Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpanie podczas ruszania!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   bonq1987

bonq1987

    Emeryt :D

  • 21 postów
  • Dołączył: 08-05-2009
  • Skąd: Warszawa/Radom/Iłża

Napisany 15 maja 2010 - 06:58

Tak jak obiecałem się podzielić refleksjami tak też piszę co i jak było przyczyną szarpania przy ruszaniu.

Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.

Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.

Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.

#22 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 16 maja 2010 - 00:21

Tak jak obiecałem się podzielić refleksjami tak też piszę co i jak było przyczyną szarpania przy ruszaniu.

Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.

Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.

Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.


Ciekawe info.

#23 OFFLINE   Karawan

Karawan
  • 98 postów
  • Dołączył: 21-05-2008
  • Skąd: Ostrów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 8v X20SE

Napisany 17 maja 2010 - 17:51

Tak jak obiecałem się podzielić refleksjami tak też piszę co i jak było przyczyną szarpania przy ruszaniu.

Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.

Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.

Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.



Potwierdzam opinie o TOPRANIE szajs jakich mało. Pięć tysięcy i sie rozpadło to coś. A le te dziesięć zł jak kolega pisze to troche mało chyba. Za lemfordera mi zaśpiewali 110 zł Toprana nigdy więcej nawet za darmo nie przykręce :mad:

#24 OFFLINE   borewicz

borewicz
  • 31 postów
  • Dołączył: 28-04-2009

Napisany 17 maja 2010 - 21:03

Mi szarpał po wymianie tarczy sprzęgła, mechas który to robił zarzekał się że to już stare auto i że ten tyk tak ma i że oczywiście włożył oryginalną tarczę. Nie dawało mi to spokoju więc przy okazji wymiany oleju zleciłem innemu mechanikowi żeby to obadał. okazało się że tarcz była wyprodukowana w jakiejś stodole.