Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38437 odpowiedzi na ten temat

#5361 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 12 października 2008 - 11:34

robilismy to we dwóch bo te dyfry sa ciezkie troszke

cos o tym wiem, szpera jezdzi u mnie w bagazniku juz ze 2 tygodnie (brak czasu)

no i te 24 leszki nas spowalnialy.

to mi moze zejsc jeszcze dluzej :mrgreen:


robota przyjemna bo wiesz co bedziesz mial hehe ja tylko w 2.0 ale sie oplacalo.

a z czasem sie dłuży bo z kanalu ja robilem brak dobrych narzedzi i rece mdleja bo trzymasz je nonstop w górze i troszke nerwow poszlo ale teraz :driver: gitt

#5362 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2008 - 11:37

a z czasem sie dłuży bo z kanalu ja robilem brak dobrych narzedzi i rece mdleja bo trzymasz je nonstop w górze i troszke nerwow poszlo


no domyslam sie... jakim olejem zalales? motul 90pa?


 


#5363 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 12 października 2008 - 11:43

a z czasem sie dłuży bo z kanalu ja robilem brak dobrych narzedzi i rece mdleja bo trzymasz je nonstop w górze i troszke nerwow poszlo


no domyslam sie... jakim olejem zalales? motul 90pa?


ja niezalewalem bo jak kupilem go to gosciu juz go zalal jakims syntetykiem ja sie niedopytalem ale chyba bede go zmienial tylko musze sie dopytac jaki olej on wlal... tylko ze gosc pojechal do niemiec po auta i niewiedomo kiedy wroci

#5364 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 11:44

robilismy to we dwóch bo te dyfry sa ciezkie troszke

cos o tym wiem, szpera jezdzi u mnie w bagazniku juz ze 2 tygodnie (brak czasu)

no i te 24 leszki nas spowalnialy.

to mi moze zejsc jeszcze dluzej :mrgreen:


robota przyjemna bo wiesz co bedziesz mial hehe ja tylko w 2.0 ale sie oplacalo.

a z czasem sie dłuży bo z kanalu ja robilem brak dobrych narzedzi i rece mdleja bo trzymasz je nonstop w górze i troszke nerwow poszlo ale teraz :driver: gitt


Jak lata Ci w 2.0 16v..??Może jakiś filmik podglądowy ?? :mrgreen: :twisted: :wink:

#5365 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 11:44

dyfrem

ktos pokaze co to jest i gdzie sie to montuje..??

az mnie zaciekawil ten pomysl... :twisted:

bylem oblokac w warsztacie omke jak wyszlo malowanie i.....


jest git... :peace: :peace: :yes_yes: :yes_yes: :piwo: :piwo: :piwo: :diable:

#5366 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 12 października 2008 - 11:50

Jak lata Ci w 2.0 16v..??Może jakiś filmik podglądowy ?? :mrgreen: :twisted: :wink:[/quote]

moze w tygodniu nagram jakis film i go podepne.

a lata super moim zdaniem lepiej przyspiesza i jest zrywniejsza no i 2 kola naraz sie kreca hehe :grin:

#5367 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2008 - 11:53

ktos pokaze co to jest i gdzie sie to montuje..??


http://www.tas-moto....leksykon&id=502


 


#5368 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 12:05

miałem sprzedać omege ale sprzedałem mietka a w rozliczeniu przygarnąłem astre :mrgreen:

#5369 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 13:11

a ktos pokaze gdzie sie montuje ten dyfer.:p ciekawi mnie to ze niby zapobiega poslizgowi na sliskich nawierzchniach..przydalo by sie w zimie.. :twisted:

#5370 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 października 2008 - 15:37

dyfrem

ktos pokaze co to jest i gdzie sie to montuje..??

az mnie zaciekawil ten pomysl... :twisted:

bylem oblokac w warsztacie omke jak wyszlo malowanie i.....


jest git... :peace: :peace: :yes_yes: :yes_yes: :piwo: :piwo: :piwo: :diable:



wymieniasz caly tylny most - najprosciej z polosiami. odkrecasz wal od dyfra, odkrecasz chyba 3 czy 4 sruby mocujace most, odkrecasz polosie od kol (6 albo 7 srub - tylko dobry imbus jest potrzebny !!!) zeby bylo prosciej mialem zdjete wydechy,.



ciekawi mnie to ze niby zapobiega poslizgowi na sliskich nawierzchniach



co dyfer ze szpera ? raczej pomaga w poslizgach bo 2 kola na raz pala :mrgreen:




 


#5371 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 15:50

Bawiłem się filtrem odmy i zapowietrzyłem sprzęgło.... K :censored: wa Polak potrafi. Jak się okazało zrzuciłem zawleczkę blokującą połączenie węży i wystrzeliło aż miło zalewając pół silnika płynem hamulcowym. Po odpowietrzeniu okazuje się, że sprzęgło łapie wyżej a pedał jest wyczuwalny. Do ideału tylko szumiące łożysko wymienić i zmienić padakę na 3.0 :razz:

