
Ciekawe czy niczego nowego nie popsułem :hmm:

Napisany 13 stycznia 2011 - 23:04
Napisany 13 stycznia 2011 - 23:06
Napisany 14 stycznia 2011 - 12:09
Napisany 14 stycznia 2011 - 12:35
Sprzedałem Omegę, zakupiłem BMW 525 TDS
Napisany 14 stycznia 2011 - 14:27
Co dokładnie robiłeś z wtryskami?... remont wtrysków
Napisany 14 stycznia 2011 - 18:23
Napisany 14 stycznia 2011 - 18:49
Napisany 14 stycznia 2011 - 19:22
Napisany 14 stycznia 2011 - 19:31
To Ty też z nią nie gadaj.Cewka WN powiedziała że nie będzie ze mną gadać
Napisany 14 stycznia 2011 - 21:47
tylko jak bedziesz zmienial wysokosc przodu nie zapomnij poluzowac sruby od duzej tulejiPopełniłem abgrejd zawieszenia i dziś w podręcznej skrzynce narzędziowej ląduje ten oto klucz
Napisany 14 stycznia 2011 - 21:49
To Ty też z nią nie gadaj.
Popełniłem abgrejd zawieszenia i dziś w podręcznej skrzynce narzędziowej ląduje ten oto klucz
Napisany 14 stycznia 2011 - 22:17
To Ty też z nią nie gadaj.
Popełniłem abgrejd zawieszenia i dziś w podręcznej skrzynce narzędziowej ląduje ten oto klucz
Napisany 14 stycznia 2011 - 22:51
Napisany 14 stycznia 2011 - 23:17
Napisany 14 stycznia 2011 - 23:24
Spoko loko. Trzeba pamiętać, że wraz z nadejściem pory zimowej wraz z kołami 18' i springami KW zmieniałem też zawiechę na serięzapomnij poluzowac sruby od duzej tuleji
będzie stosowna fota w klubowych omegachpoka poka
Napisany 15 stycznia 2011 - 09:36
Napisany 15 stycznia 2011 - 11:29
Napisany 15 stycznia 2011 - 12:21
Wymieniłem podświetlenie zegarów i kompa na normalne (czyli żarówki). Jakość obecnie produkowanych diód pozostawia wiele do życzenia i miałem dość wymiany co miesiąc-dwa.
Zacząłem robić listę zakupów (wiosenne roboty przy furze w celu dokończenia projektu itd.) - głowa mnie boli
Napisany 15 stycznia 2011 - 14:08
Napisany 15 stycznia 2011 - 14:33
napisz co planujsze