

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie
#17661
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2011 - 22:42
#17662
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2011 - 23:33

I niech mi nikt nie mówi że się nic nie poprawiło bo przestał się mulić na LPG a i dużo głośniejszy nie jest.
I przy okazji zabawy z wydechem poczyniłem przygotowania do przeróbki na dwie rurki

2,6 R6 z odkręconym wydechem przed katami

Jutro z rana tankowanko LPG do pełna i trochę PB i wyjazd na narty na Kamieńsk

#17663
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 01:36
taaaaa na pewno.... w trasie V-ka w Omedze może i spali 10-12 LPG ale w mieście musisz liczyć od 15LPG w takiej 3.0 kombi w automacie to 17 do 20 kilku na setke więc tymbardziej w takich warunkach zimowych.
A ja dziś umyłem na mrozie kluchę ale powoli mam dość pomimo iż pięknych ale profil 40 opon daje w kość po polskich dziurach.
Jestem przeciwnikiem LPG. Tylko oszczędni zakładają LPG

Żeby nie było ot to zalanie do pełna Pb 95.
#17664
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 02:09
jest juz taki temat gdzie sie wyklucaja nad wyzszoscia gazu nad benzyna lub benzyny nad gazemJestem przeciwnikiem LPG. Tylko oszczędni zakładają LPG .Osobiście jak bym miał v6 tylko bena .
Żeby nie było ot to zalanie do pełna Pb 95.

ja dzisiaj dowiedzialem sie ze poloska od 2.5 nie pasuje do 2.0


#17665
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 08:56
to fakt i pisałem o tym na forum..poloska od 2.5 nie pasuje do 2.0

najprościej to chyba kompletne wahacze przełożyć.. do mojej wrzuciłem od angola w bdb stanie i po problemie z tarczami kotwicznymi, ręcznym, tulejami itp... bynajmniej na jakiś czas..


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#17666
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 10:12
#17667
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 11:55
to fakt i pisałem o tym na forum..
najprościej to chyba kompletne wahacze przełożyć.. do mojej wrzuciłem od angola w bdb stanie i po problemie z tarczami kotwicznymi, ręcznym, tulejami itp... bynajmniej na jakiś czas..
z racji tego , ze w tej omedze co ja robilem wewnwtrzny przegub byl padniety a zewnetrzny wporzadku, to wewnetrzny poszedl od 2.5 razem z poloska a zewnetrzny od 2.0

#17668
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 12:00

#17669
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 12:01
#17670
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 17:00
#17671
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 17:50
#17672
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 18:26
Ja zalałem do pełna płynu do sprysków, podładowałem aku i sprawdziłem poziom wszystkich płynów
wymiana filtra p.pylkowego i powietrza w viki. przecywplylkowy byl w tragicznym stanie i jeszcze zle zalozony. potem myjnia na szybko. trzeba drzwi pasazera wymienic bo ruda zrobila swoje
#17673
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 19:11

#17674
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 19:51

Zrobione jakieś 300 km i znów tankowanko LPG do pełna w celu zmierzenia. Okazało się że po wycięciu katalizatorów na takiej samej trasie spaliła ok 5-6 litrów mniej. Czyli jakieś 1,5-2 L/100 spadło spalanie LPG i auto lepiej przyśpiesza.
#17675
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 19:56

Oprócz tego tankowanko i trochę przeczyściłem pod maską

#17676
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 20:31

#17677
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 21:26
Zero ściągacza i tylko jeden młotek


Edit: Przepraszam sąsiadów, że się nasłuchali przy niedzieli jak zając łoji w omę młotkiem i wypowiada słowa typu





#17678
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 12:55

#17679
OFFLINE
#17680
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 16:53