1. kupiłem drugą już omcie 18.09,
2. olej w płynie, także dwie głowice do zdjęcia,
3. uszczelki pod głowica ok, okazało się że wymiennik ciepła rąbniety - oczywiście juz jest nowy,
4. planowanie i sprawdzanie głowic,
5. rozrząd komplet,
6. wszystkie łatwo dostępne uszczelniacze i simeringi,
7. wszystkie płyny,
8. wszystkie filtry,
9. dwa łączniki w zawieszeniu
10. simerblocki w wahaczach
11. wczoraj zakończyłem proces czyszczenia układu wodnego (polecam karczer + ludwik)
12. mycia silnika,
13. aby nic nie skrzypiało zdjęli wszystkie rolki od paska klinowego i ładnie nasmarowali
14. dziś zatankowałem na full
pozostało mi jeszcze wymienić przednią szybę i będzie omcia wyglądać jak nowa (dostała po drodze z Beneluxu kamieniem)- niestety w Polandzie takiej nie ma i przyjedzie dopiero w przyszłym tygodniu
gdyby kogoś interesowało, to za całość opisaną powyżej zapłaciłem 4 tysie.