

Szarpanie podczas ruszania!
#21
OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 06:58
Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.
Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.
Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.
#22
OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 00:21
Tak jak obiecałem się podzielić refleksjami tak też piszę co i jak było przyczyną szarpania przy ruszaniu.
Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.
Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.
Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.
Ciekawe info.
#23
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 17:51
Tak jak obiecałem się podzielić refleksjami tak też piszę co i jak było przyczyną szarpania przy ruszaniu.
Okazało się, że wieloklin na wale jest uszkodzony z powodu zbyt miękkiego przegubu elastycznego wału, dostał bić i się skoślawił w jakiś sposób.
Cała naprawa polegała na wymianie WAŁU na nowy i obydwu przegubów na oryginalne GM. Efekt - zero drgań, żadnych szarpnięć, komfort jak na omegę przystało.
Tak, więc przestrzegam przed podróbkami przegubów elastycznych wału firmy Topran, są tańsze o 10zł od oryginału ale zbyt miękkie.
Potwierdzam opinie o TOPRANIE szajs jakich mało. Pięć tysięcy i sie rozpadło to coś. A le te dziesięć zł jak kolega pisze to troche mało chyba. Za lemfordera mi zaśpiewali 110 zł Toprana nigdy więcej nawet za darmo nie przykręce

#24
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 21:03