Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38437 odpowiedzi na ten temat

#15501 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2010 - 21:17

Czyżby Cię nasza wczorajsza rozmowa do modów skłoniła?


Heh no cos trzeba bylo porobic w koncu wolny weekend ;)

Dzisiaj ciag dalszy tyle ze na luzie czyszczenie osprzetu i przekladka do drugiego kolektora. Zaraz ide szorowac to dalej. Wicek piszesz o portingu to lepiej zobacz co sie dzieje z tylu przepustnic :D srubokretem idzie to tylko wyczyscic a Wy o jakichs szlifach piszecie jak tu kazdy ma gratis pare mm syfu :D

Dodany obrazek

a tu drobna przekładka

Dodany obrazek

Tak samo zobacz wicek co dzieje sie na tylnim zaworze jakie tam sa jeb... duze sruby i jaki syf...

Dodany obrazek
Dodany obrazek

daj znac czy cos to dalo, bo tez nosze sie z zamiarem takiej modyfikacji :) i chce zeszlifowac ranty z przepustnicy zwiekrzajac troche przelot


jutro zrobie fote "na silniku" i zobaczysz ze jest roznica w rozmiarze bo co do odczuc to watpie aby sie poprawilo ;)

- Pytanie za 100 pkt. Czy ten plastik na gorze kolektora od podcisnienia powinien miec drozne 4 wejscia (na nim jest dodatkowo nakladany napis ecotec) ?? Bo 2 duze i jeden maly sa drozne (duzo syfu i tak wylecialo) a jeden maly srodkowy za cholere nie moge przepchac wiec pytanie czy on ma byc zblokowany czy nie ?? :)

- Czy dmuchajac w odme (za silnikiem) w duzy otwor powietrze powinno wyleciec malym otworem ?? Czy to innaczej dziala ?? :)

#15502 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2010 - 21:21

Będę się bawił z tym w Viki, to zrobię porting jednej i drugiej :) Także i to przede mną.

#15503 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2010 - 22:07

- Pytanie za 100 pkt. Czy ten plastik na gorze kolektora od podcisnienia powinien miec drozne 4 wejscia (na nim jest dodatkowo nakladany napis ecotec) Bo 2 duze i jeden maly sa drozne (duzo syfu i tak wylecialo) a jeden maly srodkowy za cholere nie moge przepchac wiec pytanie czy on ma byc zblokowany czy nie

- Czy dmuchajac w odme (za silnikiem) w duzy otwor powietrze powinno wyleciec malym otworem Czy to innaczej dziala


wszystkie maja byc drozne, te duze ida gdzies do srodka kolektora , te male maja otwory w przepustnicy, albo odwrotnie nie pamietam, ja to czyscilem srodkiem do czysczenia gaznikow i kompresorem ilosci syfu byly niesamowite.

#15504 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2010 - 23:15

wszystkie maja byc drozne, te duze ida gdzies do srodka kolektora , te male maja otwory w przepustnicy, albo odwrotnie nie pamietam, ja to czyscilem srodkiem do czysczenia gaznikow i kompresorem ilosci syfu byly niesamowite.


Wlasnie przeczytalem X tematow z tego forum jak i u konkurencji. Ludzie w postach nawet z 2005 roku pisza ze tez mieli nie drozne prawe cienkie wejscie w tym plastiku od kolektora ssacego. Za kazdym razem jak ktos pytal czy tak ma byc nikt nie byl w stanie odpowiedziec.

Zalalem otwor silną chemia na noc, zobaczymy czy cos sie udrozni...

#15505 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2010 - 23:30

zaraz w trase do Łodziaków na kręgle


Do Łodziaków z OKP? A dlaczego ja nic o tym nie wiedziałem? :kat:



 


#15506 OFFLINE   BzQ

BzQ

    Duszna KIA

  • 1 184 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 06:34

- Pytanie za 100 pkt. Czy ten plastik na gorze kolektora od podcisnienia powinien miec drozne 4 wejscia (na nim jest dodatkowo nakladany napis ecotec) Bo 2 duze i jeden maly sa drozne (duzo syfu i tak wylecialo) a jeden maly srodkowy za cholere nie moge przepchac wiec pytanie czy on ma byc zblokowany czy nie


Wszystkie mają być drożne. Krańcowe idą do przepustnicy a środkowe do kolektora (do tego cycka co wchodzi w kolektor a w nim są 4 otwory - 2 większe i 2 mniejsze i te mniejsze się najczęściej zatykają).

Do wyczyszczenia tego wszystkiego polecam Ci dimmer :) Miałem taki sam syf, poleżało w dimmerze godzinkę i schodziło delikatnie pędzlem, później tylko opłukać wodą, wysuszyć i gotowe :)

#15507 OFFLINE   MadMan

MadMan

    ...S6...

  • 88 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 07:23

Chcialbys moze ST na kiere zamiast tego Opla? Zrob fotke jak to wyglada bez znaczka...


