
Zdjęcia: http://imgur.com/a/Ix4f2
Macie pomysł od czego to jest? Niestety nie znalazłem żadnego gniazda, do którego to pasuje. Silnik 2.0 16V + LPG.
Napisany 27 października 2014 - 14:25
Napisany 27 października 2014 - 21:18
Pompka spryskiwaczy lamp.
Napisany 27 października 2014 - 21:30
Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy też masz??więc nie rozumiem
Napisany 27 października 2014 - 21:52
ale ja mam ksenon i się spryskuje więc nie rozumiem...
Napisany 27 października 2014 - 22:26
To pokaż jak masz u siebie... możesz? Czy tylko wystarczy kupić, wpiąć i tyle?Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy też masz??
Napisany 28 października 2014 - 06:12
To pokaż jak masz u siebie... możesz? Czy tylko wystarczy kupić, wpiąć i tyle?
Napisany 28 października 2014 - 10:59
Napisany 28 października 2014 - 14:30
Napisany 28 października 2014 - 17:45
Raczej ciężko tam fotkę pstryknąćTo pokaż jak masz u siebie
Napisany 28 października 2014 - 18:33
Spryski chodzą od razu...
To dobrze czy nie?
Drogi ten czujnik?
Napisany 28 października 2014 - 19:49
Spryski powinny chodic z pewnym opoznieniem ( chyba 2 lub 3 sekundowym) Moze po prostu ktos podlaczyl spryski na szybe i lampy pod jeden silniczek.
Napisany 29 października 2014 - 17:00
Napisany 29 października 2014 - 22:03
Witam,
Dzisiaj rozebrałem sobie schowek w celu dostania się do mechanizmu zamykania klapki obiegu powitrza (zamgliło mi samochód:):)) Gdy zagrzebałem się w okolicy fotela pasażera znalazłem dwie wtyczki, luzem. Jedną podejrzewam o związek z radiem, druga wychodzi nad pedałami kierowcy przechodzi między tunelem środkowym a kokpitem i koniec wisi jak na focie....więc proszę o radę od czego te potwory mogą być? Bo nie chciałbym rozgrzebać połowy omy żeby okazało się że są, żeby sobie były bo ktoś w oplu miał fantazje.
Napisany 29 października 2014 - 22:18
Mi to wygląda na okablowanie zestawu głośnomówiącego do starych modeli Nokii prawdopodobnie.Witam,
Dzisiaj rozebrałem sobie schowek w celu dostania się do mechanizmu zamykania klapki obiegu powitrza (zamgliło mi samochód:):)) Gdy zagrzebałem się w okolicy fotela pasażera znalazłem dwie wtyczki, luzem. Jedną podejrzewam o związek z radiem, druga wychodzi nad pedałami kierowcy przechodzi między tunelem środkowym a kokpitem i koniec wisi jak na focie....więc proszę o radę od czego te potwory mogą być? Bo nie chciałbym rozgrzebać połowy omy żeby okazało się że są, żeby sobie były bo ktoś w oplu miał fantazje.
Napisany 01 listopada 2014 - 00:28
Nie z opóznieniem.
Włączają się w tej samej chwil.Ale przy dłuższym przytrzymaniu manetki spryskiwacz lampy sie wyłaczy a spryskiwacz szyby psika tak długo jak trzymamy manetke.
Napisany 01 listopada 2014 - 01:30
Witam,
Dzisiaj rozebrałem sobie schowek w celu dostania się do mechanizmu zamykania klapki obiegu powitrza (zamgliło mi samochód:):)) Gdy zagrzebałem się w okolicy fotela pasażera znalazłem dwie wtyczki, luzem. Jedną podejrzewam o związek z radiem, druga wychodzi nad pedałami kierowcy przechodzi między tunelem środkowym a kokpitem i koniec wisi jak na focie....więc proszę o radę od czego te potwory mogą być? Bo nie chciałbym rozgrzebać połowy omy żeby okazało się że są, żeby sobie były bo ktoś w oplu miał fantazje.
Napisany 01 listopada 2014 - 09:23
tylko dysze spryskiwaczy szyb sa podgrzewane i to jeszcze zależy od wesji wyposażenia.Pytanie pomocnicze czy płyn lub spryskiwacze są jakoś ogrzewane?
Napisany 01 listopada 2014 - 20:12
zestaw głośnomówiący na nokię 6210/6310
miałem takie cosik
spryskiwacze są podgrzewane, nawet omega A takie miała
tylko dysze spryskiwaczy szyb sa podgrzewane i to jeszcze zależy od wesji wyposażenia.
Napisany 01 listopada 2014 - 20:21
Zdejmij plastikowe podszybie i zobacz czy ze sprysków wychodzą przewody.a jak sprawdzić czy moja linia wyposażenia tak ma?