

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie
#37141
OFFLINE
#37142
OFFLINE
Napisany 19 września 2015 - 23:30

#37143
OFFLINE
Napisany 20 września 2015 - 17:07
#37144
OFFLINE
Napisany 20 września 2015 - 19:47
Miałem wcześniej 2.6 w manualu teraz mam 3.0 i gorzej mi się jeździ automatem. Na trase jest za***isty bo ma długie przełożenia i można lajtowo sobie smigać z wysoką predkością a do miasta nie mam przekonania do niego. Do tego poci mi się z kazdej storny skrzynia i czasami przy redukcji jest mocne uderzenie
są plusy i minusy...
Rumak,
Znam wrażenia jak sie jezdzi automatem, ktory poprostu psuje cała jazdę,do tego poprostu bierze k***ica!!tak,znam
Ale obecnie odpukać,jadąc moim autem nawet jako kierowca zmianę biegu czuć tylko (słuchać) po obrotach silnika.Skrzynia chodzi ''perfekt'' Naprawdę

Jadąc takim automatem to poprostu patrzę se jak gosc z obok pasa męczy/szarpie gałę a Ja wyciagam gila z nosa, żeby mieć zajecie

Jechałem taxi mercedesem z 2010

Ja osobiście widze manual, ale tylko dla potrzeby driftu, chociaz automatem też(amatorsko) da sie popiłować,oczywiscie bez powiedzmy poważnego driftowania

Edytowany przez marek_kloss, 20 września 2015 - 19:58.
cenzura - nie wychwycił automat
#37145
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 11:09

#37146
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 12:57
#37147
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 16:02
#37148
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 18:56
Ustawiona zbieżność przód i tył. Ale żeby nie bylo tak fajnie to przy okazji wleciał nowy drążek regulacji prawy tył bo przy starym śruba powiedziała papa..
Ja tam, apropo zbieżności sie dowiedzialem ze w Gdańsku jest serwi co odwrotnie montuje elementy układu sterowania/kierowniczego

Drze łacha do dzisiaj

Edytowany przez digi, 21 września 2015 - 18:56.
#37149
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 19:27
#37150
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 19:33
Dare łacha nadal

Majstry,jeno brak rekramy

Opowiedział mi to kolega Forumowy.

#37151
OFFLINE
Napisany 21 września 2015 - 20:35
Dzisiaj zalanie płukanką AR2820, po 20 minutach zlanie z olejem. Wymiana oleju Agip Sint 5W40 i dolanie AR9100, wraz z kilometrami będę czekał na efekty.

Dzisiaj także wymieniłem tzw. prosiaki z Omegi A po małej modyfikacji. Było dość ciężko, gruma rozwarstwiła się i musiałem mocniej przygrzać palnikiem. Na fotkach porównanie starych i nowej. Wczoraj na noc włożyłem tuleje do zamrażarki a przy wkładaniu wysmarowałem ludwikiem. Weszły bez problemu żabą.


Przy rozkręcaniu spotkały mnie dwie niespodzianki:
- dystans z tyłu mam nie 16mm a 22mm

- mam set zawiechy do omegi: amory Sachs i sprężyny Eibachy, obniżające 30/20, zestaw był w całości sprzedawany, takie info po numerach na necie znalazłem
Edytowany przez TomEk WRO, 21 września 2015 - 20:36.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#37152
OFFLINE
Napisany 24 września 2015 - 09:37


#37153
OFFLINE
Napisany 24 września 2015 - 20:15
- rozkleiłem przednie lampy i wymieniłem uchwyty odbłyśnika
- wyczyściłem od wew. klosz - zauważyłem że tylko w Bflach brudzą się, w OB nie
- wyciągnąłem soczewkę i w jej miejsce włożyłem gładką soczewkę bo w ksenonach jest prążkowana. Bardzo fajne teraz jest odcięcie światłocienia, ładna abberacja chromatyczna. Ostre odcięcie w tym przypadku nie zabrało kilku metrów widoczności. Niestety aparat w telefonie zrobił słabe zdjęcia i nie ma co pokazać
- przy okazji spolerowałem lampy i wymieniłem gówniane ledy z postojów na żarowki Philips WV Ultra i kierunkowskazów na Philips Silver Vision
- wizyta na SKP celem ustawienia świateł i okazało się, że ustawiając uchwyty trafiłem w prawidłową wysokość. Chociaż diagnosta a raczej pseudodiagnosta stwierdził, że po co ustawiać jak ksenon sam się ustawi...
- zaspawanie dziurki w wydechu i naprawa dekla ostatniego tłumika
- wymiana opon
- ustawienie/sprawdzenie zbieżności i kątów zawiechy




Edytowany przez TomEk WRO, 24 września 2015 - 20:20.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#37154
OFFLINE
Napisany 24 września 2015 - 21:05

#37155
OFFLINE
#37156
OFFLINE
Napisany 26 września 2015 - 11:50

#37157
OFFLINE
Napisany 27 września 2015 - 12:32
Sprawdzony poziom oliwy w aftomacie i uzupełniony nieco bo coś ubyło nieznacznie.
Reszta płynów ustrojowych w normie, można śmigać dalej

#37158
OFFLINE
Napisany 27 września 2015 - 13:55
Wczoraj i dzisiaj:
- rozkleiłem przednie lampy i wymieniłem uchwyty odbłyśnika
- wyczyściłem od wew. klosz - zauważyłem że tylko w Bflach brudzą się, w OB nie
- wyciągnąłem soczewkę i w jej miejsce włożyłem gładką soczewkę bo w ksenonach jest prążkowana. Bardzo fajne teraz jest odcięcie światłocienia, ładna abberacja chromatyczna. Ostre odcięcie w tym przypadku nie zabrało kilku metrów widoczności. Niestety aparat w telefonie zrobił słabe zdjęcia i nie ma co pokazać
- przy okazji spolerowałem lampy i wymieniłem gówniane ledy z postojów na żarowki Philips WV Ultra i kierunkowskazów na Philips Silver Vision
- wizyta na SKP celem ustawienia świateł i okazało się, że ustawiając uchwyty trafiłem w prawidłową wysokość. Chociaż diagnosta a raczej pseudodiagnosta stwierdził, że po co ustawiać jak ksenon sam się ustawi...
- zaspawanie dziurki w wydechu i naprawa dekla ostatniego tłumika
- wymiana opon
- ustawienie/sprawdzenie zbieżności i kątów zawiechy
Ładne toto masz, skąd takie?

Przegoniłem Clio tu i tam, na razie się menda nie psuje

Edytowany przez BzQ, 27 września 2015 - 14:03.
#37159
OFFLINE
Napisany 27 września 2015 - 19:51
Wszystko przewodem 16mm2, teraz już nie ma opcji ze się aku rozladuje. Na max. obciążeniu ( klima, wentylator na full, ogrzewanie szyby, światła napięcie na zaciskach 14,2V.
Wygrałem z francą
Edytowany przez technix, 27 września 2015 - 19:52.
#37160
OFFLINE
Napisany 27 września 2015 - 22:42