Kolego dzisiaj wrzucę dokładne fotki :D. A bez znaczka nie wygląda w ogóle:laugh:

#15508 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2010 - 07:30

Wszystkie mają być drożne. Krańcowe idą do przepustnicy a środkowe do kolektora (do tego cycka co wchodzi w kolektor a w nim są 4 otwory - 2 większe i 2 mniejsze i te mniejsze się najczęściej zatykają).

Do wyczyszczenia tego wszystkiego polecam Ci dimmer :) Miałem taki sam syf, poleżało w dimmerze godzinkę i schodziło delikatnie pędzlem, później tylko opłukać wodą, wysuszyć i gotowe :)


U mnie zewnetrzne ida do przpustnicy (te grubsze) a lewy cienki idzie wlasnie w to okragle miejsce pod spodem i wylatuje przez 2 male dziurki jednoczesnie. Natomiast 2 cienki prawy wlasnie za cholere nie moge przpechac mimo ze wkladam dlugi cienki drut i zadnego syfu tam nie wyciaga, wydaje sie ze dochodzi do konca i tlucze o koniec plastiku wiec juz sam nie wiem co jest nie tak :rolleyes: Dalem na noc srodek do porzepychania kibli ktory jak wiadomo jest bardzo mocny i niestety nic sie nie dzieje dalej zapchane. Szkoda ze tego badziewia nie da sie otworzyc.

Co to jest dimmer ?? :p

#15509 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 września 2010 - 07:49

U mnie zewnetrzne ida do przpustnicy (te grubsze) a lewy cienki idzie wlasnie w to okragle miejsce pod spodem i wylatuje przez 2 male dziurki jednoczesnie. Natomiast 2 cienki prawy wlasnie za cholere nie moge przpechac mimo ze wkladam dlugi cienki drut i zadnego syfu tam nie wyciaga, wydaje sie ze dochodzi do konca i tlucze o koniec plastiku wiec juz sam nie wiem co jest nie tak :rolleyes: Dalem na noc srodek do porzepychania kibli ktory jak wiadomo jest bardzo mocny i niestety nic sie nie dzieje dalej zapchane. Szkoda ze tego badziewia nie da sie otworzyc.

Co to jest dimmer ?? :p


obydwa musza byc drozne.




 


#15510 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2010 - 08:04

obydwa musza byc drozne.


Ok to ostatnie pytanie i nie zasmiecam tematu. Czy ten otwor ktory mam niedrozny odpowiada za EVAP ? czy moze to miec zwiazek z tym ze zawsze rano za 1 razem auto nie odpala (efekt jak by paliwa za malo dostawal pchodzi na 300 obr i po 2 sek gasnie), Drugie odpalenie zawsze juz idealne i tak przez caly dzien az znow musze rano odpalic. Czy moze byc tak ze paliwo cofa mi sie przez noc do zbiornika lub cos jest zapowietrzone ? Jak dobrze pamietam rano przekrece zaplon ze 2 razy i poczekam chwile to odpala (tak jak by pompka doprowadzila paliwo). Bo wyeleminowalem juz mase rzeczy swiece, kable pompa tez nowa a dalej to samo. Bledow brak. Tak tylko gdybam czy to moze miec zwiazek ? :)

#15511 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 08:28

Ok to ostatnie pytanie i nie zasmiecam tematu. Czy ten otwor ktory mam niedrozny odpowiada za EVAP ? czy moze to miec zwiazek z tym ze zawsze rano za 1 razem auto nie odpala (efekt jak by paliwa za malo dostawal pchodzi na 300 obr i po 2 sek gasnie), Drugie odpalenie zawsze juz idealne i tak przez caly dzien az znow musze rano odpalic. Czy moze byc tak ze paliwo cofa mi sie przez noc do zbiornika lub cos jest zapowietrzone ? Jak dobrze pamietam rano przekrece zaplon ze 2 razy i poczekam chwile to odpala (tak jak by pompka doprowadzila paliwo). Bo wyeleminowalem juz mase rzeczy swiece, kable pompa tez nowa a dalej to samo. Bledow brak. Tak tylko gdybam czy to moze miec zwiazek ? :)


Mam ten sam problem w 2,5
W 3,0 też miałem zatkane a takiego efektu nie mam czyli nie to.
ten kanał co masz zatkany jest do par paliwa i masz zatkane te 2 dziurki w tym okrągłym czymś na środku jak przetykałem powietrzem to non stop się to zatykało bo tyle syfu w tym kanale jest igła, cleaner, dłubanie i dmuchanie.
Żeby nie było OT.
Umyłem i pojechałem na spota
za chwile idę rozbierać kolektory dolotowe 3,0v6 może porting zrobię.

#15512 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2010 - 08:34

Mam ten sam problem w 2,5


jak wlewam wode w 2 cienki ktory nie jest zatkany to na dole woda wylatuje przez te dwie male okragle dziurki na spodzie wiec obie sa na 100% drozne a drut w tej zatkanej dochodzi az do samego konca plastiku wiec juz zglupialem :confused:

za chwile idę rozbierać kolektory dolotowe 3,0v6 może porting zrobię.


