

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie
#14921
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 14:47
#14922
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 14:53

#14923
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 15:45
#14924
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 16:16
#14925
OFFLINE
#14926
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 18:43
nie wiem nawet jak wyglada kolektor wydechowy w tym dieslu, ale Ty uwazaj z tymi cudowaniami, bo jak na przyklad skamienialy sylikon do wydechow trafi do wirnika turbiny, to bedzie aaaaapokalipsa...Po 2 nieudanych próbach łatania rurki od kolektora do czujnika EGR (1 raz taśma do łatania tłumików - ciśnienie wywiało i spaliny popaliły, a za 2 razem Sylikon wysokotemperaturowy także wywiany przez ciśnienie) Udało mi się zaślepić ujście Kolektora i czujnik EGR
Napiszę poradnik jak na wpół-profesjonalnie zaślepić to dziadostwo

#14927
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 18:53
Spoko wygląda. Tak trzymać

Tylko te kratki przy halogenach zmień. Ja będe na diach je wymieniał
#14928
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:00


Będzie ładna porada do B
#14929
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:11
#14930
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 19:52
ja to wymieniam wycieraczki co roku , nigdy nie czekam az sie zaczna rozsypywac
Ja też ale te nawet roku nie wytrzymaly...
#14931
OFFLINE
#14932
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 20:30


#14933
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 20:32
zatankowałem a już uciekło gdzieś 260km hmm

#14934
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 20:44
2,5v6 Nic nie robiłem tylko sprzątanie, mycie woskowanie
#14935
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 20:45
ja tez tak mam ostatnio na oparach jadeDzisiaj zostały potwierdzone moje obawy odnośnie opony. Jednak nadaje się do Więc w gąszczu wydatków i nieplanowanego wydawania kasy, trzeba dodatkowo kupić dwie oponki 235/45/17


#14936
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 21:44
Może masz zbyt dużą/małą mieszankę powietrza ?Wymieniłem filierek gazu i ustawienie 50zł mniej a dalej prycha do 2 tyś obrotów a jak depnę do spodu to i czasem strzeli ;/
#14937
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2010 - 22:17
Po 2 nieudanych próbach łatania rurki od kolektora do czujnika EGR (1 raz taśma do łatania tłumików - ciśnienie wywiało i spaliny popaliły, a za 2 razem Sylikon wysokotemperaturowy także wywiany przez ciśnienie) Udało mi się zaślepić ujście Kolektora i czujnik EGR
Napiszę poradnik jak na wpół-profesjonalnie zaślepić to dziadostwo
A to się wszystko tak ładnie Tigerem lepi

#14938
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 07:51
#14939
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 08:44
Może masz zbyt dużą/małą mieszankę powietrza ?
no nie bardzo ustawiali mi to chyba z 1h i koleś mówi że instalacja zła do silnika bo faktycznie 2generacji a tu już raczej sekwencja powinna być ;/
a do tego jeszcze źle coś z dolotem jest inaczej powinien być chyba muszę pozbierać kasę na sekwencje
a tak po za tym to za chwile tankuje i jadę pozwiedzać krk
#14940
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2010 - 10:06
Mam taki sam silnik jak Ty i mam też 2 gen i wszystko jest w porządku. Ostatnio na spocie dowiedziałem się, że muszę zamontować emulator 5volltowy do sondy lambdy bo mam za dużą dawkę powietrza = większe spalanie gazu... i nie równa praca silnika na benzynie...bo faktycznie 2generacji a tu już raczej sekwencja powinna być ;/