

Falowanie obrotów + szarpanie
#1
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 20:23
Drugie pytanie: jeżeli facet przeczyścił krokowca i teraz nie wywaliło z nim błędów oznacza inną przyczynę falowania? Przewodów z powietrzem nie sprawdzałem - czy one mogą być tego powodem?
#2
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 20:57
#3
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:04
#4
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:12
obroty powyżej 4500obr/min są? Bo jak taka mała prędkość to najprawdopodobniej mała moc. Oby znów nie uszczelka. Płynu nie ubywa, węże wodne jak z kamienia (w kilka chwil po zakręceniu korka zbiorniczka) nie są przypadkiem?to dziś nie mogłem przekroczyć 30km/h
#5
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:19
#6
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:42
#7
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:46
Napiszę jeszcze raz: zobacz, czy możesz przekroczyć prędkość obrotową silnika 4500obr/min, bo jak kolega zyga_wr sugeruje, to może być objhaw czujnika położenia wałka rozrządu - taki błąd też opisałeś.Teraz już nie da sie normalnie jechać. Co może być przyczyną?
#8
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:50
#9
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:54
A na postoju dasz radę przegazować powyżej 4500rpm, możesz podejść do auta? Czujnik wyłącznie oryginał Siemens z sprawdzonych źródeł. Multum tematów traktuje o wymianie bez skutku a potem okazuje się, że nowy zamiennik nie działa.nie da się - za mocno trzęsie - ledwo na trójce jadę.
#10
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:55
[SIGPIC][/SIGPIC]
#11
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 15:39
#12
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 17:57
A co się mogło popsuć w kolektorze dolotowym?? Kolektory wydechowe to i owszem, posiadaczy X20XEV moga zdenerwować peknięciem ale dolotowy?? Czujniki wałka rozrządu i wału korbowego to się zdadza, nowe, ORYGINALNE Siemensy trzeba zakładać aby nie mieć niespodzianek po drodze. O jaki trojnik chodzi??szarpania i wysokich obrotów diagnoza - kolektor dolotowy.
#13
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 18:29
Mam w związku z tym pytanie: czy do mojego silnika mam kupić kolektor z otworem na recyrkulację spalin czy też bez niego? Gość powiedział ok. 600 za komplet, a taki wystarczy:
http://www.allegro.p...tra_849137.html
proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu
#14
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:18
#15
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:21
http://www.allegro.p...tra_849138.html
#16
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 22:56

#17
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 19:30
1.Czy mogła ona pójść po tak krótkim okresie??
Świece nowe,kable WN nowe. Pomimo to wciąż na luzie falują obroty.Silnik zbiera się strasznie wolno. Nie wymieniłem jeszcze czujnika położenia wałka. Czy tylko przez ten czujnik silnik może tak strasznie mulić?? Wywala mi jeszcze błąd czujnika wału korbowego. Czytałem na jego temat i chyba on nie jest winien - samochód odpala od razu,nie gaśnie w trakcie jazdy.
2.Czy może to być wina tylko czujnika walka rozrządu???
#18
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 22:27
Ad.2 Po wymianie czujnika będzie można postawić precyzyjniejszą diagnozę.
#19
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 22:43
#20
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 23:34
Zaczynasz kolego się nakręcać. Jeśli masz usterkę, potwierdzoną błędem w pamięci ECU to najpierw ją wyeliminuj!O co może tu chodzić? Pokrywa zaworów? Katalizator?