 do setki, top speed 238
3,2 ma 9,0 do setki, top speed 240
#20
OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 00:56
A tak pozatym to wiadomo , "papier" przyjmie wszystko..

PS. Suche dane techniczne są nawet mimo masy i automatu dosyć kruche..