Tez chcialem ale nawet srub od klapek nie moge odkrecic. Zapieczone tak ze przy odkrecaniu glowka sruby sie ukreca i odechcialo mi sie portingu, pozatym nie mam z kad dremel pozyczyc...

Zeby nie robic OT dzisiaj 3 czesc robot czyli dokupienie wezy od lpg i przeniesienie wtryskow na boki kolektora (byly przykrecone do tej pory na nim i niezbyt estetycznie to wyglada :D)

#15513 OFFLINE   Cody667

Cody667

    Reborn From Chaos

  • 308 postów
  • Dołączył: 11-02-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 17:42

Naprawiłem wyświetlacz komputerka, a raczej wsadziłem po prostu nowe żarówy ;) 3,61 za sztukę w serwisie Opla ;)

#15514 OFFLINE   BzQ

BzQ

    Duszna KIA

  • 1 184 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 19:22

Przegoniłem do Krakowa i z powrotem, test 200km/h zrobiony ;)

Poprawiłem kierownicę (po zbieżności lekko w prawo była) dokupiłem brakujące zapinki nadkola, wyczyściłem zaciski przód (szukam cały czas czemu przy hamowaniu mi lekko ucieka w prawo - na razie bez efektu) Kupiłem płyn hamulcowy i jutro wymienię (przy okazji może gdzieś się zapowietrzyło to się odpowietrzy)

No i pozbyłem się pierdzenia wydechu (wywaliłem strumienice a co wstawiłem to nie powiem :p jak się będzie podobało to na zlocie przy odpowiedniej motywacji pewnie wygadam :D) Efekt - banan na ryju przez resztę dnia - teraz grzechem byłoby wstawić sportowy tłumik :D Zajebardzo mi się teraz podoba :)

Jakby ktoś chciał mam strumienice w dobrym stanie do opchnięcia (będą zaraz w dziale sprzedam)

A no i zestroiłem car-audio i przed zlotem już nie ruszam :D (i znowu banan na ryju :D )

Lukasboss - dimmer to takie ustrojstwo do usuwania uporczywego brudu (tak pisze na etykiecie). Ja wiem tyle że pięknie się tym czyści silniki, jak również dywaniki w samochodzie a nawet skórę (rozcieńczając w odpowiednich proporcjach oczywiście) A co do Twojego problemu - nie masz gdzies kompresora pod ręką? Ja też nie mogłem przetkać to najpierw zmiękczyłem dimmerem a później kompresor i wydmuchało elegancko :D

#15515 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2010 - 19:33

Do Łodziaków z OKP?

Nie ;) ogólnie do Łodzi:) a w sumie niezły pomysł by OKP (Łódzkie) sie spotkało i w kregle ponapie...ało ...
dzis odebrałem przesyłke,duzy zbiornik na spryski przyszedł ;) niebawem montaz sprysków :)

#15516 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 19:43

No i pozbyłem się pierdzenia wydechu (wywaliłem strumienice a co wstawiłem to nie powiem jak się będzie podobało to na zlocie przy odpowiedniej motywacji pewnie wygadam ) Efekt - banan na ryju przez resztę dnia - teraz


A wygadasz się tym co nie jadą i mają problem pierdzącego fiata 125p po wydłubaniu katów.
odkręciłem pompę ABS DX ale nic tam nie zastałem ciekawego wiem że poprzedni właściciel miał z nią problem bo nie potrafił zdjąć wtyczki i całą połamał.

#15517 OFFLINE   BzQ

BzQ

    Duszna KIA

  • 1 184 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2010 - 19:48

A wygadasz się tym co nie jadą i mają problem pierdzącego fiata 125p po wydłubaniu katów


Wygadam ale po zlocie :) (a żeby było śmieszniej to wychodzi taniej niż wstawienie strumienic w obudowie imitującej katalizator - przynajmniej w Kielcach :D )

#15518 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 września 2010 - 19:52

Wygadam ale po zlocie :) (a żeby było śmieszniej to wychodzi taniej niż wstawienie strumienic w obudowie imitującej katalizator - przynajmniej w Kielcach :D )


BzQ nie wygadasz :D wszelkie prawa zastrzeżone a wyszło do Ciebie ode mnie :p

A co do tematu:
- wyczyszczona skóra
- wyprana podsufitka

#15519 OFFLINE   pskidu

pskidu
  • 46 postów
  • Dołączył: 12-07-2010
  • Skąd: Oława

Napisany 20 września 2010 - 20:38

W końcu wyregulowałem krokowca od gazu... mniejsza moc ale w końcu po zatankowaniu na próbę 13,5l LPG (30zł) przejechałem narazie 110km i dalej jedzie :) Jestem zadowolony z rezultatu bo wcześniej palił 20l LPG/100km...

#15520 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2010 - 20:55

Wjechałem dziś po raz pierwszy na swój własny, prywatny i tylko mój kanał :D