#5372 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2008 - 16:38

wymieniasz caly tylny most - najprosciej z polosiami. odkrecasz wal od dyfra, odkrecasz chyba 3 czy 4 sruby mocujace most, odkrecasz polosie od kol (6 albo 7 srub - tylko dobry imbus jest potrzebny !!!) zeby bylo prosciej mialem zdjete wydechy,.

chyba, że kupisz dyfer z innym przełożeniem, wtedy musisz bawić się z przekładaniem wkładu. Ja właśnie tak zrobiłem kupiłem dyfer ze szperą od 3.0 i teraz leżyd od miesiąca w garażu i w rzadnym warsztacie nikt nie chce się podjąć takiej przeróbki. :bad:

#5373 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 października 2008 - 17:20

wymieniasz caly tylny most - najprosciej z polosiami. odkrecasz wal od dyfra, odkrecasz chyba 3 czy 4 sruby mocujace most, odkrecasz polosie od kol (6 albo 7 srub - tylko dobry imbus jest potrzebny !!!) zeby bylo prosciej mialem zdjete wydechy,.

chyba, że kupisz dyfer z innym przełożeniem, wtedy musisz bawić się z przekładaniem wkładu. Ja właśnie tak zrobiłem kupiłem dyfer ze szperą od 3.0 i teraz leżyd od miesiąca w garażu i w rzadnym warsztacie nikt nie chce się podjąć takiej przeróbki. :bad:



to rzezba w go****. w klekotach bylo inne przelozenie.




 


#5374 OFFLINE   zyga_wr

zyga_wr
  • 175 postów
  • Dołączył: 24-08-2008
  • Skąd: Września
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2008 - 20:35

A ja dzisiaj założyłem nowe żarniki D2S 6000K :mrgreen: (dziękuję koledze Exec za doradzenie).

#5375 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 12 października 2008 - 21:46

Bawiłem się filtrem odmy i zapowietrzyłem sprzęgło.... K :censored: wa Polak potrafi. Jak się okazało zrzuciłem zawleczkę blokującą połączenie węży i wystrzeliło aż miło zalewając pół silnika płynem hamulcowym. Po odpowietrzeniu okazuje się, że sprzęgło łapie wyżej a pedał jest wyczuwalny. Do ideału tylko szumiące łożysko wymienić i zmienić padakę na 3.0 :razz:


Zainwestuj w dyferek ze szpera a zobaczysz jak ta padaka obraca kolami :evil: :evil: :evil:

Mialem kiedys bmw e 30 2.0 r6 tam bylo chyba 129kucy i tez szpere zakladalem ale tak dupka nie majtala... w sumie omka ma dupeczke dluzsza wieksza i ciezsza i moze dlatego wiecej frajdy z jazdy jest???

Jest tylko jeden problem z ta szpera :censored: :censored: kto teraz zarobi na gumki ...?!?!?! hehehehehe

#5376 OFFLINE   G.R.Z

G.R.Z
  • 189 postów
  • Dołączył: 01-05-2007
  • Skąd: daleko

Napisany 12 października 2008 - 21:48

odebrałem swoją nową omke od bartekb :grin: jest jeszcze kupe roboty przy niej ale myśle że będzie ok :bigok:

#5377 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 października 2008 - 17:35

Po tym jak urwał mi się napinacz paska alternatora (klinowego), wymieniłem ów napinacz i pasek i szarpnąłem sie na nowy rozrząd wraz z pompa wodną.

#5378 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 października 2008 - 17:41

Po tym jak urwał mi się napinacz paska alternatora (klinowego), wymieniłem ów napinacz i pasek i szarpnąłem sie na nowy rozrząd wraz z pompa wodną.


ile dales za rozrzad i gdzie..



a ja hmm poskladalem padake...

wypolerowalem wyszlifowalem..i jeszcze raz wypolerowalm..jutro przyklejanie listew na drzwi zalorzenie progow i odnowienie czerni plastikow..i wyjazd z warsztatu..az sie milo patrzy na nia teraz..aaa i nagralem nowa cd do omki..do lansu po miescie.. :cool:

wrescie nie mam nigdzie rdzy.. :smiech:

#5379 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 października 2008 - 18:03

Po tym jak urwał mi się napinacz paska alternatora (klinowego), wymieniłem ów napinacz i pasek i szarpnąłem sie na nowy rozrząd wraz z pompa wodną.


ile dales za rozrzad i gdzie..



a ja hmm poskladalem padake...

wypolerowalem wyszlifowalem..i jeszcze raz wypolerowalm..jutro przyklejanie listew na drzwi zalorzenie progow i odnowienie czerni plastikow..i wyjazd z warsztatu..az sie milo patrzy na nia teraz..aaa i nagralem nowa cd do omki..do lansu po miescie.. :cool:

wrescie nie mam nigdzie rdzy.. :smiech:








Żebyś nie zapomniał tylko wstawić fotek jak Ci to wyszło :wink:

#5380 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 października 2008 - 18:07

wrescie nie mam nigdzie rdzy..

Już niedługo... :twisted: